Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!לפני כשנתיים עשיתי טרייד אין עם אויס ורכשנו גרנדיס ספורט שנת 2008 רכב ממש ממש מוצלח חוץ מצריכת הדלק שלו שהיא מטורפפת ברמות שאי אפשר לתאר כמעט כמו האמר ניראה לי וךא קשור כלל לנתוני היצרן שמפרסמים!

 

כיום התחלנו שוב להתעניין בטרייד אין רק שאין לי שמץ של מושג מה באמת מחליף את הנוחות, החוזק, הביצועים, והאמינות של הגרנדיס? ומנגד מה יהיה קצת יותר חסכוני ממנה ?!

 

התקציב:אפשר להוסיף עוד שלושים או ארבעים אלף שקל אחרי שנקבל על הגרנדיס מחיר מחירון.

 

אני מחפשים שנתון 2010

בתודה מראש על העזרה!.:-D

פורסם

צריכת הדלק של נתוני היצרן תמיד נמדדת "בתנאי מעבדה" במהירות קבועה של 90 קמ"ש, ולא בנהיגה של ישראלי ש"מרביץ רייסים"

וסוחט חזק את הדוושה כדי להשוויץ ולהראות לכולם מי הכי מהיר על הכביש...

 

מה שמחליף את הגרנדיס הוא פורד גאלאקסי 2,300 סמ"ק (לפני עידן האקובוסט שהחל ממש לאחרונה) אבל הוא "חסכוני" כמו הגרנדיס.

מיניוואן חסכוני יכול להיות רק דיזל כמו פולקסוואגן טוראן למשל, וגם סאנגיונג רודיוס (יש רק דיזל) הוא די חסכוני בדלק (יחסית לגרנדיס)

והוא מאוד מרווח (בניגוד לטוראן) ונחשב לסוס עבודה.

פורסם

מתחרה נוספת היא קיה קרניבל, מנוע דיזל

 

צריכת דלק 9.7 קילומטר לליטר. מרווחת מאד, אמינה ומאובזרת כראוי.

 

ענת

אוויס

 

שלום!לפני כשנתיים עשיתי טרייד אין עם אויס ורכשנו גרנדיס ספורט שנת 2008 רכב ממש ממש מוצלח חוץ מצריכת הדלק שלו שהיא מטורפפת ברמות שאי אפשר לתאר כמעט כמו האמר ניראה לי וךא קשור כלל לנתוני היצרן שמפרסמים!

 

כיום התחלנו שוב להתעניין בטרייד אין רק שאין לי שמץ של מושג מה באמת מחליף את הנוחות, החוזק, הביצועים, והאמינות של הגרנדיס? ומנגד מה יהיה קצת יותר חסכוני ממנה ?!

 

התקציב:אפשר להוסיף עוד שלושים או ארבעים אלף שקל אחרי שנקבל על הגרנדיס מחיר מחירון.

 

אני מחפשים שנתון 2010

בתודה מראש על העזרה!.:-D

פורסם
צריכת הדלק של נתוני היצרן תמיד נמדדת "בתנאי מעבדה" במהירות קבועה של 90 קמ"ש, ולא בנהיגה של ישראלי ש"מרביץ רייסים"

וסוחט חזק את הדוושה כדי להשוויץ ולהראות לכולם מי הכי מהיר על הכביש...

 

מה שמחליף את הגרנדיס הוא פורד גאלאקסי 2,300 סמ"ק (לפני עידן האקובוסט שהחל ממש לאחרונה) אבל הוא "חסכוני" כמו הגרנדיס.

מיניוואן חסכוני יכול להיות רק דיזל כמו פולקסוואגן טוראן למשל, וגם סאנגיונג רודיוס (יש רק דיזל) הוא די חסכוני בדלק (יחסית לגרנדיס)

והוא מאוד מרווח (בניגוד לטוראן) ונחשב לסוס עבודה.

 

את הרודיוס אין במיגרשים הגדולים כמו ניו קופל אויס אלבר וכ'ו זה נכון או שאני טועה?

