Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל חברים, התדשתי במיאטה 2006, רכב מדהים אני נהנה מכל שנייה:lol: . עכשיו, ההילוכים הראשונים מאד קצרים. יכול להיות שלא התרגלתי עדיין, למשל ברמזור, אני מתחיל לנסוע עם ראשון ואז מגיע לשלוש- שלוש וחצי טור האם אפשר להעביר ישר לשלישי? או בנסיעה מנהלתית, כאשר אני בהילוך רביעי על 4 סל"ד האם אפשר להעביר ישר להילוך 6 ולדלג על החמישי? אני שואל את השאלה הזאת מתוך עניין של נוחות נטו בנסיעות שהן לא אגרסיביות, זה יכול איכשהו להזיק לגיר?

ועוד שאלה, המיאטה מגיע עם בולמי בילשטיין כסטוק? כי ראיתי שמאחורה מותקנים בולמים צהובים של בילשטיין.

תודה חברים.

MX-5 :arrow: THANK YOU

ALFA 159 :twisted:

פורסם

שמע טכנית אתה יכול לעבור לאיזה הילוך שאתה רוצה מתי שאתה רוצה, אני לפעמים נשאר על חמישי גם כאשר אני יורד ל 50 קמ"ש אין פגיעה פרקטית באוטו או בגיר פשוט האוטו לוגם קצת יותר דלק כי הוא מתאמץ יותר.

לאורך זמן ברכבים חלשים זה עלול להציף את המנועה בדלק תכלס למיאטה שבוא נגיד חלשה היא לא זה לא עושה כלום.

תבלה..

פורסם
שמע טכנית אתה יכול לעבור לאיזה הילוך שאתה רוצה מתי שאתה רוצה, אני לפעמים נשאר על חמישי גם כאשר אני יורד ל 50 קמ"ש אין פגיעה פרקטית באוטו או בגיר פשוט האוטו לוגם קצת יותר דלק כי הוא מתאמץ יותר.

לאורך זמן ברכבים חלשים זה עלול להציף את המנועה בדלק תכלס למיאטה שבוא נגיד חלשה היא לא זה לא עושה כלום.

תבלה..

מזמן לא שמעתי על להציף את המנוע בדלק, מאז ימי הקרבורטור העליזים. אני אשמח לשמוע איך בדיוק זה קורה ברכב הזרקה חלש?

 

לפותח השרשור, בגדול אין בעיה לדלג על הילוכים. מה שכן אל תגיע למצב שאתה בסל"ד מאוד נמוך וצריך ללחוץ הרבה גז כדי להאיץ כי אז אתה באמת מבזבז הרבה דלק. וכמובן שההילוך צריך להכנס חלק ובקלות ללא שימוש בכוח.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

אני תמיד גדלתי על זה שנסיעה שהיא יותר מידי בסלד נמוך, המנוע נהיה באותו רכב הופך מפויח.

לא סתם היצרן קבע מס מסוים של הילוכים.. לעיתים טוב למנוע להיות בטווח הגבוה הגבוה של הסלד שלו.

פורסם

הכוונה שלי היא עדיין להישאר בטווח היעיל של הסל"ד, למשל, בראשון להגיע עד 4 סל"ד ואז במעבר לשלישי הרכב יהיה על 2.7 סל"ד

MX-5 :arrow: THANK YOU

ALFA 159 :twisted:

פורסם

אני באמת מנסה להבין את העניין שלך לחסוך בהעברה של הילוכים.

לפי הבנתי.. רכב ידני לא מתאים לך כל כך אם לא השלמת עם רעיון החלפת ההילוכים.

 

איזה רכב היה לך לפני? ידני?אוטומט?

 

לגבי מה שכתבת.. אתה פשוט סוחט את המנוע ותו לא.. תגיד לי אתה מה לדעתך יקרה לרכב במרוצת הזמן שכל הילוך ראשון שלו נמשך עד ל4000 סל״ד? מבחינה פיזית אני לא מאמין שיהיה איזה שהוא נזק לגיר.

פורסם

קשה לי להאמין שהוא כל פעם מדלג על הילוכים. אצלי בפיג'ו למשל (גם שישה הילוכים) יחסי ההעברה קרובים מאוד ולכן בנסיעה מנהלתית אין שום בעיה לקפוץ לפעמים מ2 ל4 או מ3 ל5. המנוע עדיין בטווח סל"ד בינוני גם בהילוך הנמוך יותר וגם בגבוה יותר.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

"אני באמת מנסה להבין את העניין שלך לחסוך בהעברה של הילוכים.

לפי הבנתי.. רכב ידני לא מתאים לך כל כך אם לא השלמת עם רעיון החלפת ההילוכים.

 

איזה רכב היה לך לפני? ידני?אוטומט?

 

לגבי מה שכתבת.. אתה פשוט סוחט את המנוע ותו לא.. תגיד לי אתה מה לדעתך יקרה לרכב במרוצת הזמן שכל הילוך ראשון שלו נמשך עד ל4000 סל״ד? מבחינה פיזית אני לא מאמין שיהיה איזה שהוא נזק לגיר."

 

 

רוצה לעשות לי גם ניתוח אישיות בכתב יד? מה קשור לא השלמת\ השלמת... אתה מומחה לנהיגה ספורטיבית\ נכונה, מנהלתית או וואטאבר שאתה קובע איך ולמה יש לנהוג על רכב ידני ספורטיבי? שאלתי שאלה פרקטית נטו. היה לי ידני, אוטומט ידני דיזל. במיאטה ההילוכים הראשונים קצרים במיוחד, וכמו שהחבר מעליי ציין, אני לא עושה זאת תמיד.

MX-5 :arrow: THANK YOU

ALFA 159 :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...