Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מעוניין לרכוש את הרכב מסוג:

BMW סדרה 5 שנת 2004 מנוע 4.4L

רציתי לשאול איך הרכב מבחינת צריכת דלק,מה המחלות של הרכב,האם מחזיק מחירון,ביטוחים,טיפולים ועוד...

כיום יש לי Audi A6 2002 3.0L ורציתי להשתדרג

 

תודה למביני עניין !

פורסם

1. צריכת דלק - זו מכונית סאלון עם מנוע V8 ענק. מה נראה לך?

2. מחלות - לא יודע

3. מחזיק מחירון? בדוק כמה מוכרים מבקשים ותדע. הערכה שלי - ממש לא, מעצם העובדה שמדובר במכונית בת 8 יקרה מאוד לתחזוקה. מכוניות כאלה מתאימות למעט מאוד אנשים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

באמת תהייתי לגבי תחזוקה לגבי הסטגמט הזה בשילוב עם מנוע 8 ציל',

אני דווקא התסכלתי על הA6 4.2 קוואטרו,

נראה לי שעוליות הדלק יכולות להיות גם שוליות בהנחה ואתה עושה קילומטרז שנתי נמוך נוסע רגוע (יחסית) ומשייט בכביש הבינעירוני.

Porsche 944 turbo

פורסם

אני מסכים - בק"מ שנתי נמוך עלויות הדלק בוודאי לא יהוו את המרכיב הגדול ביותר בעלויות החודשיות. ירידת הערך - כן.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לדעתי, 2 המכוניות הללו מהירות מאוד.

 

 

מבחינת אחזקה, ברור לך שהיא תהיה לא זולה.

 

לגבי מחירון- רכב כזה מתרסק במחירון, מכיוון שעלויות האחזקה גבוהות כולל צריכת דלק מטורפת.

 

מה שבטוח- אם תקנה אחת מהשתים- תהנה מבחינת ביצועים.

 

אבל, צריך כיס עמוק. כל תקלה- תצטרך לפנות למוסך שמתמחה, לאו דווקא מוסך מורשה, אבל אין הרבה מוסכים שמבינים ברכבים הללו, גם אין היצע גדול של חלקים תחליפיים.

 

 

מה שבטוח, שיש לך טעם טוב ברכבים.

 

בהצלחה

פורסם

נראה לי שלרכבים מן הסוג הזה אין ממש ירידת ערך כי לדעתי הם נמכרים גם ככה במחירי רצפה בשל עלויות האחזקה הגבוהות.

לכן דוגמא שמורה ואיכותית תשמור על ערכה דיי טוב( לא נשאר ממש ערך ממנה),כי בסוף היום מי שיקנה את הרכב ממך,יהיה משוגע בדיוק כמוך והוא ישמח לשלם מחיר הגון עבור כלי שמור ונדיר במחוזתיינו.

Porsche 944 turbo

פורסם
לדעתי, 2 המכוניות הללו מהירות מאוד.

 

 

מבחינת אחזקה, ברור לך שהיא תהיה לא זולה.

 

לגבי מחירון- רכב כזה מתרסק במחירון, מכיוון שעלויות האחזקה גבוהות כולל צריכת דלק מטורפת.

 

מה שבטוח- אם תקנה אחת מהשתים- תהנה מבחינת ביצועים.

 

אבל, צריך כיס עמוק. כל תקלה- תצטרך לפנות למוסך שמתמחה, לאו דווקא מוסך מורשה, אבל אין הרבה מוסכים שמבינים ברכבים הללו, גם אין היצע גדול של חלקים תחליפיים.

 

 

מה שבטוח, שיש לך טעם טוב ברכבים.

 

בהצלחה

 

תשובתך לא תורמת שומדבר לנושא.

 

שתיהן מהירות? נתון מפתיע.

 

עלויות דלק - שתי פוסטים מעלייך כבר ציינו שזו לא תהיה המכה העיקרית של בעל הרכב...

