Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון FR או פולקסווגן גולף GTI?


Userr
שימו לב! השרשור הזה בן 4398 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כן? אתה חושב ששירוקו 1.4 לוקחת גולף GTI מבחינת אחיזה ואבזור?

 

מבחינת אחיזה אין שום סיכוי לשירוקו 1.4 מול GTI, גם מול FR.

 

תא נוסעים של שירוקו יראה יותר מודרני משל GTI דור 5(מה שנכנס לו בתקציב). מול דור 6 זה כבר משהו אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מבחינת אחיזה אין שום סיכוי לשירוקו 1.4 מול GTI, גם מול FR.

 

תא נוסעים של שירוקו יראה יותר מודרני משל GTI דור 5(מה שנכנס לו בתקציב). מול דור 6 זה כבר משהו אחר.

 

תא הנוסעים של השירוקו נמצא איפשהו בין דור 5 ל6, דומה מאוד לEOS. מבחינת אבזור, הגולף מנצחת - יש הפעלה אוטומטית לאורות והמגבים, מראה נגד סינוור, סאנרוף, התראה נגד ירידת לחץ אוויר בגלגלים (זה עובד מעולה) ועוד כמה שטויות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן? אתה חושב ששירוקו 1.4 לוקחת גולף GTI מבחינת אחיזה ואבזור?

 

לא, אבל תסכים איתי שהיא נראית יותר טוב ?

אבל בסוף אני מוותר עליה, הטיפולים והאחזקה שלה מאוד יקרים, בהשוואה לGTI

כנראה אקח בסוף GTI/FR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעלים של המנוע הזה לשעבר וכיום של ה- GTI, אין הבדל.

אגב, זה לא נכון לאמר שיש הבדל מהותי בהרגשת הכח בין ה- 160 ל- 200. מצד שני, ברור שיש הבדל בפוטנציאל השיפורים וכו'.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, אבל תסכים איתי שהיא נראית יותר טוב ?

אבל בסוף אני מוותר עליה, הטיפולים והאחזקה שלה מאוד יקרים, בהשוואה לGTI

כנראה אקח בסוף GTI/FR

 

לא, אני מעדיף את המראה של הGTI בהרבה. הטיפולים של השירוקו 1.4 יקרים בהשוואה לGTI? בדקת את זה, או שזה משהו שהחברים שלך סיפרו לך?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעבר הייתה לי לאון FR 2008 DSG.

מספר פעמים הייתי אחרי GTI מאותן השנים, פשוט יש איזה פיק שבו הGTI תברח.

הלאון לטעמי האישי יפה יותר, תמורה טובה יותר לכסף, אבל קשה מאוד מאוד למכור את הרכב.

 

היום הייתי הולך עם הגולף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת אחיזה אין שום סיכוי לשירוקו 1.4 מול GTI, גם מול FR.

 

אמירה חסרת משמעות. אחיזה היא פונקציה של הרבה דברים, כולל של צמיגים. שים צמיגים דביקים על שירוקו וצמיגים בינוניים והיא תראה ל-GTI מאיפה הגומי משתין. שים צמיגים זהים על שתיהן ו-99% שהאחיזה כמעט זהה.

 

לא, אבל תסכים איתי שהיא נראית יותר טוב ?

אבל בסוף אני מוותר עליה, הטיפולים והאחזקה שלה מאוד יקרים, בהשוואה לGTI

כנראה אקח בסוף GTI/FR

 

כן, זה מאוד הגיוני שעלויות האחזקה של שירוקו 1.4 TSI יקרות משמעותית משל גולף GTI 2.0. אתה מקשיב לעצמך?

 

בעבר הייתה לי לאון FR 2008 DSG.

מספר פעמים הייתי אחרי GTI מאותן השנים, פשוט יש איזה פיק שבו הGTI תברח.

.

 

אם ב"תברח" אתה מתכוון "תתקדם על הלאון במטרים בודדים" אז אתה צודק, זה אפשרי. תלוי כמובן ביחסי ההעברה ובהבדלים קטנים במשקל של שתי המכוניות, כולל הפרשים אווירודינאמיים. אתה זוכר שהמנוע הוא אותו מנוע, נכון?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמירה חסרת משמעות. אחיזה היא פונקציה של הרבה דברים, כולל של צמיגים. שים צמיגים דביקים על שירוקו וצמיגים בינוניים והיא תראה ל-GTI מאיפה הגומי משתין. שים צמיגים זהים על שתיהן ו-99% שהאחיזה כמעט זהה.

