Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה יש לכם איזה הצעות לגבי רכב עד 35000 ש"ח?

דרישות פחות או יותר:

אמין, זול בחלפים ותיקונים, ביצועים לא כזה חשוב...

הכוונה לנסיעה מהבית לעבודה מהעבודה לבית - 10 דקות נסיעה 4 פעמים ביום (הלוך - חזור, הלוך - חזור)

כמה שיותר חסכוני בדלק, מנוע קטן וכמה שיותר חדש :p

כמה דרישות יש לי אלוהים ישמור, תנסו לעזור בכל זאת :]

חשבתי על אלה:

סוזוקי אלטו 5 דלתות - תקנו אותי אם אני לא אמצא בסכום.

סוזוקי סוויפט?

פג'ו 206 (ידנית - שמעתי שהגירים האוטומטים של הצרפתית לא בשיא במילים עדינות :p)

פג'ו 107 ?

 

בקיצור, תנו דעות אל אלה או שתתנו הצעות לרכבים שווים יותר או מתאימים לי יותר..

תודה מראש ויום טוב :]

פורסם

10 דקות של עמידה בפקקים ותכלס הנסיעה 3 רחובות או 10 דקות של יציאה לכתיב מהיר?

כביש מהיר-תוריד את האלטו!

בעיר זו אופציה נחמדה.

אולי אפשר להשיג שנת 2010 מליסינג.

107 קשה לי להאמין שתמצא בסכום הזה.

206 אופצייה טובה-לך על זה!

יש לך יונדאי גטס בסכום הזה גם.

בהצלחה!

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

10 דקות ל3~4 רחובות חחח רמזורים ארורים! ;]

יונדאי גטס יש לאחותי...לא אהבתי אותה ואני גם לא יודע למה!! חח..

טוב אז בינתיים נחפש איזה מציאה ל206... תודה רבה גבר!

פורסם

איך הביקורות על הגרנדה פונטו? אמינה? שווה בדיקה?

xtract1 אני אבדוק את זה..אם כבר נחפש 2009 ככה יתאים לי יותר לתקציב

פורסם

אם סבלנות בידך תוכל למצוא גרנדה פונטו ידנית בעלת מנוע 1400. אין רבות כאלה אך הן עדיפות על מנוע 1250 מבחינת כוח.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
10 דקות של עמידה בפקקים ותכלס הנסיעה 3 רחובות או 10 דקות של יציאה לכתיב מהיר?

כביש מהיר-תוריד את האלטו!

בעיר זו אופציה נחמדה.

אולי אפשר להשיג שנת 2010 מליסינג.

107 קשה לי להאמין שתמצא בסכום הזה.

206 אופצייה טובה-לך על זה!

יש לך יונדאי גטס בסכום הזה גם.

בהצלחה!

 

האלטו יכולה להתמודד גם עם כבישים מהירים. מבחינתו יש לה הרבה יתרונות והיא הרכב הכי חדש שהוא יוכל לרכוש בתקציב הזה, אני אישית ביצעתי כמה נסיעות מהצפון ולמרכז באלטו ואף פעם לא סבלתי. בסך הכל חווית הנסיעה בה דיי מפתיעה ביחס למה שאנשים חושבים ואני בטוח שראוי לשקול ולבדוק אותה לפני שמוותרים עליה.

פורסם
האלטו יכולה להתמודד גם עם כבישים מהירים. מבחינתו יש לה הרבה יתרונות והיא הרכב הכי חדש שהוא יוכל לרכוש בתקציב הזה, אני אישית ביצעתי כמה נסיעות מהצפון ולמרכז באלטו ואף פעם לא סבלתי. בסך הכל חווית הנסיעה בה דיי מפתיעה ביחס למה שאנשים חושבים ואני בטוח שראוי לשקול ולבדוק אותה לפני שמוותרים עליה.

אוקיי.. אז בנתיים הבדיקות שלי הם פג'ו 206, סוזוקי אלטו ופיאט פונטו גרנדה 1400... תודה רבה לכם אתם עוזרים לי המון..

פורסם

על נוחות הנסיעה של האלטו אני מצטט לך ממבחני דרכים-אני לא רואה את עצמי נכנס לאוטו כזה בחיים.

תבדוק אותו-ואם אתה כבר משקיע 35 אלף אם תראה אותו בהשכרה תשכור ליום להתרשם.

בהצלחה!

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
אוקיי.. אז בנתיים הבדיקות שלי הם פג'ו 206, סוזוקי אלטו ופיאט פונטו גרנדה 1400... תודה רבה לכם אתם עוזרים לי המון..

אל תשלול את הגרנדה 1250.

ההבדל בינה לבין ה1400 הוא 10 כ"ס בלבד .

 

אבל נקודת זכות ל1400 - 6 כריות אוויר לעומת 2 ב1250.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם
אל תשלול את הגרנדה 1250.

ההבדל בינה לבין ה1400 הוא 10 כ"ס בלבד .

 

אבל נקודת זכות ל1400 - 6 כריות אוויר לעומת 2 ב1250.

 

את האמת זה רכב לאבא שלי...ומשום מה הוא סולד מפיאט...

לפי מה שהבנתי הוא נדלק על הסוזוקי אלטו ועל פיג'ו 107 אני מקווה שנמצא אחת בתקציב...

 

מה שכן, אני מרוויח מכל הסיפור הזה סובארו אימפרזה 2001 :p

פורסם

בסלידה שלו מפיאט הוא מוותר על רכב גדול ומרווח יותר עם אבזור עדיף. אני לא הייתי בוחר בקטגוריית מיני על פני סופרמיני רק כי אני סולד מאיזה מותג ללא הצדקה.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

אם לא אכפת לך לרדת בשנתון יש הונדה ג'אז,שנת 2002,2003,חסכוני(1-16,17) מרווח פנים ענק יחסית לגודלו החיצוני,אמין,ובטיחותי הרבה יותר מהפחיות על גלגלים האלה (107,ALTO וכו')

×
×
  • תוכן חדש...