Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

בעבר פתחתי נושא כזה אבל עבר זמן מה ואני מעוניין לשאול עוד פעם.

יש לאבא ב8-7 יומהולדת רוצה לעשות לו יום כיף ב6-7 שזה יום שישי וכידוע מתקימיים מיפגשים.

חובב את האוטו alfa romeo ובמיוחד את הgt .

השאלה שלי אם מתקיים מפגש של המועדון בשיש הזה או שאחריו.

או האם במיפגשי נוקיה יהיה את האלפה?

 

(סליחה על השאלה החוזרת אבל זה מאוד חשוב לי)

זה לא הכמות זה האיכות !

hu:eclipse 5030-amplifier: celestra fa 475-comp: focal ps 165 -sub:dc audio lvl 2

פורסם

חן, התשובה אכן נתנה גם בשרשור הקודם, אך בכל מקרה לשאלתך, יש את מפגש מועדון אלפא רומיאו ישראל IAROC המתכנס מידי יום שישי על בסיס קבוע בהרצליה מול קפה מצדה, רחוב יוחנן הסנדל 1. את מפת ההגעה אפשר לראות בפורום המועדון בלינק הבא:

 

http://www.iaroc.org.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=301

 

שתי תמונות מהמפגש בשישי האחרון:

 

 

540641_351948131545238_1329152281_n.jpg

550507_351949808211737_2128745737_n.jpg

 

וישנן גם אלפות המגיעות בימי שישי למפגש מועדון ה-5 בנוקיה, אתה יכול לראות אותם שם עם רכבי האספנות של מועדון ה-5. לעיתים חלק מחברי מועדון אלפא רומיאו ישראל עוברים גם בנוקיה לאחר סיום המפגש בהרצליה, אתה מוזמן לשתיהם.

 

בברכה.

מועדון אלפא רומיאו ישראל (ע"ר) המועדון הרשמי לבעלי מכוניות אלפא רומיאו וחובבי המותג בישראל. נפגשים כל שבוע מאז 2003 בימי שישי, רחוב יוחנן הסנדלר 1 הרצליה פיתוח. חפשו אותנו גם בפייסבוק!

פורסם

אם אתה בעניין של לעשות לאביך יום הולדת שמח במיוחד, אני ממליץ לך להביאו בשבת ה-7/7 בשעה 11:00 למבצר יחיעם בצפון, תהיה שם תצוגת "מועדון אלפא קלאסיק" הכוללת מגוון של אלפות קלאסיות.

בימי שישי אחר הצהריים מתקיים מפגש "מועדון אלפא קלאסיק" בחניית היכל נוקיה ביד אליהו, תוכלו להתבונן גם באלפות קלאסיות וגם במכוניות קלאסיות אחרות של מועדון החמש כפי שצויין על ידי עמיתיינו בהודעה הקודמת.

תמונות להמחשה מצורפות.

1.jpg

3.jpg

5.jpg

10.jpg

12.jpg

16.jpg

15.jpg

2.jpg

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

אני רואה שיש 3 נקודות מפגש שאפשר להגיע . בקשר לנוקיה והרצליה זה מתקיים באותו יום ובאותם שעות מה מומלץ יותר?

זה לא הכמות זה האיכות !

hu:eclipse 5030-amplifier: celestra fa 475-comp: focal ps 165 -sub:dc audio lvl 2

×
×
  • תוכן חדש...