Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הקטע הוא שבתור ג'ובניק שעושה יומיות, אתה יכול להיות נגיד מתכנת שעושה משהו "יחסית חשוב", ואז יקחו אותך ל3-4 ימים לשמור על גדר פנימית בתוך צריפין.. פעם בחודש ככה.. כאילו אתה מרגיש חסר תועלת ומבזבז זמן, אז כשאתה במצב כזה אתה לא אומר "נו טוב אמנם האוכל מגעיל ואני בחדר מסריח עם 4 אנשים, אבל לפחות אני עושה משהו חשוב" כי אתה לא. אתה פשוט מבזבז את הזמן שלך ואוכל אוכל מגעיל, ובזמן הזה הפרוייקט שעבדת עליו בתפקיד שלך יכול להזדיין וכל הבסיס ייעצר מעבודה, העיקר שתשמור לפי מה שהוגדר לך.

אז בתור מתכנת בצריפין גם אני מאוד אשמח אם תיפול בחלקי הזדמנות להוציא פטור.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

גם במקרה שלך לדעתי לא אין שום סיבה או בעיה שתשמור 3-4 ימים בחודש, אף אחד לא מת זה עדיין, ואם התפקיד/פרוייקט שלך היה כול כ-ך(!!!!) חשוב כמו שאתה מתאר ו"משבית בסיס שלם מפעולה" (אתה לא המב"ס במקרה נכון?) אני בטוח שהיו דואגים לך לפטור מתאים לא על בסיס רפואי, אלא על בסיס שלא ניתן לוותר עלייך בשום צורה שהיא.

 

חוץ מזה, למה שאתה לא "תבזבז את הזמן על שמירה" וחייל אחר כן? אתה תצא יומיות, תפגוש את חברה שלך, תצא,תבלה והוא יירקב בשמירות במקומך??

אין בעיה, תצא יומיות, תיהיה גם דקה בבסיס בשבוע, אם כולם בצריפין ככה אז למה לא, תהנה, אבל פעם בחודש לתרום את חלקך - לא תמות מזה.

 

באמת שזה כזה מקומם לקרוא מה שאתם רושמים. וכנראה חבל שאני באמת טורח ומגיב, אבל באמת שזה פשוט הזוי, אתם פאקינג חיילים בצבא, לא ילדים בקייטנת קיץ שיוצאים לטייל בבריכה (או שכן ואני פשוט פספסתי משהו)

 

באמת שהמלצה חד משמעית לכול מי שכרגע משרת בצבא: תתחילו לגדל גבריות קצת, באמת שרק קצת. כמו שרשמתי ורשמו פה עוד אחרים, בשאר החיים אחרי זה אין פטורים, ו"לא בא לי לעשות את X או Y"

 

תעשו כראות עיניכם אבל תמיד תחשבו על הצד השני, יש רשימת שמירה, אם אתם לא תשמרו, מישהו אחר ישמור במקומכם וייטחן במקומכם.

ואם למישהו ממכם זה פשוט לא מזיז ומבחינתכם ש"מישהו אחר יאכל את החרא במקומי" אז חבל בכלל על לנסות להסביר...

פורסם

עזוב אותך רופאים, זה המון זמן וצריך ועדות ואישורים, תערוק לתקופה ושתחזור תהיה בעייתי, לי זה עבד, מגדוד לוחם בגולני יצאתי ליומיות של 11 עד 1 בצהריים בלי שום דבר בדרך, רק בעיות וסירובים וכלא, אני בא לבסיס שוטף את הקטנוע מרים קצת משקולות וחוזר הביתה, שווה את ה63 יום דפוק.

פורסם

הוכחה שהינך סובל ממיגרנות, תוכל להשיג לך פטור לשינה רצופה בלילה, אבל זה לא יתן לך פטור גורף משמירות.

פורסם
גם במקרה שלך לדעתי לא אין שום סיבה או בעיה שתשמור 3-4 ימים בחודש, אף אחד לא מת זה עדיין, ואם התפקיד/פרוייקט שלך היה כול כ-ך(!!!!) חשוב כמו שאתה מתאר ו"משבית בסיס שלם מפעולה" (אתה לא המב"ס במקרה נכון?) אני בטוח שהיו דואגים לך לפטור מתאים לא על בסיס רפואי, אלא על בסיס שלא ניתן לוותר עלייך בשום צורה שהיא.

