Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תאמין לי שאין משהו יותר מעצבן מלצאת לשבוע שמירות באוגוסט בדיוק כשאתה באמצע עבודה .

וואו איזה כיף להיות בן 18 ולחשוב שאין דבר מעצבן יותר משמירה.

גבר, מחכה לך כאפה רצינית בחיים האמיתיים.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אני מכיר את כל הבכיינויות, אבל לא מבין את הרס"ר שלו. אצלי פשוט היה מקבל כפול מטבחים, עד שהיה מוכן כבר ללכת ולשמור עם סיר על הראש ומזלג ביד, רק לא לראות את המטבח שוב מבפנים.

בבסיסים הגדולים היום כבר יש קבלן שמפעיל את המטבח עם אזרחים, כל מה שהחייל עושה בתורנות מטבח זה למזוג אוכל לחיילים שעומדים בתור ולשטוף את הרצפה בסוף כל ארוחה. בגדודים זה סיפור אחר לגמרי, במיוחד לפני פסח :twisted:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
וואו איזה כיף להיות בן 18 ולחשוב שאין דבר מעצבן יותר משמירה.

גבר, מחכה לך כאפה רצינית בחיים האמיתיים.

לא חושב שאני זקוק לחינוך מאנשים אקראיים בפורום, תודה. כל אחד והאתגרים שהוא ניצב בפניהם בתקופה הנוכחית בחיים, וכדאי שאתה תבין גם את זה.

 

ובן 20, אגב, לא 18. אבל סחטיין על הפרגון. :wink:

פורסם
בבסיסים הגדולים היום כבר יש קבלן שמפעיל את המטבח עם אזרחים, כל מה שהחייל עושה בתורנות מטבח זה לשטוף את הרצפה בסוף הארוחה ולמזוג אוכל לחיילים שעומדים בתור. בגדודים זה סיפור אחר לגמרי, במיוחד לפני פסח:twisted:
האמת שזה לא מדוייק, אצלנו התורנים החיילים די שווים ב"זכויות" וב"חובות" שלהם לאזרחים שעובדים במטבח (והטבחים הם אלה שמחלקים אוכל, בדרך כלל). אנחנו מקרצפים תבניות כמו גדולים :lol:
פורסם

כמו שאמרתי, בסופו של דבר, כולנו מתמודדים עם צרות כאלה ואחרות, כל אחד בשלב המתאים בחיים שלו. באותה המידה אני יכול להגיד שצרות של תלמיד תיכון הן פעוטות, אבל אם אני נזכר בתקופה שלי כתלמיד תיכון, זה מתגמד לעומת הצרות שלי היום. אותו הדבר במקרה שלך. זה לא אומר שמישהו מאיתנו סובל יותר, זה פשוט אומר שהצרות שלנו מותאמות לגיל ולמסגרת החיים שלנו.

פורסם

אנסה לגשת לנושא בצורה אחרת.

 

שירתי תקופות די ארוכות בקו צפון, שומרה ,בירנית, סאסא וכל מוצבי הגזרה. (מהחרמון- ועד לימן)

 

בכל מקרה , הבנות הכי שוות!! ישבו בבירנית / שומרה

 

תתארגן על איזו סמבצית ופתאום תראה שממש מתאים לך לסגור עוד כמה לילות בבסיס...

 

ואפילו לנסות לתקוע על שק"ש על החול. (תזהר זה עושה הרבה אבק:lol:).

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

שק"ש, אני לא מכיר סק"ש. אלא אם השק הפך ל-סק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
שמע רק טוב יכול להיות לך מלהיות בבסיס, תחשוב שאם נשארות איתך בנות :-D:-D

בזמנו היו נותנים לחיילים הטובים אצלנו ביחידה קרוס צניחה וגם צלילה, היה חייל שהגדיל ראש ושם רקע שחור סביב כנפי הצניחה, בזמנו הרבה בנות התלהבו מזה, מי יודע אולי ישחק מזלך בבסיס :lol:

 

הבחור בקושי מפעיל ממטרות ואתה מדבר איתו על צבע הרקע של הכנפ״צ....... :lol:

 

עופר,

 

עם כמות הילדות שיש פה בפורום אולי במקום להוציא מדבקות לרכב של הפורום צריך להוציא גומיות לשיער כדי שיוכלו לפרסם את הפורום עם הקוקיות.....

 

משגע אותי הבכיינות של חלק מהאנשים פה שאת מה שהם שמרו ב-3 שנים כל טירון בגדודים שמר בחודש הראשון של הטירונות והם עוד בוכים על זה שהצבא מפריע להם בעבודה...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

שני הצדדים פה לדעתי הולכים לקיצוניות.

