Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אשמח לעזרתכם. אני מתלבטת בקניית רכב. חשבתי תחילה להשקיע סביב ה- 80000, אך התייאשתי מבזבוב הזמן בקניית רכב ישן ולכן העלתי את התקציב לסביבות ה- 100000 במחשבה על רכב חדש. אני נוסעת לרוב לבדי ברכב ( לעיתים צאצאית אחת עם חברה או ללא חברה מאחור ), נסיעה בין עירונית ( נסיעה הררית ) , סביב ה- 20000 ק"מ בשנה. לאחר בדיקות שונות ברשת, כרגע אני מתמקדת בשני רכבים : יונדאי i25 ( דגם premium ) או טויוטה יאריס החדשה ( דגם Style ). אני יודעת שהם לא בדיוק אותה קטגוריה, אך לצרכי הם דווקא דומים . אז... מה דעתכם ? תודה.

חגית.

פורסם

אם חשוב לך אבזור, תא מטען ומרווח פנימי אז היונדאי לוקחת.

בשאר הפרמטרים הטויוטה עדיפה.

מדובר ב-2 רכבים שונים שהבחירה בניהם תלויה מאוד בהעדפות האישיות של הרוכש.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אם חשובה לך העובדה שאת יאריס תוכלי למכור בעוד 3-4 שנים בקלות ובמחיר טוב, מה שקשה להגיד על יונדאי שנמכרת בכמויות לחברות ליסינג עם כל המשתמע מכך, וזה שיאריס הרבה יותר חסכונית מיונדאי, אז הבחירה ברורה, לדעתי.

נ.ב. הערכה על סחירות העתידית של יאריס היא כמובן הערכה שלי בלבד, אומנם מבוססת משהו על עובדה שיש היום תור המתנה ליאריס והיסטוריה טובה של יאריסים משנים 2000-2007.

פורסם

כבעל יאריס חדשה אני ממליץ לך ללכת על הרכב הזה. אם תרצי פרטים נוספים אשמח לעזור

מה אתם רוצים מהברקסים האומללים ??

פורסם

היי חגית,

 

לא נהגתי ביונדאי i25, אך אוכל להעיד שהרכב מאד מבוקש גם בליסינג וגם בהשכרה.

הרכב הושק לפני שנה-שנה וחצי ומהווה שדרוג מרשים בהשוואה לקודמיו. אלו פרמטרים שיכולים לתת לנו אינדקצייה באשר לסחירות שלו בשנה - שנתיים הקרובות.

 

באשר לטויוטה יאריס, האבזור בדגם הסטייל מצא חן בעיניי מאד, צריכת הדלק 12-13 קילומטר לליטר, מרחב פנים סביר בהשוואה לכלי רכב בקטגוריה. וחשוב מאד, זהו רכב בטיחותי. מאידך, קחי בחשבון שתא המטען קטן מאד (אמרת צאצאית..בטח יש מטלטלין להעמיס) ובנוגע לחוויית הנהיגה (אם קריטי עבורך), מחוץ לעיר סבירה ומטה.

 

בהצלחה

ענת

אוויס

 

 

שלום לכולם!

אשמח לעזרתכם. אני מתלבטת בקניית רכב. חשבתי תחילה להשקיע סביב ה- 80000, אך התייאשתי מבזבוב הזמן בקניית רכב ישן ולכן העלתי את התקציב לסביבות ה- 100000 במחשבה על רכב חדש. אני נוסעת לרוב לבדי ברכב ( לעיתים צאצאית אחת עם חברה או ללא חברה מאחור ), נסיעה בין עירונית ( נסיעה הררית ) , סביב ה- 20000 ק"מ בשנה. לאחר בדיקות שונות ברשת, כרגע אני מתמקדת בשני רכבים : יונדאי i25 ( דגם premium ) או טויוטה יאריס החדשה ( דגם Style ). אני יודעת שהם לא בדיוק אותה קטגוריה, אך לצרכי הם דווקא דומים . אז... מה דעתכם ? תודה.

חגית.

פורסם

לא שהיאריס לא חסכונית בדלק, אבל בעוד כ-4 חודשים אמורה להגיע היאריס ההיברידית שתהיה בערך פי 2 יותר חסכונית...

יש להניח שהיא תהיה יקרה יותר בכמה אלפים מהרגילה, אבל אולי לא באלפים רבים, ולכן קשה לדעת מה להמליץ לך,

וכמובן שזה תלוי גם במחיר הצפוי לבנזין לטווח רחוק.

אם הייתי במקומך הייתי עושה מכרז בין חברות השכרה על מחיר השכרה לכמה חודשים.

 

http://cartube.co.il/tech-green/98-tech-green-cat/2283-%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%99%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%A1-%D7%94%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%93%D7%99%D7%AA-%D7%A0%D7%97%D7%A9%D7%A4%D7%AA-%E2%80%93-%D7%9C%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%91%D7%A1%D7%95%D7%A3-%D7%94%D7%A9%D7%A0%D7%94.html

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
לא שהיאריס לא חסכונית בדלק, אבל בעוד כ-4 חודשים אמורה להגיע היאריס ההיברידית שתהיה בערך פי 2 יותר חסכונית...

יש להניח שהיא תהיה יקרה יותר בכמה אלפים מהרגילה, אבל אולי לא באלפים רבים, ולכן קשה לדעת מה להמליץ לך,

וכמובן שזה תלוי גם במחיר הצפוי לבנזין לטווח רחוק.

אם הייתי במקומך הייתי עושה מכרז בין חברות השכרה על מחיר השכרה לכמה חודשים.

 

http://cartube.co.il/tech-green/98-tech-green-cat/2283-%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%99%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%A1-%D7%94%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%93%D7%99%D7%AA-%D7%A0%D7%97%D7%A9%D7%A4%D7%AA-%E2%80%93-%D7%9C%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%91%D7%A1%D7%95%D7%A3-%D7%94%D7%A9%D7%A0%D7%94.html

 

היאריס ההיברידית תגיע לכאן בספטמבר או יותר לכיוון דצמבר ? (האם יש מידע רשמי או שהכל השערות ?)

פורסם

מציע לכם לא להתלהב כל כך מההיברידיות למיניהן, כי ישנם מחקרים שמראים שברכבים הללו יש קרינה אלקטרומגנטית ברמה גבוהה מאוד, מה שמאיץ את הדרך לכיוון מחלקות אונקולוגיות למיניהן.

 

אני, מעדיף לשלם עוד קצת בתחנת הדלק מאשר להגיע למקומות אפלים.

 

 

הרבה בריאות ובהצלחה

פורסם
מציע לכם לא להתלהב כל כך מההיברידיות למיניהן, כי ישנם מחקרים שמראים שברכבים הללו יש קרינה אלקטרומגנטית ברמה גבוהה מאוד, מה שמאיץ את הדרך לכיוון מחלקות אונקולוגיות למיניהן.

 

אני, מעדיף לשלם עוד קצת בתחנת הדלק מאשר להגיע למקומות אפלים.

 

 

הרבה בריאות ובהצלחה

 

אם יש מחקרים - אתה יכול להציג אותם ? (כדאי שתציג אותם גם לבטר פלייס...)

 

לפי בדיקה שאני עשיתי , היתה בעיה בדור הראשון של הפריוס ועכשיו ההמרה ל AC עברה לאיזור המנוע ואין קרינה עודפת על רכב רגיל.

 

ראה בטבלא המצורפת את הקרינה של פריוס דור 3

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3878904,00.html

×
×
  • תוכן חדש...