Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם ,

 

בבעלותי אקסנט 2006 עם 208000 ק"מ על המונה .

היום ביצעתי נסיעה לצפון לאחר שהרכב לא זז יומיים ולאחר שחניתי את הרכב ויצאתי איתו שוב לאחר שהתקרר הופיעו התסמינים הבאים :

 

בעת העברה ל D - האוטו קופץ כאילו שנכנסים בי מאחור

בעת נסיעה והעברה להילוך ראשון יש לעיתים קפיצה מוזרה, אך לא תמיד (מופיע לסירוגין)

הרכב נקנה ב 145000 ולא הוחלף שמן גיר מאז.

 

על מה מעיד התסמין הזה ? גיר גמור ?

במידה והגיר אכן גמור, כמה יעלה לשפצו ברכב מסוג זה ?

כמו כן, האם תעזור החלפת שמן גיר ?

אשמח לקבל על המלצה למוסך יונדאי (מורשה \ מומלץ בחום ) באיזור נהריה\עכו אין לי בעיה להעלות אותו על גרר .

 

תודה לעונים !

ליאור

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

עוד משהו חשוב ששכחתי לציין - פתחתי את המכסה מנוע לראות מה קורה במנוע - יש קפיצה במנוע עצמו, קפיצה מאוד מוזרה בעת העברה מ N ל D - כאילו המנוע עצמו קופץ פשוט, משהו שאף פעם לא ראיתי.

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

גם אם המנוע קופץ ? אולי מדובר בתושבת ?

 

בכל מקרה, הזמנתי גרר, אני לא מכיר פה מוסכים באיזור מאחר שאני גר בראשל"צ

יש לכם המלצה למכון גירים בראשל"צ ?

 

השכרת רכב לסופש הנה אני בא ...

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

קודם לבדוק תושבות מנוע!

רק לאחר שבטוחים שהן תקינות להתרכז באבחון של תיבת הילוכים ואז לבצע בדיקת מפלס לפני שבכלל נכנסים לאבחון מתקדם.

פורסם

נראה לי שהלכת רחוק מדיי,לדעתי אין צורך במכון גירים.

גש למוסך ובקש לבדוק תושבות מנוע,תושבת גיר ,לי נקרעה אחת ברובר שהייתה לי והרגשתי בדיוק את אותם "תסמינים".

ועוד משהו, ההילוך הראשון לפעמים מורגש ולפעמים לא,תלוי אם אתה מתחיל נסיעה בעליה בירידה או במישור,מנוע קר או חם , הרגל חזק על הגז או עדינה,וכו..

לפי התיאור שלך מלבד זה לא הרגשת משהו מיוחד,כמו טורים עולים וגיר לא מגיב , נעילת גיר בשלישי .

ולכן תושבת יכולה להיות עבורך הפתרון,בהצלחה

  • ספונסר פורום
פורסם

שלום ליאור,

 

לדעתי לא צריך גרר אבל כן צריך להגיע בדחיפות למוסך.

לפי התיאור שלך נשמע שאחת מתושבות המנוע/גיר נקרעו.

מדובר על תיקון יחסית זול (כמה מאות שקלים) והייתי ממליץ לך על הדרך גם להחליף שמן גיר (בלי שום קשר לתופעה אלא כתור טיפול מונע).

מוסך מומלץ בצפון הוא מוסך אוטוסטרדה חיש אשר ממוקמים בקרית ביאליק.

למוסך יש כרגע הסדר עם הפורום שעל כל טיפול אתה מקבל צ'ק זיכוי לטיפול הבא במוסך.

פשוט תדפיס את התמונה הבאה וכאשר תגיע למוסך תגיד שהגעת מהפורום.

autostrada.jpg

פורסם

אני חושש לקחת סיכון עם הרכב במידה ומדובר בגיר ולא בתושבות אני עלול לשלש את הנזק , הגרר עוד 20 דקות מגיע לפי שגריר אני בכל מקרה אשכור רכב לסופש ואהיה בראש נקי , זה עדיף ... בנוגע לגיר אכן אין נעילה בשלישי ואין עליית טורים רק קפיצה וגם לדעתי מדובר בתושבת כי הייתה לי תופעה דומה בשרייד הקודמת

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

×
×
  • תוכן חדש...