Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היתה לי אותה התלבטות כמו שלך

לאחר מחקר ארוך ונסיעות מבחן בכל המיניוואנים יש בשוק היום החירה המוצלחת היא רודיוס והסיבות הם:

1. צריכת דלק 1 ל 13 בהשוואה למיניוואן אחרות זה חלום...

2.מקום בפנים גדול יותר מכל מיניוון שקיים כלומר אני מכניס עגלת תאומים בלי לקפל אותה וכמובן בלי לסגור מושבים ובנוסף יש לי סאב בפגז שלא מפריע לעגלה זה משהו מטורף המקום שיש לה סם בכיס הקטן את קרניבל מבחינת המקום וכם בחלל הפנימי לרגלים דרך אגב מרוב שהיא גדולה יש דגם של 9 מקומות.

3. סיבה נוספת היא פינוקים שיש באותו בכל פינה מגירות הרבה אפילו מדפים לאוכל בגסאות אחרים והכי נחמד זה שלהבדיל מכל המיניוורנים שיש 3 ספסל סגור באמצע שסוגר את המעבר לספסל אחרוי אז ברודיוס זה הפוך יש שתי כסאות נפרדים באמצעומעבר ביניהם שמאפשר לעבור גם בזמן נסיעה או בעצירה לספסל אחורו מבלי לצאת מהרכב תחשבו על זה מה קורה בעצירה בשולי הכביש וחייבים לעבור לספסל אחרון כאן לא צרילך לצאת אחורה ובנוסף שתי הספסלים האמצעיים מסתובבים 180 מעלות וכך ניתן לעשות שיחת ועידה להאכיל את התינוק פנים אל פנים או לתת לכל הילדים מאחורה לשחק ולדבר בינהם כמו בשולחן משפחחתי בתוך הרכב דומה ללימוזינה.

4.מנוע איכותי מכל המיניוואנים של מרצדס והמרכב MPV.

5. מחיר מחיר מחיר אפשר לומר שרודיוס זולה ב40 אחוז יותר מקאיה גרנדיס או כל מיניוואן אחר באותה רמת גימור (בדוק) וכמובן שמירה על מחירון כיום לא תמצא רודיוס במצב טוב שנמכרת מתחת למחירון.

6. בעיה אחת יש לה שקשה להשיגה אין הרבה בשוק לדעתי הסיבה זה עדר ישראלי שמפחד ממראה חיצוני ומשם מוזר.

 

מי שמתלבט מוזמן לראות את הרכב שלי אני לא מוכר אבל מוכן לעזור למתלבטים לראות את הרכב לעשות נסיעת מבחן ולהתרשם כי לדעתי או שיש אנשים שעושים שטיפות מוח למכוניות מסוימות מסיבות ששמורות איתם או שהשד יודע למה אין הרבה כאלה בארץ.

בהודעה פרטית נוכל לתאם אני מהמרכז.

דרך אגב כמעט קניתי טרג'ט ומודה לאלוהים שלא קניתי אותה.

נ.ב סליחה אם פגעתי בבעלי רכב מדגמים מסוימים אבל אני לא סוכר ואומר את מה שבדקתי בעצמי לכן הדעה שלי לדעתי אמינה ולא אינטרסנטית...

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...