Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה CX5 מול פיג'ו 3008


דרור 9040
שימו לב! השרשור הזה בן 4317 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תבדוק את סקודה יטי שקיבל 5 כוכבים בנטקאר שבאורך שלו הוא הכי קומפקטי בקטגוריה, אבל עדיין די רחב וחסכוני בדלק (מנוע tsi)

 

http://www.netcar.co.il/guide/guidef.asp?group=4&manuf=0&price=0&gear=0&safety=0&rating=0&Bm=%E7%F4%F9

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תבדוק את סקודה יטי שקיבל 5 כוכבים בנטקאר שבאורך שלו הוא הכי קומפקטי בקטגוריה, אבל עדיין די רחב וחסכוני בדלק (מנוע tsi)

 

http://www.netcar.co.il/guide/guidef.asp?group=4&manuf=0&price=0&gear=0&safety=0&rating=0&Bm=%E7%F4%F9

 

רחב? אתה רציני??

ישבת ביטי?

אם כבר אז הוא מרגיש בערך כמו סופר מיני.

אגב, הנתונים גם מאששים זאת, עם רוחב של 169 ס"מ היא צרה בהרבה מ-CX5 ו-3008.

 

לגבי צריכת הדלת, גם זה מוטל בספק, נתוני צריכת הדלק שאנשים מדווחים עליהם משתווים לאלו שאני מקבל עם ה-3008..

 

מעבר לכך, ממש אין מה להשוות בין הרכבים, זאת בכלל לא הקטגוריה של היטי.

 

אני ממליץ על ה-3008.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רחב? אתה רציני??

ישבת ביטי?

אם כבר אז הוא מרגיש בערך כמו סופר מיני.

אגב, הנתונים גם מאששים זאת, עם רוחב של 169 ס"מ היא צרה בהרבה מ-CX5 ו-3008.

 

לגבי צריכת הדלת, גם זה מוטל בספק, נתוני צריכת הדלק שאנשים מדווחים עליהם משתווים לאלו שאני מקבל עם ה-3008..

 

מעבר לכך, ממש אין מה להשוות בין הרכבים, זאת בכלל לא הקטגוריה של היטי.

 

אני ממליץ על ה-3008.

 

מזל ש"בדקת" את נתון הרוחב, רק של סקודה רומסטר...

הרוחב של ייטי הוא 1.79 וזה אמנם 5 ס"מ פחות מה-3008 אבל הוא שותה 15-20 אחוז פחות דלק, גם במנוע הבנזין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי.

לא יודע לגבי המאזדה. מנסיון של חצי שנה במשפחה ובעסק אני יכול לומר לך שה 3008 הוא רכב מדהים.

אבזור,נוחות, הנדסת אנוש, עוצמה (מנוע וגיר) ברמה שכמעט ואין שני לה בסגמנט.

אציין שמצריכת הדלק היינו מעט מאוכזבים אולם יכול להיות שבאמת אתגרנו את הרכב יותר מידי..

אם לא שאיזה חסר בינה חשב שמוקדם בבוקר תמרור העצור לא תקף אין ספק שהיינו נהנים ממנה עדיין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע איך אתם מהיום יודעים מה תהיה שמירת הערך של המזדה החדשה..כי כמו שאתם כל כך בטוחים, יכול להפתיע אתכם ריקול גורף לכל הcx5 עוד שנתיים וחצי (אגב לא להילחץ-הכל בצורה היפותטית) שיוריד את הערך שלה.

מה שכן, נכון שיש מספר חברות אמינות ששומרות על הערך שלהן יותר מהאחרות, ושאם שמים רכב חדש של יצרן מוכר שמוכר מספיק רכבים בשנה (הרוב בליסינג אבל לא משנה) על המאזניים מול פיג'ו שאכן ידועים ככאלה שלא שומרים על הערך שלהם (בדיוק כמו כל צרפתית) הכף תיטה ישר לטובת המאזדה ולכן אם תשאל אותי הייתי עושה נסיעת מבחן על המאזדה (ובמקרה דלהלן אני אבוא קצת משוחד לפני הנסיעה לטובת המאזדה-כי אני עם צרפתיות גמרתי *ניסיון לא מוצלח עם סניק לפני 7 שנים) ואם היא תמלא את הדרישות שלי, הייתי הולך עליה (ובנסיעת מבחן שתעשה תביא אותה לחניה של הבניין שלך ,תבדוק שאין בעיה בנושא הזה)

כך שבגלל כל מה שאמרתי לפני, אני חושב שאני אישית הייתי הולך על המאזדה (אחרי נסיעת מבחן קצרה כמובן) !!

