Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אינטרנט שיתופי של בזק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת? כן אני צריך את זה קצת, כיום אין לי חבילה ללא הגבלה בטלפון מהסיבה שאני לא מדבר הרבה. לכן זה יותר נוח לי ומבחינתי זה פיתרון טוב. כמה כמוני עוד יש?

 

שוב, מעבר לצורך, יש פה עניין של נוחות. בא לך עם הטבלט באמצע הרחוב להתחבר להוריד מייל, תתחיל להוציא עכשיו את הטלפון מהכיס להגיד שם נקודת גישה קישקושים ובלגן, או שתלחיצת כפתור אחת אתה מתחבר לרשת WIFI וסוגר סיפור.

 

לכוון משענת בכיסא של הרכב אפשר גם עם גלגלת של פעם, ובכל זאת יש מושבים שהכל מתכוונן חשמלי עם זיכרונות. השאלה אם אתה רוצה את זה או לא. יש לי חבר שטוחן בחודש גם 5 GB בסלולרי, נגיד ועבר לגולן ויש לו 3 GB גלישה, אחרי זה מאטים לו את הקצב ואז מה יעשה? יראה יוטיוב בצורה מקוטעת? יש לא מעט אנשים שיהנו מהסיפור הזה. ולא בכל הבתי קפה והמסעדות יש אינטרנט זמין סתם לידע כללי. כנסו ל-BBB במזרח ראשון, תאלצו להתחבר שם לאינטרנט של השכנים שלהם.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

היום לרובנו יש סמארטפון עם סים וגלישה,למה בדיוק צריך WIFI בכול מקום?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

התקנתי היום ראוטר חדש (נטגיר זה דרעק של ממשק) עם השירות free wifi, נראה לי שיש לבזק בעיה.

 

צריך להרשם דרך האתר שלהם, וזה מגדיר לבד את הראוטר, אכן ראיתי רשת bezeq free, מיד אחרי זה עשיתי לראוטר ריסט והחזרתי אותו להגדרות יצרן, והפעם הגדרתי שם הכל בעצמי, ואין יותר רשת של בזק...

 

יתכן ואני מנוי לשירות אבל לא משתף כמו שהייתי אמור?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
קודם כל, שהאינטר-מת של נזק יעבוד. אחרי זה אני אחשוב על האם לשתף אותו.

האינטר-מת שלהם זו הסיבה שהעפתי אותם לקיבינימט ועברתי להוט.

 

זו בידיוק הסיבה שעברתי מהוט לבזק

 

ועכשיו זו הסיבה שאני מנתק את הבזק בסוף החודש

 

לא יתכן שאחבר את המחשב לאיפון שבו יש לי 1.5 מגה ואגלוש יותר מהר מהחיבור הביתי הוט/בזק עם 10 מגה

באתרי בדיקה זה מראה 10 מגה אבל גולש סטייל 56k

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אתרי הבדיקה בארץ נותנים עדיפות לספקיות זה ידוע, תעשה בדיקה מול אתרים בחו"ל.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

ספקיות+תשתיות מכוונות לתת תוצאה טובה לכל מלאי אתרי הבדיקות הידועים להם

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...