Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7982 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני פשוט הרגשתי צורך להגיד - אני מבסוט.

הפורום נקי, מעודן, יחסית אנחנו כותבים לעניין.

במיוחד לאור גילוי מעמיק של פורומים שונים בתפוז, אני חייב להודות שהרמה פה היא עייישר(למעט פורום SM בתפוז, שמצליח לשמור ידיו נקיות מהג'יפה).

 

בברכת "שנמשיך כך"

סופ"ש נעים לכולם.

נ.ב. - הכל משחק, ככה שאם נפלתם, הפסדתם.

"when u don't know where ur going, any road will take u there"

פורסם
אני פשוט הרגשתי צורך להגיד - אני מבסוט.

הפורום נקי, מעודן, יחסית אנחנו כותבים לעניין.

במיוחד לאור גילוי מעמיק של פורומים שונים בתפוז, אני חייב להודות שהרמה פה היא עייישר(למעט פורום SM בתפוז, שמצליח לשמור ידיו נקיות מהג'יפה).

 

בברכת "שנמשיך כך"

סופ"ש נעים לכולם.

נ.ב. - הכל משחק, ככה שאם נפלתם, הפסדתם.

לא הבנתי את ה-"נ.ב" שלך, אבל שמחתי לקרוא את הפתיחה. :-)

 

זו הייתה המטרה שבגללה פתחנו את הפורום הנ"ל מלכתחילה...

שבת שלום !

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
לא הבנתי את ה-"נ.ב" שלך, אבל שמחתי לקרוא את הפתיחה. :-)

 

זו הייתה המטרה שבגללה פתחנו את הפורום הנ"ל מלכתחילה...

שבת שלום !

הנ.ב. - הרכיבה היא משחק(רק כמטאפורה!!!!), אם נפלת - הפסדת.

"when u don't know where ur going, any road will take u there"

פורסם

אכן מקום נינוח ונעים...בלי פוליטיקה וכו'

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
...

במיוחד לאור גילוי מעמיק של פורומים שונים בתפוז...

אמרת אמירה - אשמח לדעת מה הביקורת לגבי פורום קטנועים, על מנת שנליח להתאימו לסטנדרט שלך - כפי שנראה איננו עומדים בו ("פורומים שונים בתפוז" זה גם אנחנו).

X

מנהל פורום הקטנועים ב"תפוז"

וגם איש די נחמד...

פורסם

צודק, לא התכוונתי שזה ייתפס כך. כוונתי היתה לפורום ספציצי שם.

אבל זה לא רלוונטי.

אני גולש ונהנה מפורום קטנועים.

והכוונה שבהודעה שלי היתה שפה נעים, נקודה.

ישנם פורומים, ואם אתה גולש בתפוז אז אתה יודע על מה אני מדבר, שרמת החרא שעפה לפנים וכמות ההתנגחויות בין הגולשים היא כזאת שפשוט בא לך להקיא על המחשב ולא להכנס יותר לפורום.

"when u don't know where ur going, any road will take u there"

פורסם

כבוד הנשיא, החתימה שלך תמיד מפילה אותי מצחוק...בוטנים עם מלח עך הידיים...ענק

 

הפורום במתכונתו הנוכחית הרבה יותר מעניין מהאלטרנטיבה, ושידרוג פני האתר מוסיף הרבה לחווית הגלישה בפורום.

אני אוהב יפנים.

עדיפות לקטנים, תאומים, זריזים על שני גלגלים + דרושות

דיסקטריות אינה מובטחת

פורסם
אמרת אמירה - אשמח לדעת מה הביקורת לגבי פורום קטנועים, על מנת שנליח להתאימו לסטנדרט שלך - כפי שנראה איננו עומדים בו ("פורומים שונים בתפוז" זה גם אנחנו).

איקס - אני הולך להגיד את זה חד וחליק ז'נטיל - פורום קטנועים הוא פורום מעולה.

אין לי שמץ (עדיין - עד שתכנית הטוסטוס\ עגלה לא תצא לפועל) וחלק בקהילה, ובכל זאת כל פעם שאני פותח את הפורום אני נהנה לקרוא.

 

אז ח"ח לך ולרס"ר אהוד.

תמשיכו ככה, כדי שאני אוכל להתייעץ אתכם לגבי החלפת וריאטור לטייפון העתידי שלי.

נו באמת!

פורסם
איקס - אני הולך להגיד את זה חד וחליק ז'נטיל - פורום קטנועים הוא פורום מעולה.

אין לי שמץ (עדיין - עד שתכנית הטוסטוס\ עגלה לא תצא לפועל) וחלק בקהילה, ובכל זאת כל פעם שאני פותח את הפורום אני נהנה לקרוא.

 

אז ח"ח לך ולרס"ר אהוד.

תמשיכו ככה, כדי שאני אוכל להתייעץ אתכם לגבי החלפת וריאטור לטייפון העתידי שלי.

מצטרף!:mm_yeah:

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
מצטרף!:mm_yeah:

1. תודה לשלושתכם.

2. נא לא להתבלבל בעתיד ולהכניס את פורומי המוטוריקה בתפוז לאותו סל - הסל בארץ קטן מדי, ויש בו די ריקבון ללא ערבוב...

3. אל תטעו - אהוד ואני לא עושים כלום חוץ מלגרבץ. יש לנו עבד שעושה את כל העבודה, ועוד לבוש בבגדי עור וכדור בפה.

X

מנהל פורום הקטנועים ב"תפוז"

וגם איש די נחמד...

פורסם
1. תודה לשלושתכם.

2. נא לא להתבלבל בעתיד ולהכניס את פורומי המוטוריקה בתפוז לאותו סל - הסל בארץ קטן מדי, ויש בו די ריקבון ללא ערבוב...

3. אל תטעו - אהוד ואני לא עושים כלום חוץ מלגרבץ. יש לנו עבד שעושה את כל העבודה, ועוד לבוש בבגדי עור וכדור בפה.

קשקשן.אין לו כדור בפה...

פורסם
קשקשן.אין לו כדור בפה...

באמת מזמן לא שמעתי את ה"קשקשן", איזה יופי שחזרת לעצמך... :wink:

דרך אגב, מה כן יש לו בפה? :-?

כך אמר שדרן החדשות...

"שלושה נערים נעצרו בגין סחר בסמים, שלושתם משכונת התקווה" :-o

 

פיגו ג'ט פורס למכירה, פרטים כאן...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=75833

×
×
  • תוכן חדש...