 

 

 

כן, זה מאוד הגיוני שעלויות האחזקה של שירוקו 1.4 TSI יקרות משמעותית משל גולף GTI 2.0. אתה מקשיב לעצמך?

 

 

 

אם ב"תברח" אתה מתכוון "תתקדם על הלאון במטרים בודדים" אז אתה צודק, זה אפשרי. תלוי כמובן ביחסי ההעברה ובהבדלים קטנים במשקל של שתי המכוניות, כולל הפרשים אווירודינאמיים. אתה זוכר שהמנוע הוא אותו מנוע, נכון?

 

כן אני זוכר שזה אותו מנוע, זה מתחיל בבודדים עד שמגיעים למהירויות הגבוהות.

אולי הגזמתי באמת בנוגע לתברח, והיא אכן תקדים בכמה מטרים את הסיאט.

אבל מה לעשות שחוויתי מספר פעמים שיש הבדלים שהם אולי מינוריים (0.4 0.3 שניות הבדל) שבפועל מרגישים ונראים משמעותיים גם במכוניות מאותן השנים ואותו המנוע.

ההשואה שאני מדבר עליה היא עם A3 2 טורבו, הסיאט שהייתה לי, שירוקו, ובפעמים אחרות אל מול הגיטיאי.

מה גם שלאחר הוספת ניהול של אותה חברה, כן יש אותו מנוע אבל לא היו אותן תוצאות.

 

מבחנת הנהיגה עצמה, הסיאט מאוד מהנה בפניות וזה טעמי האישי, זה אוטו שצריך לעבוד קשה לשמור אותו חזק בפניה, אבל עם הצמיגים הנכונים הוא מתפקד יפה מאוד,, בטוח שיותר יפה ממה שאנשים חושבים או מספרים כי ככה הם שמעו..

עדיין, כאשר התקדמתי מהסיאט אחת המכוניות שחיפשתי היה גולף GTI 2008 3 דלתות, זה שבסוף התפשרתי על A1 זה כבר בעיה שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהניסיון שלי, הבדלים של חלקי שניות הם קטנים מאוד על הכביש. אם מכונית מסוימת מתרחקת באופן משמעותי ממכונית אחרת, צריך להיות הבדל משמעותי ביחס ההספק/משקל בין המכוניות. זכור גם שבמכוניות כאלה מאוד קל לשפר ולהוסיף 20% להספק ולמומנט בלי יותר מדי בלגן - לך תדע אם כל רכב שעמדת מולו היה סטוק לגמרי...

 

בנוגע לאחיזה - לכל המכוניות הללו יש אחיזה מצוינת - גולף, שירוקו, לאון, A3 וכדומה. אתה חייב להבין שלצמיגים יש כאן משמעות קריטית ומרבית הנהגים לא מסוגלים להגיע אל המגבלות של צמיגים איכותיים כך שכל האמירות של "הרבה תת היגוי" נובעות מחוסר הבנה או מהתעקשות מוגזמת ללחוץ פול גז בפניית אמצע הילוך שני הדוקה.

 

לדוגמא - הייתי לא מזמן בהשקה של החיפושית החדשה בפורטוגל. VW ציידו את מכוניות המבחן בצמיגי 235/35R18 מסוג קונטי ספורט קונטקט 3 - בערך הצמיג הכי טוב בקטגוריה. התוצאה הייתה שכמה שלא ניסיתי, לא הצלחתי להגיע למגבלות הצמיג על הכביש הציבורי. הגעתי למהירויות פנייה מופרכות עם מכונית של 105 כ"ס (1.2 TSI) בזכות צמיגים מוגזמים בעליל.

 

מה שאני מנסה להגיד - 99% מהזמן עבור 95% מהנהגים, האחיזה וההתנהגות של המכוניות הללו תהיה מצוינת. ועדיין - זה לא אומר שאין טובות מהן...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי הפרעה נפשית קשה. לחברה שלי אני פותח את הדלת(פוחד לשמוע טראח:lol: )

אני אפתח בעבורו את הדלת במידת הצורך.

