Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1+

הלוואי שכולם יקנו את מה שנשמע להם טוב יותר ולא מה שממליצים בפורום.

ואגב הסט של בוסטון שהוא לקח הוא אחלה סט.

לא יודע כמה ממכם שמעו את הסט הזה וסתם קוטלים.

לי היה סט של סופרימו ברכב בתקופה ששמעתי את הבוסטון בארצות הברית והבוסטון נשמע לי אישית טוב יותר.

  • תגובות 785
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
פשוט אדיר :x

 

התקנה מהסרטים ?! יהיו פאנצ'ים מעניין נוספים ? אייפוד על סטנד או משהו בסגנון ?

 

יעקב

 

בטח שיהיה, חכה במפגש נשב ונשחק בסוני כמו ילדים קטנים חח

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם
הדיבור בתחילת כל השירשור הזה היה למדוייק ואיכותי ב 50K.

הבחירות שלו תמוהות לבחור שזה מה שחיפש ובסוף בחר מה שבחר.

או שהבחור מקורב ליבואן כזה וכזה ועשו לו מחיר בציוד כי הבחירות שלו מגמתיות גם לאחר כל ההמלצות

שנרשמו לו פה וכו אם זה המצב אז אני מצדיק אותו וסחתיין.

לא יודע מה איתכם נראה כאילו הבחור ידע מה לקנות מה לבחור וממי לפני

שהוא פתח את השירשור הזה עם הכותרת המפוצצת כדי לפתוח עיניים או לא יודע לשווק או כל דבר אחר.

 

לעודד לא משהו אישי ואל תקח את זה בצורה רעה זה לא בא ממקום כזה אבל אם זה לא המצב אני מתנצל.

 

יכול להבטיח לך שזה לא ככה אחרת גם הסאב והמגבר של הסאב היו של בוסטון ולא של jl audio

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

לקח לי יומיים לעבור על חצי מהתגובות. מזכירים לי את הימים ההם :)

 

בסיכום כמה מילים, לקונה והרוכש המאושר, תעשה הכל מתוך חיבה ואהבה לתחום אחרת תתבאס לאלה.

שנית 50k הם תקציב כל כך דל למערכת איכותית ברמות היי אנד. רק השלמות והכנות והתקנת מערכת היי אנד לפני הציוד יעלה לך 30k בצניעות.

הציוד שבחרת לטעמי ה- jlaudio והבוסטון הם רחוקים מלספק אותך בהמשך הדרך.

ההתרשמות שלי ממך היא שאתה בעל עין חדה או נקרא לזה עין/אוזן איכותית שמחפש רק שלמות בכל נושא. וואם התחלת ברצון לקנות בתקציב 50k זה מעיד על רצון לטוב ביותר, ולציפיות מופרכות לגבי שלמות המערכת.

על מנת שלא תתאכזב ותבזבז כמה אלפים בהפסדי טריידאין ומכירות עתידיות ממליץ מאוד להתחיל את ההשקעה בדברים הבסיסיים במערכת שלא תצטרך לשנות בהמשך ולא משנה מה גיל הציוד.

 

בכל מקרה תהנה מהמערכת ומהכניסה לתחום.

 

והמלצה אחרונה קח ברצינות את עיצות המגיבים, אך תשתדל למצות רק 2% מכל העיצות ו-98% תשאיר לאוזן שלך. אני ממליץ שתעשה חקר שוק של 3 חודשי האזנות למערכות הכי טובות בארץ שתבין על מה מדובר.

פורסם

AS21



 

זה בדיוק העניין - הוא נכנס לכאן לקבל המלצות ולבנות מערכת לפי מה שהוא יראה לנכון כמתאים.

 

אף אחד לא אמר שהמערכת בהכרח תגיע לתקציב המדובר.

אף אחד לא אמר שהוא בהכרח יילך על ציוד שמגיע מתוך חברים בפורום.

