Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5077 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני מעוניין לקנות רכב בתקציב די דל,

מצאתי שני רכבים שאני מתלבט לגביהם

1. פורד פוקוס 2001 יד 4 במקור ליסינג

200k ק״מ

טסט 11/12

2. דייהו לאנוס 2001 יד 1

110k

טסט 9/12

 

אשמח לקבל את חוות הדעת שלכם

הדרישות שלי מהרכב בעיקר אמינות

הרכב משמש לנסיעות רק בתוך העיר

פורסם
לא ציינת מה התקציב ולכמה אנשים הרכב מיועד. והאם חייב אוטומטי

 

לא חושב שזה רלוונטי, כיוון ששאלתי על שני הרכבים הספציפיים האלה

מבחינת התקציב שניהם עומדים על אותו התקציב 12+\-

מיועד ל2 אנשים

פורסם

בין שני רכבים האלו הייתי בוחר דייהו בוודאות , אם נתונים היו זהים - אז פוקוס

(זאת לא המלצה ,אלא דעה אישית )

פורסם

אני לא הייתי נוגע בדייהו במקל. הזכרונות הרעים ממנה לא עברו עם השנים.

מצד שני אם היא שרדה את השנים יכול להיות שהיא מיוחדת.

ל-2 הייתי מחפש רכב קטן יותר ומשנתון מתקדם יותר.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

בבסיס אין מקום להשוואה. זה מבחן קצוות. הפוקוס זכתה להצטיין בחלק מתכונותיה (החשובות) ואילו הלאנוס הייתה סמל למשהו לא טוב...

 

אבל בשנתונים האלה ובקילומטראג' הזה, יש מכוניות ש"מסרו את נשמתם לשטן", והם רחוקות מאוד מהמקור. ולכן רק בדיקה רצינית תגלה מי "כדאית" יותר. קרי במצב תחזוקתי טוב יותר.

יתכן גם שדרישה שנובעת ממניע כלכלי בלבד תגרום להתעלמות מכל איכות מוטורית.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לשני אנשים הייתי בהחלט הולך על 206 ידנית משנתון מתקדם יותר ואו רכב בגודל הנ"ל.

חיסכון בדלק ושנתון מתקדם יותר הם היתרונות הגדולים שתוכל למצוא הרכבים הללו.

 

לגבי הלאנוס, בנבלה כזו לא הייתי נוגע אפילו עם מקל, ח&א של רכב, פשוט זבל קוראני של התקופה, לשלוח למיחזור.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

×
×
  • תוכן חדש...