 

חוץ מזה, למה שאתה לא "תבזבז את הזמן על שמירה" וחייל אחר כן? אתה תצא יומיות, תפגוש את חברה שלך, תצא,תבלה והוא יירקב בשמירות במקומך??

אין בעיה, תצא יומיות, תיהיה גם דקה בבסיס בשבוע, אם כולם בצריפין ככה אז למה לא, תהנה, אבל פעם בחודש לתרום את חלקך - לא תמות מזה.

 

באמת שזה כזה מקומם לקרוא מה שאתם רושמים. וכנראה חבל שאני באמת טורח ומגיב, אבל באמת שזה פשוט הזוי, אתם פאקינג חיילים בצבא, לא ילדים בקייטנת קיץ שיוצאים לטייל בבריכה (או שכן ואני פשוט פספסתי משהו)

 

באמת שהמלצה חד משמעית לכול מי שכרגע משרת בצבא: תתחילו לגדל גבריות קצת, באמת שרק קצת. כמו שרשמתי ורשמו פה עוד אחרים, בשאר החיים אחרי זה אין פטורים, ו"לא בא לי לעשות את X או Y"

 

תעשו כראות עיניכם אבל תמיד תחשבו על הצד השני, יש רשימת שמירה, אם אתם לא תשמרו, מישהו אחר ישמור במקומכם וייטחן במקומכם.

ואם למישהו ממכם זה פשוט לא מזיז ומבחינתכם ש"מישהו אחר יאכל את החרא במקומי" אז חבל בכלל על לנסות להסביר...

 

יש בצבא המון אנשים שפשוט לא עושים כלום. יש גם מאבטחי מתקנים שעושים שנתיים ושבוע-שבוע ומרוצים מאוד מהתפקיד הזה. למה שלא יקחו יותר לא עושי כלום ויהפכו אותם למאבטחי מתקנים? במקום שיקחו מישהו ויוצאיו אותו מכל השגרה והחיים שלו פתאום, בזמן שהוא יכול לעשות לצבא דברים הרבה יותר מועילים. בשביל המאבטח מתקנים זה סבבה הוא עושה את זה בשביל לעשות שנה פחות ושבוע שבוע, לכל חייל אחר שעושה יומיות זה לא מרגיש ככה, וככה גם השמירות האלה נראות.. זלזול מוחלט.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
יש בצבא המון אנשים שפשוט לא עושים כלום. יש גם מאבטחי מתקנים שעושים שנתיים ושבוע-שבוע ומרוצים מאוד מהתפקיד הזה. למה שלא יקחו יותר לא עושי כלום ויהפכו אותם למאבטחי מתקנים? במקום שיקחו מישהו ויוצאיו אותו מכל השגרה והחיים שלו פתאום, בזמן שהוא יכול לעשות לצבא דברים הרבה יותר מועילים. בשביל המאבטח מתקנים זה סבבה הוא עושה את זה בשביל לעשות שנה פחות ושבוע שבוע, לכל חייל אחר שעושה יומיות זה לא מרגיש ככה, וככה גם השמירות האלה נראות.. זלזול מוחלט.

 

אלוהים אדירים, אתה לגמרי מפספס את הפואנטה.

החיים האמיתיים מלאים בסיטואציות שבהן אתה "מבזבז את הזמן שלך", ו"היו יכולים להביא הודי שיעשה את החרא הזה ברבע מחיר".

 

צא מזה, השמש לא זורחת לך מהתחת, וגם אם תיעלם מעל פני האדמה מחר בבוקר, הבסיס שלך ימשיך להתקיים, והתוכנה הכה-חשובה עליה אתה עובד כרגע תמשיך להתפתח בלעדיך.

 

קחו את כל הסיטואציה של הצבא כחוויה שאמורה לבגר אתכם.

אני פוגש פה בקנדה חבר'ה מקומיים שלא עשו צבא, ובגילאים 25 ומעלה חלקם פשוט נשארו ילדים מנטלית, אתה אשכרה רואה תיכוניסט מגודל.

 

אז קחו הכל בסבבה, זה כולה 3 שנים, תסבלו בשקט, בסוף תישארו רק עם זכרונות טובים (את החרא שוכחים מהר)

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
עזוב אותך רופאים, זה המון זמן וצריך ועדות ואישורים, תערוק לתקופה ושתחזור תהיה בעייתי, לי זה עבד, מגדוד לוחם בגולני יצאתי ליומיות של 11 עד 1 בצהריים בלי שום דבר בדרך, רק בעיות וסירובים וכלא, אני בא לבסיס שוטף את הקטנוע מרים קצת משקולות וחוזר הביתה, שווה את ה63 יום דפוק.

