Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אופציית ספאם רצינית?!

אפשר סיכום ביניים ? נהוג לעשות משהו כזה אחרי כ"כ הרבה תגובות .

פותח השרשור - איפה אתה עומד ? החלטות על רכיבים וחברות יש כבר ?

ד"א - רוני אני מנסה לעשות לנו סדר פשוט יותר :ס

 

יעקב

 

עריכה : מצאתי לא היה קשה :x

ציטוט :

 

חברים כל הציוד כבר כמעט מוכן להתקנה, יש לי כמה שאלות אחרונת שאשמח לקבל מידע אליהם והם חשובות לי, תזכורת למה שיש אצלי כרגע בבית להתקין ברכב:

 

 

דאבל דין ALPINE INA-W910r

 

פרוססר עם יחידת הראש המקורית שלו ALPINE PXA-H701

 

כבל I NET מקורי של ALPINE לחיבור בין היחידה לפרוססור

 

כבל אופטי מהפרוססור ליחידה ALPINE KWE-610A

 

סט קומפוננט לקדימה ולאחורה BOSTON ACOUSTICS SPZ-60

 

סאב וופר JL AUDIO 13W7

 

שני מגברים של שני יציאות לכל סט קומפוננט BOSTON ACOUSTICS GT-2200

 

מגבר לסאב וופר JL AUDIO HD1200/1

 

קבל ROCKFORD 10 FARD

 

אזעקה של ביפר

 

טיונר לקליטת טלויזיה

 

קיט התקנה של 0 ג'ייג

 

בית פיוז 200 אמפר

 

נעל מתח דיגיטלי מצופה זהב לפלוס של המצבר

 

חומר איטום לרכב"

 

 

אהבתי את הW7 , חייב לשמוע אחרי ההתקנה את ה 13" - מרגש :x

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

  • תגובות 785
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתם לא מפסיקים לצחוק על הבן אדם אבל אני יכול לאמר לכם משיחת טלפון שהיתה לי היום איתו, הוא מכיר את הענף הזה יותר טוב מרובכם.



 

אני התפלאתי בלנסות להבין למה הבחירה בשני סטי קומפוננט פסיביים שני חלקים של בוסטון במקום פשוט להגביר אחד אקטיבית אבל נכון לעכשיו זו התצורה שנבחרה.

 

כרגע בעצם לפי מה שאני מבין, עודד נמצא לפני שלב של בחירת מתקין והוא עושה את שיעורי הבית שלו לאט וטוב - כמו שצריך.

 

בסופו של דבר אנחנו נראה כאן מערכת פועלת - מערכת היי אנד? לא - היא ממש לא תהיה מערכת היי אנד, אתם פשוט מצפים בגלל כותרת כל כך מפוצצת למשהו מליגת העל, אבל באופן מפתיע זה תקציב שלא מחייב רק רכיבי היי אנד. יש עוד צדדים למערכת מעבר לSQ. יש בידור, יש מיגון והתקציב למעלה גם לא חייב להיות מנוצל כולו.

 

בקיצור - תנמיכו ציפיות, הוא לא בא לרצות כאן אף אחד חוץ מאת עצמו. הוא בא לכאן בכדי להתייעץ, לבינתיים הוא מקבל מרובכם לעג ישיר ומבזה.

 

ההימור שלי הוא שאו שזה יגמר באיקולציה ממש רצינית על הסט הקדמי או שזה יגמר בהגברה אקטיבית של הסט הקדמי והסט האחורי יהיה מחובר ישירות למגבר הפנימי של הHU להשלמת נופח אחורי.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי,אני מצטער אם זה מצטייר כלעג,אבל 40 עמודים.

 

בכל אופן גם אם ההתקנה עם הרכיבים תעלה 10 שקל אני אשמח לראות כבר איזה טעימה של ההתקנה.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם
אופציית ספאם רצינית?!

אפשר סיכום ביניים ? נהוג לעשות משהו כזה אחרי כ"כ הרבה תגובות .

פותח השרשור - איפה אתה עומד ? החלטות על רכיבים וחברות יש כבר ?

