Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב וחג שמח לחברי הפורום,

 

ברצוני להיתייעץ איתכם על משהו מוזר שקורה ברכב מסוג רנו מגאן

השבוע מילאת מחדש מים ירוקים למיכל עיבויי פשוט פתחתי את הפקק ומילאתי,

מים של ברז ממש לא בריאים והחלפתי אותם ליפניי שיהיה לי סתימה במערכת קירור-

אז ככה היום אני מסתכל ולראשונה אני קולט שיש לי נזילה מנקודה מסויימת מתחת לרכב

מקדימה איפה שנימצאים הפתחים של הרדיאטור(סליחה על הניסוח הכושל)...

בוודאות שנגעתי בטיפות שמטפטפות להם על הכביש בחנייה הבחנתי בקלות שאלה המים ממערכת הקירור-בצבע

ירוק-עכשיו אמרו לי במפורש המערכת קירור ברכב היא אטומה!

ולא יכול "לברוח" או "להיעלם" מים יודה לכם אם תעזרו לי לפענח את מקור התקלה

מקווה מאוד שאין לי בריחה של קומפרסיה או דברים שיגרמו לי לשפץ מנוע אין לי כוח לכול זה מקווה שזה באמת שום דבר:-(.

 

 

פורסם

גש למכון רדיאטורים לבדיקת לחץ למערכת הקירור שלאחריה תדע יותר.

מערכת הקירור היא אכן מערכת סגורה ואסור שיהיה אובדן אבל תקלות שונות ומגוונות יכולות לגרום לנזילות/דליפות החל מפקק רדיאטור שאינו אוטם,פלאנ'ץ מים תקול/צינור מים עליון/תחתון שיש בו חור/נזילה ממשאבת המים/נזילה מהרדיאטור עצמו/

עד המקרה הגרוע ביותר,אם יש ערבוב של שמן בנוזל הקירור-פריצת אטם ראש מנוע.

בדוק ועקוב אחר מפלס נוזל קירור,הוסף במידת הצורך ואם מדובר בחוסר משמעותי/דליפה רצינית אל תהסס להפעיל את שירותי הגרירה כיוון שנסיעה עם רכב שיתחמם בשל אובדן נוזל קירור/דליפה חזקה עלול לגרום לנזקים כבדים נוספים לכיס (ע"ע שיפוץ ראש מנוע בשל עיוות ראש מנוע כתוצאה מהתחממות יתר).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
גש למכון רדיאטורים לבדיקת לחץ למערכת הקירור שלאחריה תדע יותר.

מערכת הקירור היא אכן מערכת סגורה ואסור שיהיה אובדן אבל תקלות שונות ומגוונות יכולות לגרום לנזילות/דליפות החל מפקק רדיאטור שאינו אוטם,פלאנ'ץ מים תקול/צינור מים עליון/תחתון שיש בו חור/נזילה ממשאבת המים/נזילה מהרדיאטור עצמו/

עד המקרה הגרוע ביותר,אם יש ערבוב של שמן בנוזל הקירור-פריצת אטם ראש מנוע.

בדוק ועקוב אחר מפלס נוזל קירור,הוסף במידת הצורך ואם מדובר בחוסר משמעותי/דליפה רצינית אל תהסס להפעיל את שירותי הגרירה כיוון שנסיעה עם רכב שיתחמם בשל אובדן נוזל קירור/דליפה חזקה עלול לגרום לנזקים כבדים נוספים לכיס (ע"ע שיפוץ ראש מנוע בשל עיוות ראש מנוע כתוצאה מהתחממות יתר).

 

עוד פרט ששכחתי לציין לגביי האובדן מים שמתי לב שאני פותח מכסה מנוע עכשיו יש את הריפוד

הזה שצמוד למכסה עצמו ריפוד שחור כזה אז בנקודה שיושב הריפוד על הפקק של המיכל עיבויי יש צורת של

הפקק על הריפוד כאילו המים דולפים מאזור הפקק עכשיו לילה היית מצלם ומעלה לפה שתיראה...

ואיך אני בודק אם זה אטם ראש מנוע פרוץ זה הכי מפחיד את הכיס שלי:-o?

פורסם

רק כאשר הרכב קר וההדגשה על המילה קר,פתח מכסה רדיאטור ובדוק גובה נוזל קירור.

לאחר מכן,הוצא את מדיד השמן ובדוק אם יש סימנים של קצף לבן (טחינה )עליו.

אם אין שום סימן,גש למכון רדיאטורים לבדיקה (בנסיעה רק אם הרכב לא מתחמם.אם הרכב מתחמם יש להזמין גרר ולהגיע בגרירה אל מכון רדיאטורים אמין).

לא כל איבוד מיים מחייב תיקון של ראש מנוע,אל תיכנס ללחץ אבל חובה לבצע מעקב כי בהתחממות הראשונה הזנק עלול להיגרם.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הפקק ברנו מחזיק מעמד יופי אז זה יותר מתאים לבעיית התחממות עקב טרמוסטט או משהו אחר

גש למוסך מורשה מכירים את הדגם הזה בעיניים עצומות

×
×
  • תוכן חדש...