Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב!.

 

כפי שכמה יודעים וכמה ראו . בין הכיסאות הקדמיים שלי יש מין שידה עם 2 מגירות ופתח עליו.

ואני כבר העפתי את כול המערכת נשארו רק 6 וחצי עם טוטרים של 9.90 עכשיו שומעים צלילים ומיד חזק.

ובאס ממש נמוך - זה הכיוון שלי. כי הבאס לא יוצא טוב מהמיקום של הרמקולים על הדש'...

 

אז החלטתי לבנות סאב אקטיבי.

 

אתמול קניתי את הרכיבים. הבאתי 4 רמקולים 6X9 300W JBL הורדתי להם את הטויטרים.

נשאר רק וופר. בניתי תיבה בדיוק בגודל של שידה שהייתה. עם כול זוג של 6X9 בצד אחד.

זוג בצד אחד זוג בצד שני (לקשים).

 

ומיקדימה פאנל עם 6 מנורות. 1 ירוקה. מתי שהמגבר עובד. אחת כתומה שהמגבר מכובה.

ו4 אדומות. מנורות ביקורת לכול יציאה של רמקול במקרה של נזק לרמקולים אני יכול לראות איזה בדיוק הלך. ואני לא מאמין שזה יילך. כי המגבר בעל הספק נמוך.

 

לפני כול זה רציתי לבדוק בכלל איך הבאס יראה מיקדימה אז חיברתי תיבה של בית עם וופר 10 בתוכה

של 8 אום חיברתי אותו לאחת היציאות של הרדיו דיסק. הרדיו דיסק מוציא בערך 11-12WRMS

ל8 אום. ושמעו באס ממש יפה !.

 

עכשיו המגבר שאני בונה זה מגבר עם 4 יציאות 22WRMS כול יציאה 88WRMS יהיה סהך הכול הסאב אקטיבי. 22WRMS לכול רמקול ב10% THD. מכיוון שזה תדרים נמוכים זה לא יורגש.

מי שרוצה נתונים יותר מדוייקים על המגבר אני יכול לתת.

המגבר הוא גו'ק שפועל על 14V בלי מעלי מתח -בגלל זה ההספק הנמוך. לא רציתי הספק גבוה כי שמעתי עם 10-11W היה באס מודגש!.

המגבר נדלק נכבה אוטומתית ונידלק דרך הרמוט עם ריליי. 12A מקסימות המגבר שואב.

 

בניתי תיבה מעץ 1.5 מ"מ MDF עם לבד בצבע הריפוד כמעט רק יותר בהיר.

 

 

אני יביא מצלמה אני יצלם.

 

 

יצא ממש יפה!. עוד לא שמעתי את התיבה דופקת זה יהיה רק מחר או מחרותיים.

 

תמיר.

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הוא מכר הכול כי הוא רוצה לקנות אוטו משלו הא לא ממש חושב עכשיו קדימה...

את "המערכת" הבאה הוא כבר יתקין ברכב החדש שלא ממש יודע מתי יהיה לו אותו...

פורסם

לאן הוא אמור "להתקדם"?

שיעשה מה שבא לו, גם אם זה "מחזיר" אותו אחורה לימי ה 8track, אז מה...

רצה לחלוק איתנו את אשר עשה, אז יאללה, בכיף, מה שעושה לך את זה תמיר,

כל עוד שאתה נהנה... ;)

פורסם
למה הורדת את הטויטרים של ה-JBL?

לא היה יותר פשוט לחתוך אותם עם איזה פילטר פשוט?

זה על פי הנוסחה הבדוקה של מה שלא הולך במוח הולך בכח... בדוק!

פורסם

תמיר בזמנו גם אני ניסיתי להשים 6 על 9 בתוך תיבה אטומה, מסתבר שהם צריכים המון אויר בשביל לפעול עם מהלך תיקני, אני מציע לך לפני כל ההכנות, לעשות ניסוי עם הרמקולים שאתה מתכוון להשתמש לעומת נפח התיבה שהולכת להיות לך..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
תמיר בזמנו גם אני ניסיתי להשים 6 על 9 בתוך תיבה אטומה, מסתבר שהם צריכים המון אויר בשביל לפעול עם מהלך תיקני, אני מציע לך לפני כל ההכנות, לעשות ניסוי עם הרמקולים שאתה מתכוון להשתמש לעומת נפח התיבה שהולכת להיות לך..
אחי בדקתי את זה.....זה מפרק !! יש פורטים !.

שומעים באס ממש נמוך ויפה...

עכשיו יש לי אוטו.....כן כן....ג'סטי -סובארו 91.

אני ירכיב לה בינתיים את הפיוניר 550 עם זוג סאבים ומגבר פיירמיד הסגול.

 

והתיבה שבניתי לאוטו תהייה למחשב בסוף.

 

אבל עדיין יהיו תמונות של המגבר ושל כול החלקים.

 

רפאל. שאתה בונה משהו זה במטרה להתקדם? זה לכיף שלך. יותר נכון שלי.

אני אוהב לבנות דברים.

 

תמיר

 

נ.ב.

מתן הושפלת עם האסטרו שלי.

הפעם אתה אותי. יש לי ג'אסטי

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

פורסם

תגיע למפגש שנראה על מה מדובר. נשמע כפרוייקט משוגע! (במובן הטוב)

יפה שאת משקיע, בניה בסכום נמוך שנותנת תוצאות של השקעה יקרה.

פורסם

תמיר יא משואש !!

הייתי ממליץ לך בחום שלא לחבר את הפירמיד.

המגבר סוחב בין 50 ל 60 אמפר !! 20 אמפר רק המנורות... חחחחח

מהרגע שתדליק אותו בסובארו ג'סטי, או שיילך אלט', או שהאוטו יתקשה לסחוב.

 

מנסיון, המגבר הזה הותקן בגולף 1300 , והאוטו לא נסע... למרות שהאלט' היה 120A .

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

תמונות של העבודה יהיו קצת באיחור כי אני עכשיו עובד על המערכת באוטו החדש.

(3 סאבים קליפורניה 2 מגברים פיירמיד והשני עדיין לא ידוע 6 רמקולים 2 מקוריים ועוד 4 JBL)

ושרדוג לאלטרנטור 65A -> 90A בקרוב...

 

האוטו שיש לי עכשיו זה GOLF 92 . ממש יפה!. (העפתי את הגא'אסטי).

 

תמיר

 

**Accent

החורים עשיתי עם ג'קסון. אפשר גם לעשות שבלונה מדוייקת ואז לעשות עם רוטר.

אבל זה יותר עדיף שיש חור עיגול מדוייק.

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216


×
×
  • תוכן חדש...