 

עידכון*** אני חושב שכדאי שתקרא את הפוסט הזה שמדובר שם על המאזדה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=423881

ושם גם יש קישור לביקורת על המאזדה של קובי ליאני, אני מצרף את זה לפה: http://cars.walla.co.il/?w=/4701/2524003

מה זה משנה מה המחירון, בסופו של דבר שתרצה למכור את המאזדה חברות הליסינג ימכרו כאלה ב20 אחוז פחות מהמחירון עם אחריות לשנה ותשלומים כך שיהיה לך קשה מאוד למכור במחיר מחירון ותוריד במחיר, מה גם מאזדה זה לא טיוטה קורולה עם המחירון המנופח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
מאזדה cx5 בלי לחשוב פעמיים מי קונה פיגו

 

ראיתי כבר שהגבת בדיוק את אותה הודעה בכל השרשורים הרלוונטיים, ומובן שאתה עונה מפוזיציה מסוימת. לא חשבתי שמאזדה הגיעו לכזה מצב.

ואם באמת אלה התגובות שלך - אז מי שקונה פיג'ו הוא כנראה אחד שלא הולך עם העדר של המאזדה.

ה- 3008 מעולה. נוחה, מרווחת, אוחזת וכייפית. יש לה תא מטען מעולה והיא בחירה משפחתית לא רעה בכלל.

תגובות קצרות ולא ענייניות עדיף שיישמרו אצלך.

Kia Sportage Premium 2023

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא קשור לנבואה או ליכולת לראות עתיד אבל לפי הנסיון של שנים קודמות ודגמים אחרים ברור שהמאזדה תשמור טוב יותר על ערכה. לא תמיד ולא אצל כולם זה הפקטור הקובע אבל זאת המציאות .

הפז'ו נעימה מאוד לנהיגה ונראית טוב מבפנים אבל רע מבחוץ.

ומי שמדבר על הקושי למכור מאזדה 3 שינסה למכור 307 ...

אכן ניסינו למכור 307 יד 1 נמכרה תוך חודשיים במחיר מחירון !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק את סקודה יטי שקיבל 5 כוכבים בנטקאר שבאורך שלו הוא הכי קומפקטי בקטגוריה, אבל עדיין די רחב וחסכוני בדלק (מנוע tsi)

 

http://www.netcar.co.il/guide/guidef.asp?group=4&manuf=0&price=0&gear=0&safety=0&rating=0&Bm=%E7%F4%F9

אתה באמת מתייחס לדירוג של האתר הזה? היטי למרות שהוא נקרא קרוסאובר ובאירופה אוהבים אותו, הוא לא באמת מתחרה לחבורת הקרוסאוברים. הוא לא מרווח כמו (במיוחד מאחור), תא המטען קטן מאוד יחסית ל-ix35 ודומיו וגם תנוחת הנהיגה לא באמת גבוהה. הוא כן איכותי בסך הכל ומציעה איכות נסיעה טובה בוגרת וטובה מהמתחרים.

 

בכל מקרה, 3008 היא מכונית מאוד נעימה, תא המטען שלה דווקא לא הכי מרשים והוא לא באמת גדול וכך גם המרווח מאחור שהוא מוגבל למדי ומזכיר את המרווח בסופרמיני ולא בקרוסאובר, למרות שזה של ה-CX-5 גם קטן יחסית למתחרים הישירים. מנוע הטורבו מצוין, אבל הוא בזבזן אלא אם נוהגים בו במתינות ואז צריכת הדלק סבירה למדי. ל-CX5 יש יתרון מובהק בבטיחות (הכי בטוח בקטגוריה) וגם יתרון באבזור.

