Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש בעלי GTI


adi_u
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברה

 

קיבלתי השראה מבעלי הפיאט אבארט' לעשות מפגש לרכבים שנותנים כבר המון זמן מאבק ולא מקבלים מספיק תשומת לב, הכוונה היא ל-GTI (כמובן VW) לא משנה איזה שנה לגבי התאריך והמקום נקבע באם יהיה עניין.

כל מי שמעוניין ברעיון הזה ויצטרף שישאיר הודעה.

פורסם

למה לא :-)

אולי אפילו אפשר לארגן חסות מצ'מפיון או מפליקס, דבר איתי אם אתה רוצה, אני מכיר שם כמה חבר'ה בחלונות הגבוהים (למרות שנדמה לי שיש להם גם נציגים פה שיכולים להרים את הכפפה בלי שאני ארים טלפון ;-) ).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אכן קיימים כבר מועדים כמו המועדון שלי.

SCIROCCO.CO.IL

בקרוב אמור לצאת לפועל מפגשון.

כנס להתרשמות:

http://www.scirocco.co.il/phpBB3/viewtopic.php?f=11&t=908

 

למטה יש קישורים למפגשים.

 

בהצלחה בארגון בלי קשר, וכמובן שנשמח להתארח או לארח.

 

תודה רבה ראיתי את המפגשים שלכם ,יפים ומושקעים מאוד אבל זה יהיה קצת מצחיק אם אני אצטרף עם GTI שכולכם שירוקו אבל במידה ובאמת יהיה מפגש אצלנו אשמח שתצטרפו אחרי הכל אתם משפחה (VAG)

פורסם

חברים יקרים על מנת שנוכל לארגן מפגש צריך לדעת כמה משתתפים ואם יהיה מoפיק נוכל לארגן אז כל מי שיצטרף שישאיר הודעה

פורסם

גם אני נחשב חלק מהמשפחה?..

 

:shock:

 

תרחיבו את המפגש לקופרות ואשמח גם כן להצטרף.

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

שוב המועדון הוקם על ידי כשהייתה לי שירוקו. היום יש לי GTI.

ואני לא הבודד באתר.

המכלולים זהים, המערכות זהות ואפילו המנועים זהים בדגמים הבכירים של השירוקו.

אפילו האינטריור זהה.

אני לא רואה הבדל מהותי.

פרט לכך, מה שמרכיב את המועדון, זה האנשים. יש במועדון גם אודי וגם סיאט ואפילו סובארו וקורבט.

כך שאני תמיד דוגל שהאנשים הם האלו שעושים את המועדון ולא הרכבים.

פורסם
שוב המועדון הוקם על ידי כשהייתה לי שירוקו. היום יש לי GTI.

ואני לא הבודד באתר.

המכלולים זהים, המערכות זהות ואפילו המנועים זהים בדגמים הבכירים של השירוקו.

אפילו האינטריור זהה.

אני לא רואה הבדל מהותי.

פרט לכך, מה שמרכיב את המועדון, זה האנשים. יש במועדון גם אודי וגם סיאט ואפילו סובארו וקורבט.

כך שאני תמיד דוגל שהאנשים הם האלו שעושים את המועדון ולא הרכבים.

 

אותי שכנעת אז רק נשאר לקבוע מקום לא?! רק שלא יהיה בשבת אני שומר שבת אפשר בשישי תמיד נחמד.

פורסם

לטובת חובבי המותג בדגמיו הספורטיביים היה רצוי שתהיו מועדון אחד של שירוקו וGTI,

זה רק יעזור לכם (ומי שמכיר אתי יודע על מה אני מדבר).

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

צריך לעשות הפרדה בין שם המועדון לבין המהות שלו.

נכון שבתחילה היו רק שירוקו, מאז זרמו הרבה מים ואני יכול להגיד שהיום יש לפחות 12 גולפים..

:)

 

עדכונים לגבי מפגש, בקרוב.

פורסם

הפכתם את זה למפגש שירוקו עם כל השכונה. חשבתי GTI, אקסלוסיבי, אנשים עם משבר גיל המעבר. קיבלנו פארק בבאר שבע.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

×
×
  • תוכן חדש...