Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באמת לא מזמן ראיתי קורולה 95' עומדת ברמזור ליד 911 טורבו מודל 96', ובאמת הקורולה לקחה כי הרי "וד לא ראיתי רכב משנה דומה או קצת יותר (97') שיכול להתחרות בקורולה שלי...".

א. מדובר בקורולה שני דורות קדימה, זה רכב עם אחר עם מתחרות אחרות!

ב. להגיד "שלי הכי טוב" ועוד בלי להסביר זה מיותר, ואני קצת כועס עליך שבזבת לי את הזמן, תמיר.

 

ונאמן לסובארו יקר, אני נוסע ברכב בן 8 (האמת שבן 9), אני לא יודע אם הוא בלועה (כי מה זה בכלל?) והוא סבבה, אבל הוא לא עולה כמו אוטו באותו גודל עם אותו נפח מנוע (שלא לומר אותו הדגם - אפשר להשיג את יקירתך, טיוטה קורולה 2008 באיזור 50 אלף ש"ח) חדש ב-5 שנים

פורסם

יקירתי היא לא קורולה 2008 (רק בגלל שבשנתון הזה היא רובוטית), מיילה היית אומר בר רפאלי הייתי מסכים איתך, אגב, בלועה בדלק זה 1 ל 7.5 , כלומר בתרגום לכסף זה: נסיעה פ"ת חיפה וחזרה 300 שקל, תודה רבה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
יקירתי היא לא קורולה 2008 (רק בגלל שבשנתון הזה היא רובוטית), מיילה היית אומר בר רפאלי הייתי מסכים איתך, אגב, בלועה בדלק זה 1 ל 7.5 , כלומר בתרגום לכסף זה: נסיעה פ"ת חיפה וחזרה 300 שקל, תודה רבה.

 

מה 1 ל-7.5?

 

אולי 7.5 למאה קילומטר? נראה קצת יותר הגיוני

×
×
  • תוכן חדש...