 

אם יתנו לי לעשות חמשושים זה מה שאני אעשה, אני לא הולך לטחון.

אני רוצה להמשיך לחיות את החיים שלי ואף קצין לא יכריח אותי לשמור או לעשות חמשושים.

 

הילדות של היום ...

 

אין מה לעשות ילדות...אם המדינה הייתה מתייחסת קצת לחיילים שתורמים את זמנם למדינה, הכל היה נראה אחרת.

למה חיילים שעושים חמשושים בבסיס שלי צריכים לאכול אוכל עם ג'וקים בתוך האורז? ועוד אומרים שהבסיס נחשב לבסיס שהאוכל בו הוא טוב.

יש חיילים שמוכנים להכל ויש כאלה שלא, כמו בחיים.

ואני הכי לא מפונק, אני ישן כל לילה בערך שעתיים בכדי להביא פרנסה הביתה וגם בשביל שאוכל להחזיק רכב בזמן הצבא, ולא להיות תלוי בהורים.

Peugeot 206XS

פורסם

אין מה לעשות ילדות...אם המדינה הייתה מתייחסת קצת לחיילים שתורמים את זמנם למדינה, הכל היה נראה אחרת.

 

זו בדיוק הבעיה, אתה לא בדיוק מאלה ש"תורמים את זמנם למדינה", לתפיסתך - גוייסת בכפייה, ולראייתך, הצבא חייב לך משהו.

הרי אם היית יכול, מחר היית מתייצב בבקו"מ כדי להשתחרר.

 

יש חיילים בצה"ל שבאמת תורמים את זמנם למדינה, ולהם באמת מגיע יחס אחר.

חוששני שאתה לא אחד מהם.

 

אגב, זה לגיטימי לחלוטין. זכותך להרגיש נדפק כמו שזכותם של המון חיילים אחרים להרגיש שהם נדפקים על ידי המערכת (והם באמת נדפקים על ידי המערכת), אבל זה לא מקנה לך את הזכות לדרוש (ולקבל) כל מה שאתה רוצה.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

אולי אני באמת לא תורם, אבל לא זכור לי שיש לך את הזכות הזאת לשפוט אותי.

בנוסף, כן אם הייתי יכול הייתי עכשיו בתייצב בבקום בכדי להשתחרר.

 

אם הצבא היה מתייחס באופן הראוי לחייליו, הצבא והמדינה שלנו היו נראים אחרת.

 

כל אחד משחק לי פה לוחם בגולני או גבעתי, צאו מהסרט שלכם שכל אחד חייב להיות לוחם וכן גם זה שמשרת בקריה תורם את חלקו למדינה ע"י כך שהוא מכין קפה לאותו קצין.

Peugeot 206XS

פורסם
אם יתנו לי לעשות חמשושים זה מה שאני אעשה, אני לא הולך לטחון.

אני רוצה להמשיך לחיות את החיים שלי ואף קצין לא יכריח אותי לשמור או לעשות חמשושים.

 

אספר לך סיפור קצר.

צוות של אחת היח"טיות נתקל במארב של חיזבאללה. הצוות חיסל את המחבלים. בקיפול חזרה למוצב התחיל גשם של פצמ"רים.

אחד החיילים חטף פצמ"ר ואיבד את ידו לנצח.

כל הדרך עד לבית החולים הוא צרח "למען המדינה".

מיותר לציין שכולם בכו, כולל טייסי המסוק.

 

אז בחייאת. קצת פרופורציות.

פורסם

קח טיפ אישי מלחוץ בית לשעבר

 

אם תצא עם הפקידה של המחט/אוגדה זה יסדר לך הרבה בית (אצלך ואצלה)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אספר לך סיפור קצר.

צוות של אחת היח"טיות נתקל במארב של חיזבאללה. הצוות חיסל את המחבלים. בקיפול חזרה למוצב התחיל גשם של פצמ"רים.

אחד החיילים חטף פצמ"ר ואיבד את ידו לנצח.

כל הדרך עד לבית החולים הוא צרח "למען המדינה".

מיותר לציין שכולם בכו, כולל טייסי המסוק.

 

אז בחייאת. קצת פרופורציות.

 

יש צורך לתרגם מה מקועקע לחייל על הגוף?

soldier.jpg

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.


×
×
  • תוכן חדש...