ד"א - רוני אני מנסה לעשות לנו סדר פשוט יותר :ס

 

יעקב

 

עריכה : מצאתי לא היה קשה :x

ציטוט :

 

חברים כל הציוד כבר כמעט מוכן להתקנה, יש לי כמה שאלות אחרונת שאשמח לקבל מידע אליהם והם חשובות לי, תזכורת למה שיש אצלי כרגע בבית להתקין ברכב:

 

 

דאבל דין ALPINE INA-W910r

 

פרוססר עם יחידת הראש המקורית שלו ALPINE PXA-H701

 

כבל I NET מקורי של ALPINE לחיבור בין היחידה לפרוססור

 

כבל אופטי מהפרוססור ליחידה ALPINE KWE-610A

 

סט קומפוננט לקדימה ולאחורה BOSTON ACOUSTICS SPZ-60

 

סאב וופר JL AUDIO 13W7

 

שני מגברים של שני יציאות לכל סט קומפוננט BOSTON ACOUSTICS GT-2200

 

מגבר לסאב וופר JL AUDIO HD1200/1

 

קבל ROCKFORD 10 FARD

 

אזעקה של ביפר

 

טיונר לקליטת טלויזיה

 

קיט התקנה של 0 ג'ייג

 

בית פיוז 200 אמפר

 

נעל מתח דיגיטלי מצופה זהב לפלוס של המצבר

 

חומר איטום לרכב"

 

 

אהבתי את הW7 , חייב לשמוע אחרי ההתקנה את ה 13" - מרגש :x

 

מבטיח להשמיע לכל מי שירצה ולגבי ההתקנה שבוע הבא אני יקח חופש מהכל ואני יכניס את הרכב להתקנה

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

אתם לא מפסיקים לצחוק על הבן אדם אבל אני יכול לאמר לכם משיחת טלפון שהיתה לי היום איתו, הוא מכיר את הענף הזה יותר טוב מרובכם.



 

אני התפלאתי בלנסות להבין למה הבחירה בשני סטי קומפוננט פסיביים שני חלקים של בוסטון במקום פשוט להגביר אחד אקטיבית אבל נכון לעכשיו זו התצורה שנבחרה.

 

כרגע בעצם לפי מה שאני מבין, עודד נמצא לפני שלב של בחירת מתקין והוא עושה את שיעורי הבית שלו לאט וטוב - כמו שצריך.

 

בסופו של דבר אנחנו נראה כאן מערכת פועלת - מערכת היי אנד? לא - היא ממש לא תהיה מערכת היי אנד, אתם פשוט מצפים בגלל כותרת כל כך מפוצצת למשהו מליגת העל, אבל באופן מפתיע זה תקציב שלא מחייב רק רכיבי היי אנד. יש עוד צדדים למערכת מעבר לSQ. יש בידור, יש מיגון והתקציב למעלה גם לא חייב להיות מנוצל כולו.

 

בקיצור - תנמיכו ציפיות, הוא לא בא לרצות כאן אף אחד חוץ מאת עצמו. הוא בא לכאן בכדי להתייעץ, לבינתיים הוא מקבל מרובכם לעג ישיר ומבזה.

 

ההימור שלי הוא שאו שזה יגמר באיקולציה ממש רצינית על הסט הקדמי או שזה יגמר בהגברה אקטיבית של הסט הקדמי והסט האחורי יהיה מחובר ישירות למגבר הפנימי של הHU להשלמת נופח אחורי.

 

 

 

כל מילה נכונה, אבל תוצאות באמת בסוף

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

פשוט אדיר :x

 

התקנה מהסרטים ?! יהיו פאנצ'ים מעניין נוספים ? אייפוד על סטנד או משהו בסגנון ?

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

ג'ינו



 

תן לי לקחת את זה צעד קדימה בכדי לתת קצת פרספקטיבה

 

המערכת באוונסיס שלי - הכל כולל הכל, ציוד + התקנה - נעמדת על 40K שקלים - בוא נאמר בלחץ אם שכחתי כמה דברים וניקח את זה בהגזמה מטורפת - 45K שקלים.

 

מה יש לי שם?

 

HU - שהוא CARPC עם יציאה אופטית.

פרוססור - ביט1

סט קדמי שלושה חלקים סדרת הדגל הנוכחית של HAT (וופרים לא SE).

