Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הללויה! גולן טלקום עלו לאוויר ופרסמו תעריפים.


ya_pl
שימו לב! השרשור הזה בן 603 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 2.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

NINJMNKY

 

הציטוט שפרסמת כל כך לא מפתיע,זה ממש אופיניי שתאגידי ענק דרקוניים יחליטו לפעול בצורה כזו,

כי המחשבה הבריאה הייתה אומרת : לקחת את כל הכסף שזרקנו על משרדי פרסום וטוקביסטים והלאה

ולייעל אותו בהורדת מחירים ובשימור לקוחות וכיוצא בזה.

 

אני באופן אישי עדיין לא נטשתי את הדרקון,אני מחכה פרק זמן בכדי שיירדו העומסים ובכדי שהשירות

יעלה על כנו בקרב המפעילות החדשות.

למוד ניסיון, גם אני אמתין עד שתחלוף הסערה וירגעו הרוחות, ואז נראה מה שווה באמת התחרות כאן.

לחברות הסלולאריות הוותיקות הוצאות אדירות, וסביר להניח שהניפגעים הראשונים מהתחרות הפרועה הזו יהיו העובדים, וכמו התמיד החלשים ביותר יפגעו.

תחרות תמיד בריאה, תחרות פרועה לא, כי במלחמות גם הצד המנצח מפסיד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל במקרה של "תחרות בריאה" היינו מוצאים את עצמנו באותו מצב בדיוק, רק הפעם עם 5 חברות שעושקות אותנו ולא 3. במצב הנוכחי של המשק, כשרובו נשלט ע"י אותם אנשים, טלטלה היא דבר מצויין. לאוורר את האורוות זה דבר מצויין

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי יש ב 3 הגדולות פיטורים (באשמתן המוחלטת) אבל מצד השני יש בגולן/ הוט גיוסים כך שזה מתקזז.

 

בשורה תחתונה, על מנת לתפעל מערך שמשרת 6 מליון מנויים צריך מספר קבוע של אנשים ולא מעניין את אף אחד אם הם מחולקים בין 3 חברות או בין 6 חברות.

 

מצד שני, קיצוץ אדיר בחשבון הסלולארי ל 6 מליון לקוחות ( כולל אלא שנשארו אצל 3 הגדולות וקיבלו הנחה משמעותית בחשבון החודשי שלהם) זה בהחלט כן משהוא שמעניין כל אחד ואחד מאיתנו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מקום ל 6 חברות סלולאריות בארץ, נקודה.

את התחרות העזה שקיימת היום שלושת החברות הגדולות הביאו על עצמם, ואין להן על מי להלין זולת על עצמן.

כתחלוף ההיסטריה הראשונית אפשר יהיה להעריך מי נפגע יותר או פחות, ומי תאלץ להצטמצם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין 6, יש 5.

שינויי הטכנולוגיה גם יובילו לכך שהן לא תהיינה רק חברות סלולריות, אלא תצענה סל רחב בהרבה, של שירותים, מה שיאפשר להן להצדיק את קיומן.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון קטן.

אחרי ההמתנה המיותרת אתמול. היום חייגתי ב14 למוקד הניידות של "הוט מובייל" במספר 057-9031968

ענתה מיד נציגה נחמדה ואמרה שתוך 3 שעות הניוד יתבצע ל2 המספרים אחד מסלקום ואחד מאורנג'. ב17 כיביתי את המכשיר והדלקתי וזהו. אני שייך להוט מובייל.

חשוב, למי שמבצע את הניוד. המוקד פעיל בימים א'-ה' מ8 עד 20 ויש גם שעות פעילות בסופ"ש שאותם לצערי אני לא זוכר.

 

בהצלחה למתניידים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהצלחה למתניידים.

 

אז נאחל לכולם:

לך תתנייד, יא חתיכת מתנייד אחד!

 

:roflmao: :roflmao: :roflmao:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי יש ב 3 הגדולות פיטורים (באשמתן המוחלטת) אבל מצד השני יש בגולן/ הוט גיוסים כך שזה מתקזז.

 

בשורה תחתונה, על מנת לתפעל מערך שמשרת 6 מליון מנויים צריך מספר קבוע של אנשים ולא מעניין את אף אחד אם הם מחולקים בין 3 חברות או בין 6 חברות.

זה קצת שונה.

בגולן המטרה היא להחזיק מינימום עובדים ושכמעט כל פעולות הלקוח יעשו באינטרנט. כלומר עבור למשל 10000 לקוחות נוספים גולן יצטרכו לגיס עוד עובד אחד בעוד ששלוש המפעילות הותיקות יצטרכו לגיס במצב כזה עוד 10 עובדים, כלומר הרבה יותר מגולן. ( כל המספרים הם להמחשה בלבד).

