Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5145 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו בתרד הקודם הסימפתומים של שמן במיכל מים וכו',

 

אמרתי אולי אפשר לעשות ניקוי לרדיאטור וכל זה שיצא כל השמן ולסחוב עם האוטו עוד קצת עד שאני יקנה חדש בעוד חודש חודשיים?

 

כי האוטו רק מתחמם המנוע מגיב רגיל

 

ג'ינו

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

גינו שלום רב !

למרות שאני יודע שאני טוחן מים, בכל זאת אתן לך הזדמנות להגיב, ולספק לך פתרון הולם למצבך.

מה שאתה מתבקש זה לא הרבה:

האם מפלס השמן יורד וכמה, אם בכלל שמן מנוע אתה מוסיף, אן נקזז אפשרות סבירה, של בריחת שמן ממחזיר שמן אחורי?

האם גם בפתיחת מכסה רדיאטור, שמן מנוע צף למעלה ובכמויות?

האם ניסת לפרק מיכל עודפים, לרוקן אותו, לשוטפו במביר שומנים, למלא מי קירור עד לקו המקסימום, או מי ברז, ולבדוק האם מיכל העודפים מתמלא שוב בשמן, ובכמות רצינית?

אם לא עשה זאת אין לך מה !

להפסיד מקסימום ליטר מי ברז, וחומר סבוני מקציף להסרת שומנים ממיכל העודפים מפלסטיק.

ערוך חיפוש על ,"וונדרוולד" !

 

קרא כאן בסוף הקישור:

http://www.ferromat.co.il/280404/Catalog.asp?FromCatalog=YES&CategoryId=12

 

 

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה עשיתי את זה מספר פעמים ניקיתי את מיכל העודפים שהיה בו בוץ של שמן ניקיתי אותו הברקתי מילאתי מים רגילים עד הקו של הפול,ולאחר נסיעה של עשר דקות האוטו שוב מתחמם לו, (אין לי גם פקק במיכל עודפים...) אני שומע כמו קיטור אוויר יוצא מהמיכל עודפים,יוצא בודק ורואה את מיכל העודפים ללא מים אלה חצי מיכל כולו שמן בוצי כמו טחינה חומה כזאת,וכשאני פותח את מכסה הרדיאטור לאחר שהרכב מתקרר,יש עד הפקק כולל על הפקק שמן טחינה כזאת אותו דבר,אני מנקז עם מים את הבוץ קצת ושוב חוזר חלילה.

 

מישהו במוסך אמר לי שיש לי קולר במנוע,והוא יכול לנתק לי אותו ולשים לי נפט ברדיאטור כמה ימים שיתנקז הלכלוך והוא אמר שאולי זה יפתר הבעיה..

 

מה אתם אומרים,כי אני לפני גיוס ממש ואני מתבאס להשקיע עוד 6 על אוטו חדש אולי אפשר לסדר.

 

 

אה ויש נזילת שמן שהאוטו עומד יש שלולית כזאת של שמן שמגיע מאיזור גיר נירא לי מתחת לבלוק יש כמו עיגול כזה שמחובר עם ברגים וממנו יש נזילת שמן,נירא כאילו יש פריצת שמן לא יודע מזה

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

שלום רב לסאגה שלא מסתיימת !

אין קשר למחסור במיכל העודפים.

ברכב בעל תיבת הלוכים ידנית אין קולר.

נזילת השמן מהאזור האחורי של המנוע, היא קרוב לוודאי ממחזיר שמן אחורי.

מסנן השמן בוודאי סתום, וגורם ללחץ שמן חזק מדי, אשר פורץ את מחזירי השמן וגורם לנזילות, נשם המנוע בוודאי סתום ביציאה ממכסה שסתומים.

לא ציינת האם חסר שמן מנוע וכמה?

לא ציינת האם שמן צף ברדיאטור וכמה?

ניסיון שטיפת הרדיאטור בנפט, ללא מניעת חדירת השמן למערכת הקירור היא ברכה לבטלה.

קרא את הקישור שצרפתי בנוגע, לוונדוולד, אם כי אני מאמין שרכבך כבר פיספס את הרכבת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מדי כמה ימים לאחר שאני ממלא אתהשמן עד הסוף חסר בערך 30%

 

ברדיאטור אמרתי לך שלא צך שמן אלה יש טחינה שלמה שזה כמו בוץ של שמן ומים

 

הוא אמר לי שיש קולר בנוסף לרדיאטור :idea:

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

מנוע אבוד, סדק בבלוק / ראש המנוע באזור מעברי שמן. הפיתרון לנסוע עד שהמנוע יתפס/ יעצר ידפוק, ולגרוט בהמשך עם חידוש הגריטה !!

יש בחורה שמבקשת שתדבר אליה בפרחים !

אני אוהב שמדברים איתי בתמונות, בשבילי," תמונה שווה אלף מילים"!

ספק תמונות של מה שהמכונאי הצביע שזהו קולר גיר שהוא ביקש לגשרו, אם כן אשר את הגישור, של צנרת המים לקולר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

המכונאי שלך כנראה צודק והקולר שמן מנוע] הוא זה שנפרץ = הוא חלק מהבית מסנן שמן מנוע.