 

לעניין,

אני מעריך שהאוודי תהיה יותר נפוצה. הסדרה 5, 4.4 מעולם לא היה פה להיט מכירות...

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

לא מתייחס לביצועים והספקים כלליים, רק אציין שלאוודי A6 קוואטרו יש יכולת הדבקות לכביש שכל פעם מדהימה אותי מחדש.

 

היא עושה בנונשלנטיות מוחלטת את מה שכמעט כל רכב אחר בסגמנט יגרום לך לחרבן במכנסיים מפחד :wink:

 

אין צורך אפילו לפנטז על 4.2 ליטר חצי אקזוטית, מצא לך איזה 3.0T (נדמה לי שבשנתונים יותר ישנים זה 3.2T) שמורה ויש לך רכב מעולה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לא מתייחס לביצועים והספקים כלליים, רק אציין שלאוודי A6 קוואטרו יש יכולת הדבקות לכביש שכל פעם מדהימה אותי מחדש.

 

היא עושה בנונשלנטיות מוחלטת את מה שכמעט כל רכב אחר בסגמנט יגרום לך לחרבן במכנסיים מפחד :wink:

 

אין צורך אפילו לפנטז על 4.2 ליטר חצי אקזוטית, מצא לך איזה 3.0T (נדמה לי שבשנתונים יותר ישנים זה 3.2T) שמורה ויש לך רכב מעולה.

 

באגירה בשנים הללו ומעט מטה היה מנועי 1.8 ו2.7 מוגדשים ,מאוחר יותר הגיע ה3.2 שהיה אטמוספרי בעל הזרקה ישירה וחזק שלעצמו ,2.0 T ואילו החל מ2008 הגיע ה3.0T.

כפי שאמרו האודי תרגיש קלה יותר לנהיגה ומשרת ביטחון בכל מצב ,היא גם פחות מתקשרת אך מרגישה מאוד איכותית ובעלת תדמית סולידית יותר,הבימר פונה יותר לחובב ההגה.

אולי כדאי לבדוק האם S4 תענה על צרכייך ותספק יכולות מעניינות יותר(ברור שהן לא שכיחות במיוחד)

פורסם

הבימר 540 היא בהחלט נדירה.

 

כמו שה- 760 היא נדירה.

 

בהתאם לנדירות, כך ירידת הערך, שמורכבת גם מעלויות אחזקה גבוהות, צריכת דלק גבוהה ועוד דברים שמרתיעים לקוחות פוטנציאלים וגורמים לרכב מסוג זה לבלות תקופה ארוכה מאוד בהמתנה לקונה.

 

מכיר בעלים של מרצדס אס 430 שקנה את הרכב מאוטודיל, הרכב בילה שם 13 חודשים.

 

נכון שמידי פעם הניעו אותו, מנהל המגרש לקח אותו קצת בסופי שבוע, אבל זה המצב.

פורסם
באגירה בשנים הללו ומעט מטה היה מנועי 1.8 ו2.7 מוגדשים ,מאוחר יותר הגיע ה3.2 שהיה אטמוספרי בעל הזרקה ישירה וחזק שלעצמו ,2.0 T ואילו החל מ2008 הגיע ה3.0T.

 

 

רגע, כשאתם מדברים על A6 אתם מדברים על ה 2700 בי-טורבו?

 

כי אם כן, הביצועים מעולים, פוטנציאל השיפורים הוא באמת, כמעט אין סופי אבל כל מי שאני מכיר שהחזיק את הדגם טוען שלקנות אותו זאת התאבדות כלכלית.

 

 

שילוב של טכנולוגיה סבוכה, רמה בינונית של מכונאים וחלקים יקרים להחריד יוצרים רכב ששואב לך את חשבון הבנק.

 

אנשים נכנסים למוסך ויוצאים עם תיקונים של 12 אלף, 16 אלף, כל מיני מספרים שגורמים לך להתחרט שקנית את הרכב הזה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...