Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

בחנות חלפים מוכרת ליד הבית נמכרים מספר קטן של שמנים עבור המנוע.

רובם עם תאריך ייצור ממש ישן - שנה וחצי עד שלוש שנים.

 

מצאתי שמן של חברה מוכרת, השמן בן שנתיםי וחצי בערך.

האם יש איזה שהוא סיכון לעבוד עם שמן כזה?

 

קראתי מחיפוש בפורום שצריך לנער את הבקבוק בצורה טובה לפני הפתיחה.

עדיין זה לא אומר אם השמן תקין או לא סה"כ הוא עמד מספר שנים על המדף/מחסן/קונטיינר.

 

אני ישמח אם תשתפו אותי בידע שלכם בנושא.

תודה!

פורסם

זה לא שיש מחסור של שמנים במדינה לך תקנה אחד מייצור עכשוי ולא מתקופת המנדט.

 

אגב פעם נתקלתי בשמן בן 8!! בחנות מוכרת ביצחק שדה

פורסם

אצלנו אז כנראה שיש מחסור.

תודה אבל זה עדיין אל ענה לי על השאלה.

 

סה"כ השמן בן שנתיים וקצת לכל היותר.

יש תוקף לשמן מנוע? אין תוקף לשמן מנוע? אפשר להשתמש או לא?

 

תודה חברים! אני ישמח לעזרה.

חג שמח!

פורסם
אצלנו אז כנראה שיש מחסור.

תודה אבל זה עדיין אל ענה לי על השאלה.

 

סה"כ השמן בן שנתיים וקצת לכל היותר.

יש תוקף לשמן מנוע? אין תוקף לשמן מנוע? אפשר להשתמש או לא?

 

תודה חברים! אני ישמח לעזרה.

חג שמח!

 

הדעות חלוקות לגבי אורך חיים של שמן מנוע.

כמו שנאמר שמן בן שנתיים שסגור הרמטית ומאוחסן כהלכה-תקין לכל דבר.

פורסם

חלק אומרים אין תוקף חלק אומרים 5 שנים.

לא יודע עד כמה המידע מדוייק אבל אצלי הוא בן שנתיים וחצי לכל היותר ככה שהטווח דיי טוב.

 

אם אין למישהו עוד למה להוסיף אז המון המון תודה!

×
×
  • תוכן חדש...