 

זה פורום אודיו - ואנחנו רואים כאן בסופו של דבר גם דברים שלא כל כך שומעים עליהם כבר הרבה מאוד זמן, גם אם זה לא ממש עונה על הציפיות שלנו.

 

בקיצור - תזרמו עם זה ותעזרו, תשאירו את כל השאר בצד.

 

רוני, בכיף - אני מפספס כאן את הפואנטה שלך - אולי באמת במפגש הבא (אם יצא לי להגיע).

 

אכן כך הפורום נועד לעזור ולענות לשאלות שנשאלות וכמובן שההחלטה הסופית היא רק של שואל השאלות וזה מה שכולם צריכים להבין ולכבד, שוב אני חייב לציין שהרבה ידע ועזרה קיבלתי כאן מהרבה חברים ועל זה אני מודה לכולכם

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם
אף אחד גם לא מתייחס לעובדה שהבחור פשוט לקח את מה שנשמע לו הכי טוב!

הוא שמע את את הסט של בוסטון וזה מה שהוא העדיף על פני שלל סטים אחרים כולל פוקאל Jl הרץ ועוד כמה שאני לא זוכר..

תמיד אומרים בפורום שכל אחד ילך לפי הטעם שלו ומה שנשמע לו הכי טוב וברגע שמישהו באמת עושה את זה ולא הולך לפי המנטרה הקבועה של מוראל או הרץ אז קוטלים אותו, טובים בדיבורים אבל לגבות אותם זה לא.

 

מי שמדבר על מגמתיות בסחורה אני לא מבין מה הקשר בין אלפיין Jl ובוסטון או שתתקנו אותי ותגידו לי שכולם מיבואן אחד..?

בקיצור סתם ציד מכשפות.

 

מור אחי כמה שתסביר את זה עדין יהיו אנשים שחושבים שהכל הצגה ומשחק אין מה לעשות

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם
1+

הלוואי שכולם יקנו את מה שנשמע להם טוב יותר ולא מה שממליצים בפורום.

ואגב הסט של בוסטון שהוא לקח הוא אחלה סט.

לא יודע כמה ממכם שמעו את הסט הזה וסתם קוטלים.

לי היה סט של סופרימו ברכב בתקופה ששמעתי את הבוסטון בארצות הברית והבוסטון נשמע לי אישית טוב יותר.

 

כמה שאתה צודק, אחרי ההתקנה מה שבטוח שהרבה יחזרו בהם במה שהם אמרו על הבוסטון באחריות ושוב אני מתכון לדגם שאני לקחתי את ההכי גבוה שלהם

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם
לקח לי יומיים לעבור על חצי מהתגובות. מזכירים לי את הימים ההם :)

 

בסיכום כמה מילים, לקונה והרוכש המאושר, תעשה הכל מתוך חיבה ואהבה לתחום אחרת תתבאס לאלה.

שנית 50k הם תקציב כל כך דל למערכת איכותית ברמות היי אנד. רק השלמות והכנות והתקנת מערכת היי אנד לפני הציוד יעלה לך 30k בצניעות.

הציוד שבחרת לטעמי ה- jlaudio והבוסטון הם רחוקים מלספק אותך בהמשך הדרך.

ההתרשמות שלי ממך היא שאתה בעל עין חדה או נקרא לזה עין/אוזן איכותית שמחפש רק שלמות בכל נושא. וואם התחלת ברצון לקנות בתקציב 50k זה מעיד על רצון לטוב ביותר, ולציפיות מופרכות לגבי שלמות המערכת.

על מנת שלא תתאכזב ותבזבז כמה אלפים בהפסדי טריידאין ומכירות עתידיות ממליץ מאוד להתחיל את ההשקעה בדברים הבסיסיים במערכת שלא תצטרך לשנות בהמשך ולא משנה מה גיל הציוד.

 

בכל מקרה תהנה מהמערכת ומהכניסה לתחום.

