Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמים לאחר מעבר בין אפסולוט לריבו


Uno Turbo
שימו לב! השרשור הזה בן 4274 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לי על האיביזה FR 1.8 היה צ'יפ של אפסולוט וכך גם על האוקטביה VRS עם מנוע 2.0 TFSI.

אני מאוד מחבב את הברוטליות שלו.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כמו עידן,

 

מאוד אהבתי את האגרסיביות שנכנס הטורבו עם התוכנה של אפסלוט על האיביזה 1.8T הקודמת (קודמת) שהייתה לי.

 

בלאון קופרה (2.0TFSI כמובן) אני עם GIAC, פחות אגרסיבי אבל חזק מאוד ואני מרוצה עד הגג.

 

שכל אחד יעשה הטוב בעיניו!

 

עריכה: זו הודעה מספר 888 שלי ;)

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יצא לנסוע בלאון 2.0 TFSI עם APR והאוטו הרגיש מאוד חזק, הרבה כוח כבר מסל"ד נמוך.

בעל הרכב אמר שהריבו הרגיש לו יותר חזק בגבוה אבל אגרסיבי מידי.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד התאמצתי לא להפוך את השרשור הזה לתחרות בין התוכנות.

כולו טובות וכולן יתנו בסופו של דבר אותו הספק +-.

בסופו של דבר אני מאוד מרוצה, גם מהתוכנה וגם מהשירות.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא בנתיים עושה הרושם שלא התפתחה כאן קטטה בין תומכי סדנא כזו לאחרת. כל אחד כאן מביע את דעתו בצורה חיובית. שרק ימשיך כך.

 

הכי חשוב כמובן, שבעל הרכב מרוצה!!

 

אך י לי שאלה,

 

האם ניסית את התוכנה של ג'יאכ?

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיזית לא, ישבתי כמה ימים טובים על פורומים בחול ונהגתי ב - GTI 5 עם תוכנות של GIAC ו APR עם

סטאפ דומה לשלי.

האמת שאם לא ריבו הייתי רוצה לבדוק את ה- bluefin, אבל אין לי אומץ :).

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה bluefin ומי מוכר אותו?

נהגתי על לאון קופרה 2010 עם תוכנה של ג'יאק ומאוד אהבתי את הזמינות וכוח לאורך כל רצועת סל"ד. שמעתי סיפורים שזאת תוכנה לא לינארית אבל בפועל גיליתי שזה ממש לא כך. נסעתי ברכב של חבר אחר (לאון קופרה 2011) שהיתה בו תוכנה של ריבו וגם ממש אהבתי את התנהגות הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

bluefin של superchips, בגדול זאת תוכנה שאתה מעדכן בעצמך, אתה מזמין קונטקטור מחול מחבר למחשב רכב

והוא עושה את כל העבודה.

bluefin_header.jpg

הם מדברים של על תוספת של 62 כ"ס בGTI5 בעלות של 50 יורו, הביקורות מאוד מאוד טובות עליו וסופרצ'יפ חברה מאוד ותיקה.

יש אחת כזאת בארץ שנוסעת מאוד חזק של מישהו מהפורום.

הפחד שלי הוא שאין להם נציגות בארץ ואם תהיה תקלה אני יהיה בבעיה..

ג'יאק וריבו דומות יחסית מבחינת רצועת סל"ד, אני הרגשתי שלריבו יש עוד טיפה כוח בסלד הגבוה,

יכול להיות שהכל בראש בכל אופן.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה למשוך עד 7500 סל"ד ? במיוחד בטורבו מקורי .

 

אתה קנית את הרכב מנאור ?

 

העיקר שתהנה ותגדוש כולם טובים כולם חזקים .

 

אתה מעונין באינדיקציה :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ברוב המוחלט של המקרים לא לוחץ במצב אוטומט מלא, רק בטיפטרוניק בשביל להמנע מהניתוק המאוחר

והקיקים שמעמיסים על הגיר.

 

גיא, פה נכנס החלק של התוכנה, יש מפות מסויימות שנותנות כוח חזק בטורים הנמוכים יותר ונגמרות בגבוהות

ויש תוכנות מסויימות שנותנות כוח יותר לינארי ואתה מרגיש משיכה גם ב- 7.2.

כמובן שגודל הטורבו גורם מכריע.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין סיבה למשוך מעבר ל6000סל"ד עם

KO3

שיא ההספק מגיע ב5500-5800סל"ד

והמומנט צונח בצורה דרמטית אחרי 4800-5000סל"ד

KO3אין מה לעשות ה

הוא טורבו קטן

ב6000סל"ד הגדישה היא 0.8באר לעומת 1.5-1.4 ב3500-4000סל"ד

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4274 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...