 

אני לא מבין למה אתה צריך לפתוח לה את הדלת, אתה מוציא לכולנו שם רע. :lol:

שהיא תפתח, אתה תסגור ;)

Peugeot 208 GTI 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהניסיון שלי, הבדלים של חלקי שניות הם קטנים מאוד על הכביש. אם מכונית מסוימת מתרחקת באופן משמעותי ממכונית אחרת, צריך להיות הבדל משמעותי ביחס ההספק/משקל בין המכוניות. זכור גם שבמכוניות כאלה מאוד קל לשפר ולהוסיף 20% להספק ולמומנט בלי יותר מדי בלגן - לך תדע אם כל רכב שעמדת מולו היה סטוק לגמרי...

 

בנוגע לאחיזה - לכל המכוניות הללו יש אחיזה מצוינת - גולף, שירוקו, לאון, A3 וכדומה. אתה חייב להבין שלצמיגים יש כאן משמעות קריטית ומרבית הנהגים לא מסוגלים להגיע אל המגבלות של צמיגים איכותיים כך שכל האמירות של "הרבה תת היגוי" נובעות מחוסר הבנה או מהתעקשות מוגזמת ללחוץ פול גז בפניית אמצע הילוך שני הדוקה.

 

לדוגמא - הייתי לא מזמן בהשקה של החיפושית החדשה בפורטוגל. VW ציידו את מכוניות המבחן בצמיגי 235/35R18 מסוג קונטי ספורט קונטקט 3 - בערך הצמיג הכי טוב בקטגוריה. התוצאה הייתה שכמה שלא ניסיתי, לא הצלחתי להגיע למגבלות הצמיג על הכביש הציבורי. הגעתי למהירויות פנייה מופרכות עם מכונית של 105 כ"ס (1.2 TSI) בזכות צמיגים מוגזמים בעליל.

 

מה שאני מנסה להגיד - 99% מהזמן עבור 95% מהנהגים, האחיזה וההתנהגות של המכוניות הללו תהיה מצוינת. ועדיין - זה לא אומר שאין טובות מהן...

 

רוני

ברור, אני מסכים איתך לחלוטין, בזמנו ראיתי מה רק יניקה של קרביניו שינתה על אותן מכוניות.

לגבי האחיזה, הכוונה שלי הייתה שהדעה הרווחת היא שסיאט מתנהגת רע אלה אם זאת הקופרה R, דבר שהוא מגוחך לדעתי, פשוט אנשים היום נותנים דעה על מכוניות שהם בכלל לא נהגו בהם כאילו הם היו נהגי הניסוי בחברה.

היום אני נוסע על צמיגים שלטעמי מעולים הדאנלופ דיזרה, הם משדרגים לי את האחיזה בA1 מעבר לאחה שהייתה בסיאט.

 

לגבי ההתלבטות, בתור אחד שהיה בעלים מרוצה מאוד של לאון המדוברת, וחובב סיאט באופן כללי אני אומר לך שעדיף לך לחפש גיטיאי שמורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהנחה ואתה מדבר על דירזה Z101 אז הם צמיגים די משפחתיים. כנראה שהצמיגים שהיו לך בסיאט היו אפילו פחות טובים או בשלב מאוחר בחייהם ולכן האחיזה הייתה נחותה. אם אתה רוצה צמיגים באמת ספורטיביים אז הדירזה Z1 (star spec הם מצוינים.

 

סיאט מתנהגות משעמם לטעמי. בטח לא רע. הן מאוד בטוחות והאחיזה גבוהה עם הצמיגים הנכונים, אבל ההתנהגות מגושמת מדי. גם בקופרה R, אגב. זה ניכר במיוחד בהשוואה ישירה למכוניות נהדרות כמו מגאן ספורט.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלאון היה לי פירלי P ZERO, והצמיג שיש לי בA1 בטוח שהוא לא משפחתי, לצערי אני לא זוכר את הדגם אבל אני אבדוק, הבעיה הגדולה איתו שברטוב הוא לא פחות מנוראי.

 

המגאן RS היא באמת בליגה אחרת, חלום אבל אני אסתפק בעתיד באופל אסטרה OPC.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4398 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...