 

עם הנחה של 17,000 שקל על הפיג'ו, לדעתי זה יפצה לא רע על ירידת הערך ומזה לא הייתי חושש ולכן, קח את שני הרכבים למבחן ותמצא מה יותר מתאים לך בפועל. אל תשכח שה-3008 מכונית שללא ספק תהיה פחות שכיחה על הכביש ולכן עם קצת סבלנות, תמיד ימצא הקונה הנכון שיציע מחיר הוגן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה באמת מתייחס לדירוג של האתר הזה? היטי למרות שהוא נקרא קרוסאובר ובאירופה אוהבים אותו, הוא לא באמת מתחרה לחבורת הקרוסאוברים. הוא לא מרווח כמו (במיוחד מאחור), תא המטען קטן מאוד יחסית ל-ix35 ודומיו וגם תנוחת הנהיגה לא באמת גבוהה. הוא כן איכותי בסך הכל ומציעה איכות נסיעה טובה בוגרת וטובה מהמתחרים.

היטי אכן קטנה וצפופה ולדעתי יותר דומה לג'וק מבחינה פונקציונאלית מאשר לג'יפון. חשבתי לרכוש כזאת למשפחתי וירדתי מהר מאוד בעיקר בגלל שהיא צרה מאוד במושב האחורי (שאמור לאכלס שני כסאות תינוק + מבוגר) ובגלל תא מטען מצחיק.

 

בכל מקרה, 3008 היא מכונית מאוד נעימה, תא המטען שלה דווקא לא הכי מרשים והוא לא באמת גדול וכך גם המרווח מאחור שהוא מוגבל למדי ומזכיר את המרווח בסופרמיני ולא בקרוסאובר, למרות שזה של ה-CX-5 גם קטן יחסית למתחרים הישירים. מנוע הטורבו מצוין, אבל הוא בזבזן אלא אם נוהגים בו במתינות ואז צריכת הדלק סבירה למדי. ל-CX5 יש יתרון מובהק בבטיחות (הכי בטוח בקטגוריה) וגם יתרון באבזור.

 

עם הנחה של 17,000 שקל על הפיג'ו, לדעתי זה יפצה לא רע על ירידת הערך ומזה לא הייתי חושש ולכן, קח את שני הרכבים למבחן ותמצא מה יותר מתאים לך בפועל. אל תשכח שה-3008 מכונית שללא ספק תהיה פחות שכיחה על הכביש ולכן עם קצת סבלנות, תמיד ימצא הקונה הנכון שיציע מחיר הוגן.

 

ברשותי 3008 כבר מעל לשנה אשר צברה כמעט 15K ק"מ.

לגבי תא מטען, הוא בין הגדולים שבקבוצה, אני באמת לא יודע על מה אתה מדבר.

מעבר לזה הוא סופר דופר נוח בגלל סף הטענה נמוך מאוד (יש דופן אשר נפתחת כמו מגש ומורידה את סף ההטענה).

לדעתי תא המטען שלו שני רק לאאוטלנדר (אשר גם הוא היה ברשותי כשלוש שנים), שם הוא פשוט עצום ביחס למתחרים.

לגבי צריכת דלק, שוב אני לא יודע למה ציפית, הוא אומנם לא היברידי אך ללא ספק בין ההכי חסכוניים.

בעיר, בנסיעה עם ה-מ-ו-ן רמזורים, תמרורי עצור, כיכרות ופקקים אינסופיים אשר מהירות הנסיעה הממוצעת עומדת על פחות מ-20 קמ"ש (אתה מוזמן לנחש איפה..) הוא מציג צריכה של 1:9, ובאמת שאני לא עדין על הגז.

מחוץ לעיר, בנסיעה במהירויות של 100-130 קמ"ש הוא מצליח להציג אפילו קצת מעל ל- 1:14.

המשולב, למשך כל 15K הק"מ שהרכב אצלנו, הוא מציג צריכה ממוצעת של 1:11, כאשר רוב הנסיעות הן עירוניות.