פורסם

גיל,הקאיה ממש לא דומה לגרנדיס בנוגע לאמינות ולתקלות במיוחחד לא הקרניבל וצריכת הדלק דומה אם לא יותר !

אין במיגרשים מיני ואן אחר?

פורסם

אליקו, יש את טויוטה ורסו, סיטרואן פיקאסו, שניהם יותר חסכוניים מהגרנדיס.

(או ללכת על המיניוואנים האמריקאים (שברולט אפלנדר, או קרייזלר, ולהתקין בהם מערכת גז).

 

ענת

אוויס

 

גיל,הקאיה ממש לא דומה לגרנדיס בנוגע לאמינות ולתקלות במיוחחד לא הקרניבל וצריכת הדלק דומה אם לא יותר !

אין במיגרשים מיני ואן אחר?

פורסם
אליקו, יש את טויוטה ורסו, סיטרואן פיקאסו, שניהם יותר חסכוניים מהגרנדיס.

(או ללכת על המיניוואנים האמריקאים (שברולט אפלנדר, או קרייזלר, ולהתקין בהם מערכת גז).

 

ענת

אוויס

 

הטויוטה פחות מרווחת מהגרנדיס אחרת הייתי הולך על זה

 

מה שכן הפורד גלאקסי רצי לדעת את ההשוואה בינה לגרנדיס לגבי אמינות עלות טיפולים וצריכת דלק

פורסם
יש מישהו?

 

וואו, 12 דקות מההודעה הראשונה ולא קיבלת תשובה??? אין הרבה סבלנות הא...? :wink:

 

תבדוק את הS-Max, לא תמצא רכב מהנה יותר בקטגוריה.

פורסם
אליקו, יש את טויוטה ורסו, סיטרואן פיקאסו, שניהם יותר חסכוניים מהגרנדיס.

(או ללכת על המיניוואנים האמריקאים (שברולט אפלנדר, או קרייזלר, ולהתקין בהם מערכת גז).

 

ענת

אוויס

 

 

הטויוטה פחות מרווחת מהגרנדיס אחרת הייתי הולך על זה

 

מה שכן הפורד גלאקסי רצי לדעת את ההשוואה בינה לגרנדיס לגבי אמינות עלות טיפולים וצריכת דלק

פורסם
תבדוק את הS-Max, לא תמצא רכב מהנה יותר בקטגוריה.

 

או את הגלאקסי אם אתה זקוק לקצת יותר מקום כמובן...

פורסם
או את הגלאקסי אם אתה זקוק לקצת יותר מקום כמובן...

 

ומה ההשוואה בין הגלאקסי לגרנדיס?לגבי טיפולים ,חוזק ,נוחות ,וצריכת דלק?

פורסם
אליקו, יש את טויוטה ורסו, סיטרואן פיקאסו, שניהם יותר חסכוניים מהגרנדיס.

(או ללכת על המיניוואנים האמריקאים (שברולט אפלנדר, או קרייזלר, ולהתקין בהם מערכת גז).

 

ענת

אוויס

 

אצלכם יש עדיין את הגלאקסי 2010?

פורסם
ומה ההשוואה בין הגלאקסי לגרנדיס?לגבי טיפולים ,חוזק ,נוחות ,וצריכת דלק?

 

את הגרנדיס אינני מכיר אבל על הגלאקסי נהגתי. זהו רכב מהנה ביותר נוח בטירוף יש לו מנוע עוצמתי הוא עם 6 הילוכים. לגבי הדלק - נהגתי עליו מהצפון לירושלים וחזור כ 300 ק"מ במהירות קבועה (בקרת שיוט) 120 ולא יותר ללא קיקים והצריכה היתה 1/8 כל קי שותה בטירוף. לגבי אמינות - אני יודע שלרכב שנהגתי עליו (אלבר) שהושכר לנהג יחיד עם 5000 ק"מ לאחר זמן לא רב החליפו תיבת הגה..

×
×
  • תוכן חדש...