סאב וופר של סאן דאון אודיו.

מונו של סאן דאון אודיו.

מגבר - לוויתן של ZED אודיו

 

התקנה מקצועית שכללה - בניות פיבר לפודים, בניית דיבורית רובוטית, חיווט, פלטות, בידוד דלתות ודיפונים כולל סגירת מחיצות, דיבורית, חיישני רוורס, מצלמת רוורס, בניה של פאנלים מפרספקס שחור, מערכת נוחות, התקנה של מסך מגע.

 

זו דוגמא למערכת שכוללת בתוכה רכיבי היי אנד בחלקם, רכיבי סטייט אוף דה ארט בחלקם ורכיבי מיינסטרים בחלקם.

 

איזה רכב? לפותח השרשיר יש מאזדה 6? - אותה קטגוריה בדיוק.

 

אם הייתי פותח שרשיר דומה עם מונה הודעות אפסי - אף אחד לא היה מאמין לי בכלל.

 

ומצד שני גם בתקציב הזה יכלתי לעשות בחירות שונות לגמרי והמערכת היתה עם רכיבים עוד יותר פשוטים במובן של רמקולים או מגברים למשל.

 

בקיצור - זה אפשרי לחלוטין במסגרת התקציב הזה וזה ממש לא מחייב שהעיניים שלכם יפלו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי וכמה המערכת הראשונה שלך עלתה?

 

וכמה פעמים שידרגת רכיבים מאז?

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

אתם לא מפסיקים לצחוק על הבן אדם אבל אני יכול לאמר לכם משיחת טלפון שהיתה לי היום איתו, הוא מכיר את הענף הזה יותר טוב מרובכם.



 

אני התפלאתי בלנסות להבין למה הבחירה בשני סטי קומפוננט פסיביים שני חלקים של בוסטון במקום פשוט להגביר אחד אקטיבית אבל נכון לעכשיו זו התצורה שנבחרה.

 

כרגע בעצם לפי מה שאני מבין, עודד נמצא לפני שלב של בחירת מתקין והוא עושה את שיעורי הבית שלו לאט וטוב - כמו שצריך.

 

בסופו של דבר אנחנו נראה כאן מערכת פועלת - מערכת היי אנד? לא - היא ממש לא תהיה מערכת היי אנד, אתם פשוט מצפים בגלל כותרת כל כך מפוצצת למשהו מליגת העל, אבל באופן מפתיע זה תקציב שלא מחייב רק רכיבי היי אנד. יש עוד צדדים למערכת מעבר לSQ. יש בידור, יש מיגון והתקציב למעלה גם לא חייב להיות מנוצל כולו.

 

בקיצור - תנמיכו ציפיות, הוא לא בא לרצות כאן אף אחד חוץ מאת עצמו. הוא בא לכאן בכדי להתייעץ, לבינתיים הוא מקבל מרובכם לעג ישיר ומבזה.

 

ההימור שלי הוא שאו שזה יגמר באיקולציה ממש רצינית על הסט הקדמי או שזה יגמר בהגברה אקטיבית של הסט הקדמי והסט האחורי יהיה מחובר ישירות למגבר הפנימי של הHU להשלמת נופח אחורי.

 

 

 

הדיבור בתחילת כל השירשור הזה היה למדוייק ואיכותי ב 50K.

הבחירות שלו תמוהות לבחור שזה מה שחיפש ובסוף בחר מה שבחר.

או שהבחור מקורב ליבואן כזה וכזה ועשו לו מחיר בציוד כי הבחירות שלו מגמתיות גם לאחר כל ההמלצות

שנרשמו לו פה וכו אם זה המצב אז אני מצדיק אותו וסחתיין.

לא יודע מה איתכם נראה כאילו הבחור ידע מה לקנות מה לבחור וממי לפני

שהוא פתח את השירשור הזה עם הכותרת המפוצצת כדי לפתוח עיניים או לא יודע לשווק או כל דבר אחר.

 

לעודד לא משהו אישי ואל תקח את זה בצורה רעה זה לא בא ממקום כזה אבל אם זה לא המצב אני מתנצל.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

היו לי כל כך הרבה מערכות טלאי בשנים הראשונות אבל זה היה בעיקר בגלל שלא היתה לי יכולת כלכלית וסבלנות מאוד קצרה - אני אשם בזה, לא אף אחד אחר.