 

הנה, תן ל"מלשין" להיות הבן אדם היחיד בשרשור שעוד יכול להבין אותך (הייתי במצ"ח)

כן, זה קשה להיות בתנאים שבהם אתה יודע שאתה לא עושה שום דבר, המדינה מוציאה עליך סתם כסף, אתה יכול לעשות משהו יותר טוב עם הזמן שלך ואין שום הצדקה אמיתית לישון בבסיס כשבעצם אתה מרגיש שאתה יכול לישון בבית ואף אחד לא ימות.

את כל זה אני מבין.

 

אבל!

 

אולי תמצא לך משהו לעשות בזמן שאתה שם?

זה זמן מת שבמקום להעציב את עצמך ולחפור לעצמך בראש על כמה שיכולת להיות בבית כרגע, אתה יכול פשוט לקחת איזשהו פרוייקט אישי ולרוץ איתו.

קרא ספר, תעשה תרגילים במתמטיקה, תשנן משפטים מהסרט האהוב עליך או אם אתה לבד בחדר, פשוט תביא ביד. כל דבר כדי לא להשעמם.

 

אם אתה לא עושה את המאמץ המינימלי כדי לשרוד את זה ולהישאר בבסיס תוך שאתה עושה את החובה שלך למדינה, אין מה לייעץ לך כי זה עובר את הגבול ממצוקה אמיתית לפינוק, וזה נשמע קצת כמו "אוי אוי אוי"

עוד משהו שמגדיר את הגבול זה כמה אתה מוכן לעשות בשביל לצאת משם.

אם אתה לא מוכן ללכת לקב"ן, זה כי אתה פשוט מתפנק ולא כי אתה במצוקה אמיתית.

Man up!

 

והצד השני, אלו שחושבים שכל מה שיש בחיים זה להראות שאתם "גבר גבר" ושהכל צריך להיות בכוח, אתם גם טועים!

לא לכולם יש את אותו חינוך או את אותם ערכים.

לא כולם רואים ערך בזה שמישהו יבוא ויהיה קרבי.

יש אנשים שלא רוצים להיות קרביים.

יש אנשים שלא יכולים לישון בבסיס ממליון ואחת סיבות.

יש אנשים שמקריבים המון גם אם הם לא קרביים (אני הייתי חייל בודד)

יש אנשים שהתועלת העיקרית שלהם למדינה תהיה בישיבה על התחת בקריה עם יומיות, כי הם חוסכים מליונים לתקציב הביטחון או שהם אחראים על רכישה של אוכל לקרביים, או אחראים על תקינות של הציוד, או אפילו מתעסקים עם מקרים של אונס בתוך הצבא או התעללות בפלסטינים.

 

מעצבן לשמוע שקוטלים אנשים על פי מה שהם עושים בצבא או שרואים שזה לא לגיטימי להיות ג'ובניק.

מי אמר שכולם צריכים לעשות אותו דבר או להיות מוכנים לקחת נשק, לאכול חרא ולהיות מוכנים להכנס לבית ולהרוג מישהו רק כי המדינה החליטה?

בולשיט אחד גדול ובלוף אחד גדול כי אם המדינה הייתה רוצה באמת, כבר לא היה לנו צורך בצבא אפילו.

פורסם

עופר,

 

עם כמות הילדות שיש פה בפורום אולי במקום להוציא מדבקות לרכב של הפורום צריך להוציא גומיות לשיער כדי שיוכלו לפרסם את הפורום עם הקוקיות.....

 

אני לא יכול להעליב את בנות המין היפה ככה, כשזוגתי בדיוק מחר יוצאת לארבעת ימי מילואים לקבלת גזרת בט"ש, לקראת מילואים של חודש בסתיו.

אצלי בבית זה אני עם הקוקיות...:lol:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

 

מעצבן לשמוע שקוטלים אנשים על פי מה שהם עושים בצבא או שרואים שזה לא לגיטימי להיות ג'ובניק.

 

לא קראת כלום ממה שנכתב, הא?!

אף אחד לא התלונן על השרות שלו, רק על זה שלא בא לו לעשות שמירות, כי בא לו לישון בבית. הייתי קרבי והייתי ג'ובניק והייתי מילואימניק. לא חושב שלג'ובניקים שעושים יומיות יש על מה לבכות. החיים בתור ג'ובניק הם דבש, ואף אחד לא מת מלהשאר בבסיס לילה בשבוע.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...