כדי לוודא האם זה באמת פרוץ , בקש מהמכונאי לנתק ולגשר את צנרת המיים מבית המסנן והתנע את המנוע - באים מתיז מהפיות החשופות שמן - הקולר פרוץ ויש להחליפו .

בברכה.

חיים יוד.

פורסם

חיים ידידי , שלום רב !

מה תפקיד הקולר , באפלאוז בעל תיבת הלוכים ידנית, ומה משמעות גישור הקולר, אני נזכר עכשו שהגיע אלי בעבר אפלאוז עם קולר המורכב בחזית המנוע, כאשר צנרת המים מגושרת, ובטענה שהמכונאי גישר לו זאת, ושלח אותו לדרכו, בטענה שניתן לנסוע עם זאת כך, ללא שום בעיה, מה שלא זכור לי, האם הרכב היה בעל תיבת הלוכים ידני או רגילה?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
חיים ידידי , שלום רב !

מה תפקיד הקולר , באפלאוז בעל תיבת הלוכים ידנית, ומה משמעות גישור הקולר, אני נזכר עכשו שהגיע אלי בעבר אפלאוז עם קולר המורכב בחזית המנוע, כאשר צנרת המים מגושרת, ובטענה שהמכונאי גישר לו זאת, ושלח אותו לדרכו, בטענה שניתן לנסוע עם זאת כך, ללא שום בעיה, מה שלא זכור לי, האם הרכב היה בעל תיבת הלוכים ידני או רגילה?!

בברכה

צביקה

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

שלום ידידי צביקה.

באפלאוז כמו בעוד כמה רכבים גם שמן המנוע מקורר כך שאין פה קשר ישיר לסוג תיבת ההילוכים ,הוא מעריך את חיי השמן וצמיגותו.

כך "שהקולר" זה רק שם למחליף חום ללא קשר לנוזל או הגז שהוא מקרר (קיים גם קולר לגזי הפליטה בדיזל בעיקר).

היות ולחץ השמן גבוה מלחץ הנוזל קירור -השמן נראה קודם בפתח הרדיאטור (הוא צף) אך לאחר שהפריצה תגדל אני מעמין שגם נוזל קירור יחדור לעוקת השמן .

בברכה.

חיים יוד.

פורסם

חיים יוד ידידי, שוב שלום רב !

מכיוון ששמן המנוע , עובר קירור דרך הקולר, ובכך מאריך את חיי השמן וצמיגותו, אני מניח שביטול קולר השמן או "מחליף החום" , בשפה מקצועית, ימנע חדירת שמן למערכת הקירור ולהפך, והנזק היחיד או פגיעה באיכות השמן הצמיגות ויעילות קירור השמן, האם אני מדייק?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
חיים יוד ידידי, שוב שלום רב !

מכיוון ששמן המנוע , עובר קירור דרך הקולר, ובכך מאריך את חיי השמן וצמיגותו, אני מניח שביטול קולר השמן או "מחליף החום" , בשפה מקצועית, ימנע חדירת שמן למערכת הקירור ולהפך, והנזק היחיד או פגיעה באיכות השמן הצמיגות ויעילות קירור השמן, האם אני מדייק?

בברכה

צביקה

 

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

שלום ידידי צביקה.

ללא קשר לרכב המדובר ביטול קולר (מחליף חום כל שהוא) במקרה של שמן מנוע ההשלכות היו כפי שציינת ועוד.

ברכב המדובר זה לא פשוט לבטל מפני שהוא חלק מבית המסנן והחליל המקשר הוא ארוך בגלל הקולר כך שזה או להחליף קולר או להחליף לחליל יותר קצר ולהבריג מסנן ישירות לבלוק .

בברכה.

חיים יוד.

פורסם

שלום היום הייתי במוסך נוסף והוא העלה את הקולר גם,עד סופ"A אני יכנס למוסך לאיבחון הבעיה.

 

ג'ינו.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם
שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

שלום ידידי צביקה.

ללא קשר לרכב המדובר ביטול קולר (מחליף חום כל שהוא) במקרה של שמן מנוע ההשלכות היו כפי שציינת ועוד.

ברכב המדובר זה לא פשוט לבטל מפני שהוא חלק מבית המסנן והחליל המקשר הוא ארוך בגלל הקולר כך שזה או להחליף קולר או להחליף לחליל יותר קצר ולהבריג מסנן ישירות לבלוק .

בברכה.

חיים יוד.

 

שלום רב גינו!

אם כך הייתי ממליץ על החלפת קולר מפירוק, אני מניח שקיים שלל מנועים כאלה בפירוקיות, שמחכות להתכה לברזל, מנועים כאלה שפורקו מרכב עובד ותקין, האפשרות היחידה לשחוט את המנוע, לזרוק את הבלוק ולהשמיש את כל השאר, ולהשתמש בהם לחלקי חילוף, ללקוחות כמ גינו.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...