סתם לשם השוואה, האאוטלנדר 2.4L היה צורך באותם התנאים בממוצע 1:8, לדעתי זה שיפור מצויין!

 

לגבי מחירון, מי שרוכש היום צריך להבין שבעוד שלוש שנים כשהוא ירצה למכור הוא יזדקק להתחרות על כיס הקונה ראש בראש עם חברות הליסינג אשר יציפו את השוק בג'יפונים מסוג CX-5 ו-IX35 בכמויות אסטרונומיות ועם הנחות של 20-30% מתחת למחירון.

זה בדיוק מה שקורה כיום עם מונדאו 2009 או מאזדה 6 2009, מי שרוצה מוזמן לבדוק את המחירים ביד-2. :shock:

אגב, מי שינסה לבדוק, באותה ההזדמנות תבדקו גם את המחירים של C5 2009 לעומתם, אני מניח שחלק מהחברים כאן יהיו מופתעים מאוד...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, אם עשית נסיעת מבחן על הפיג'ו והרכב מצא חן בעיניך- קנה אותו.

 

 

שיקולי סחירות לדעתי לא צריכים להיות גורם משמעותי, כי כבר כתבו כאן לעיל שכיום קשה למכור מכונית מיד ראשונה פרטית, מכיוון שיש היצע גדול מאוד של רכבים זהים מליסינג שנמכרים בהנחה משמעותית, בתשלומים ל- 5 שנים, עם אחריות לשנה וחצי בתוספת הבטחה חוזית לקנות בעוד מספר שנים בחזרה את הרכב, בעסקת טרייד אין עתידית.

 

 

בנוסף, למי שקרא היום במדורי הרכב, במכרז גדול מאוד של מכוניות ליסינג לתעשייה האווירית זכתה חברת שלמה סיקסט, אשר מראש לא כוללת בעסקה מכוניות מזדה 3, ולא בכדי.

 

ישנה היום רתיעה די רצינית מרכישה של מכוניות מזדה, לציבור נמאס מהמותג הזה, ואנשים רוצים לגוון, נמאס לנהוג במכונית שבה כל העדר נוהגים.

 

נכון שהג'יפ של מזדה זה משהו אחר, אולם בסך הכל זהו רכב עם מאפיינים של מזדה 6, אבל רכב מוגבה.

 

 

בנוסף, הגיע אליי מידע שאחד הגופים הבטחוניים בארץ בחן את הג'יפ של מזדה והגיע למסקנה שהוא לא כל כך יציב, מדובר בבדיקה שנעשתה לצורך צרכים מבצעיים.

 

 

קחו זאת בחשבון.

 

 

לכן, לסיכום: אם מצא חן בעיניך הג'יפ של פיג'ו, ממליץ לך ללכת על זה. בעבר היו לי מכוניות מתוצרת פיג'ו ורנו, כולן היו יד ראשונה שרכשתי מהחברה, נהניתי מאוד מהן, מכוניות מפנקות ומאובזרות.

 

 

שיהיה לך בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה גופים בטחוניים ישתמשו בדיוק ב-CX5?

מדובר בג'יפון מדרכות שגם בדגם ה-4X4 לא ממש בנוי לעשות שטח.

אני לא יודע על מה אתם מדברים עם הצפות הליסינג, אני מסתובב דיי הרבה במגרשי הליסינג ולפי מה שידוע לי הציים לא ממש עמוסים בג'יפונים, חברות הליסינג מתמחרות מראש עיסקאות על ג'יפונים במחיר גבוהה יותר משל משפחתיות גדולות שעולות בדיוק אותו הדבר והן עדיין שולטות בקבוצות האלה בציים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסחירות בהחלט חשובה למי שמוכר אחרי 3-4 שנים. פער של 10-20 אלף הוא משמעותי (למשל, אפשר לקנות את הדגם המפואר של מזדה, ועדיין לצאת "מרווח" במכירה לעומת ה 3008.

במקרה של קניה במבצע, כמו של "חבר", עם הנחה גדולה, זה מקזז את עדיפות המזדה בשמירת ערך צפויה, ולכן את יכול לקנות את ה 3008 עם פחות חשש הסחירות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4317 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...