 

המערכת הראשונה שלי שהייתי מבסוט ממנה עד הגג היתה האילייט על הקיקרים והסוני עם HU אלפיין ו4XS וסאב אינפיניטי קאפה שאני לעולם לא אשכח - זו היתה הגשמת חלום מבחינתי.

 

אחרי זה שמעתי מערכת של HAT אצל עופר דותן ומאותו רגע ידעתי שזה מה שאני מחפש עם הסתייגות מהטוויטרים.

 

תשים לב שאני כבר כמה שנים טובות עם אותה ההגברה בדיוק - זה מספיק לי וזה לא ישודרג.

 

המרדף העיקרי שלי היה אחרי טוויטרים וההתלבטות היתה בין תסיסס ואיולינו לבין הL1R2 ובסוף בחרתי בHAT בכדי לשמור על אחידות הסט ביחד עם אחידות הגברה -> החלטה מאוד נבונה.

 

ולגבי שאר המערכות שראית אצלי - האימג'ן ושלל הקרוסים הפסיביים שבניתי שם - חלק מזה קרה בגלל תקלות, חלק מזה קרה בגלל שפשוט מאוד שיעמם לי ורציתי לנסות משהו.

 

אתה גם צריך לזכור שאת רוב התחלופות שאתה ראית בזמן האחרון זה בכלל היה על הרכב של האשה שגם הוא התחלף וזה בעיקר היה בגלל ששיעמם לי ורציתי לעשות משהו - טוב, DLS RA20 בגלל ש"שיעמם" לי זה בהחלט ביטוי ליכולת כלכלית טובה יותר מהתקופה שבה היה לי לאנזר X6 ומוראל מילניום - אבל בשני המקרים הפקתי הנאה רבה.

 

מאז המערכת שהתקנתי בקורולה 2007 סה"כ השינויים היו מאוד יציבים ומאוד ברורים - אבל זה התחביב.

 

------ עודד בונה מערכת בתקציב עד 50K שקלים, הוא לא מספר לך מה ההיסטוריה שלו וכמה כסף הוא שפך לפני, אני לא מבין את הקשר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

טוב זה שוב הופך למלל,אז נמשיך את זה במפגש הבא.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

AS21



 

זה בדיוק העניין - הוא נכנס לכאן לקבל המלצות ולבנות מערכת לפי מה שהוא יראה לנכון כמתאים.

 

אף אחד לא אמר שהמערכת בהכרח תגיע לתקציב המדובר.

אף אחד לא אמר שהוא בהכרח יילך על ציוד שמגיע מתוך חברים בפורום.

 

זה פורום אודיו - ואנחנו רואים כאן בסופו של דבר גם דברים שלא כל כך שומעים עליהם כבר הרבה מאוד זמן, גם אם זה לא ממש עונה על הציפיות שלנו.

 

בקיצור - תזרמו עם זה ותעזרו, תשאירו את כל השאר בצד.

 

רוני, בכיף - אני מפספס כאן את הפואנטה שלך - אולי באמת במפגש הבא (אם יצא לי להגיע).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אף אחד גם לא מתייחס לעובדה שהבחור פשוט לקח את מה שנשמע לו הכי טוב!

הוא שמע את את הסט של בוסטון וזה מה שהוא העדיף על פני שלל סטים אחרים כולל פוקאל Jl הרץ ועוד כמה שאני לא זוכר..

תמיד אומרים בפורום שכל אחד ילך לפי הטעם שלו ומה שנשמע לו הכי טוב וברגע שמישהו באמת עושה את זה ולא הולך לפי המנטרה הקבועה של מוראל או הרץ אז קוטלים אותו, טובים בדיבורים אבל לגבות אותם זה לא.

 

מי שמדבר על מגמתיות בסחורה אני לא מבין מה הקשר בין אלפיין Jl ובוסטון או שתתקנו אותי ותגידו לי שכולם מיבואן אחד..?

בקיצור סתם ציד מכשפות.


×
×
  • תוכן חדש...