 

והמלצה אחרונה קח ברצינות את עיצות המגיבים, אך תשתדל למצות רק 2% מכל העיצות ו-98% תשאיר לאוזן שלך. אני ממליץ שתעשה חקר שוק של 3 חודשי האזנות למערכות הכי טובות בארץ שתבין על מה מדובר.

 

אני יכול להבטיח לך שכבר כמעט חצי שנה הייתי בהאזנות ושמעתי איזה מאה סטים מבלי להגזים

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

שמעתי מערכות זולות שבהתקנה נכונה נשמעו מצויין ומרכות יוקרתיות מאוד שנשמעו כמו מערכת "שכונתית".

 

בכל מקרה, במקה שלך הייתי מנתב כמה שיותר להתקנה, תשתית ובידוד. כשבסיס איכותי כה קיים, ממצים כל רכיב בצורה יותר טובה. גם ההתקנה שאני יעשה כרגע, ברור לי שלמרות איכותם (היחסית) של הרכיבים, יש לי עוד הרבה עבודה בתחום הבידוד והתשתית. התשתית תהיה השלב הבא ואחריה שדרוג מהותי (בגבול ההגיון, עדיין טנדר דיזל שנת 98 ) של הבידוד.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
שמעתי מערכות זולות שבהתקנה נכונה נשמעו מצויין ומרכות יוקרתיות מאוד שנשמעו כמו מערכת "שכונתית".

 

בכל מקרה, במקה שלך הייתי מנתב כמה שיותר להתקנה, תשתית ובידוד. כשבסיס איכותי כה קיים, ממצים כל רכיב בצורה יותר טובה. גם ההתקנה שאני יעשה כרגע, ברור לי שלמרות איכותם (היחסית) של הרכיבים, יש לי עוד הרבה עבודה בתחום הבידוד והתשתית. התשתית תהיה השלב הבא ואחריה שדרוג מהותי (בגבול ההגיון, עדיין טנדר דיזל שנת 98 ) של הבידוד.

 

התקנה אתה צודק זה אחד הדברים כמעט ההכי חשובים ולגבי בידוד לפי דעתי מספיק ה 2 דלתות מקדימה והבגאז כל האוטו זה כבר ניראה לי שיגעון וסתם משקל באוטו

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

התקנה וכוונים בעיניי זה 70 אחוז מהיכולת של מערכת להשמע טוב - דווקא שם, העלויות עוד זולות יחסית.



 

כל השאר - ככל שאתה משקיע יותר, אתה משלב מאוד מסויים תקבל תמורה יותר ויותר קטנה לכסף שלך.

 

לעומת זאת - ככל שתשקיע בהתקנה ובכוונים - תקבל תמורה נוספת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

התקנה וכוונים בעיניי זה 70 אחוז מהיכולת של מערכת להשמע טוב - דווקא שם, העלויות עוד זולות יחסית.



 

כל השאר - ככל שאתה משקיע יותר, אתה משלב מאוד מסויים תקבל תמורה יותר ויותר קטנה לכסף שלך.

 

לעומת זאת - ככל שתשקיע בהתקנה ובכוונים - תקבל תמורה נוספת.

 

זה בטוח

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם
בחרת מתקין? אם כן מי ?

ובכל מקרה בהצלחה.

 

יש לי איזה 50 מתקינים שאני מכיר בכל הארץ, נכון לעכשיו אני מתלבט בין 7 מתקינים שאני מכיר שהם הכי מקצועיים שיש, אני רק צריך לשבת עם כל אחד ולקבל הצעת מחיר סופית כי יש הבדלים משמעותיים מאוד במחירים שכל אחד דורש, יש לי קצת לחץ עבודה, שבוע הבא אני יפנה זמן לזה ואז בעזרת השם אני יכניס את הרכב להתקנה

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555


×
×
  • תוכן חדש...