בנוסף, קח לדוגמא את רמי לוי. אתר האינטרנט שלו לא שווה הרבה אבל יש לו מעט תכניות, והן ברורות ופשוטות. לכן אין לו צורך בהרבה עובדים. לעומת זאת 3 הותיקות,כדי להרויח עוד מסבכות, מבלבלות ומתישות את הלקוח, וכמובן שהלקוחות פונים הרבה למרכז השירות.

 

בשורה התחתונה אכן יפוטרו עובדים ורובם לא יוכלו למצוא עבודה בחברת סלולר. לדעתי אולי עדיף כך, במקום לקבל בונוס על הצלחה לרמות את הסבתא של החבר שלו.

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מקום ל 6 חברות סלולאריות בארץ, נקודה.

את התחרות העזה שקיימת היום שלושת החברות הגדולות הביאו על עצמם, ואין להן על מי להלין זולת על עצמן.

כתחלוף ההיסטריה הראשונית אפשר יהיה להעריך מי נפגע יותר או פחות, ומי תאלץ להצטמצם.

 

שמע, שילמתי בחודש לאורנג' 210 שקל, על כלום, למעשה. עברתי לגולן והחשבון צנח ב50%~, אז תסלח לי על הצרפתית כשאני אומר שחברות הסלולר על הז*ן. בן דוב ושות השתמשו בהן כדי לפזר צ'קים בלי כיסוי, ועכשיו מגיע הפירעון. אז שיצנחו קצת בערכן, יעברו קצת טלטלה, קצת בלאגן ואולי יתחילו להציע כאן חבילות נורמליות. בחו"ל אנשים משלמים גרושים(!) ומקבלים אחלה חבילות. למה אצלנו לא? זה לא כמו, נגיד, מוצרים "פיזיים", שכאן אין לך שווקי חוץ שאתה יכול לרכוש בהם מה שאתה רוצה (נגיד באירופה, אם יקר לך משהו אז תאורתית תמיד אתה יכול לקפוץ למדינה שכנה ולקנות)

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובהמשך ישיר למה שכתבת, קיבלתי אתמול שיחה מנציגת פלאפון ששאלה למה עברתי למתחרה (גולן) ודאגה להשמיץ את חוסר-שירות הלקוחות שלהם.

אמרתי לה שניסיתי להישאר בפלאפון,רק שהם נזכרו מאוחר מדיי להציע לי "הצעות מיוחדות",דווקא אחרי המעבר לגולן. ניזכרו מאוחר מדיי...מה שנקרא: מיצמצתם? פיספסתם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חדשות טובות לשם שינוי.

אחותי התניידה להוט מובייל ללא בעיות או תקלות.

 

בקרוב אני אנייד עוד שלושה קווים רק ההתבלטות בין הוט לגולן. מי מבין השניים עדיפות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום קו אחד שלי נוייד להוט והניוד תקין חוץ מאשר חוסר קבלת שיחות מגולן (מפריע לי כיון שיש לי גם שני קוים בגולן). קו שני נמצא עדיין בהמתנה לפתרון תקלת הניוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למתעניינים -

גולן טלקום.

הוזמן ניוד לשני קווים מסלקום ב22/5/12

היום הגיעו הסימים בדואר והופעלו.

לפי האתר - הניודים יושלמו בערך ב17:30, ואכן כך, קיבלנו מייל, ובמקביל הסימים של סלקום נותקו.

בערך ב19:30 הקווים נכנסו לפעילות מלאה [קבלת שיחות, שיחות יוצאות היו מההתחלה]

 

לגבי הקליטה - הגליל העליון, בסלקום עבדנו רק על 2G והייתה קליטה מעט יותר טובה בבית. אולי זה פסיכולוגי, כי המכשירים עדיין קולטים רק 2G בבית..

המכשירים - סוני אריקסון, לא קיבלו הגדרות אינטרנט מיידית, והכנסתי APN עצמאית. (internet.golantelecom.net.il)

 

אני מבסוט, רק מנסה לפענח את שיטת החיוב המוזרה.

ידוע שהם מחייבים מראש, ז"א כל ה25 בחודש יורד חיוב (10 + חריגות / 99 ש"ח, לפי החבילה)

אבל מה קורה מהתקופה שאני מפעיל את הסים ועד החיוב הראשון? העניין הזה מאוד מעורפל, במיוחד שבודדים קיבלו חשבוניות עד עכשיו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...