Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה ברכישת מערכת ב 50 אלף ש"ח


שימו לב! השרשור הזה בן 3584 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

התנגדות הסליל מקלה על ההגברה

כאשר מחובר למגבר מעגל חשמלי בעל התנגדות נמוכה יותר

המגבר אמור לספק הספק גבוהה יותר {בתנאי שהוא בנוי לעבוד בהתנגדויות נמוכות יותר}

למשל ה-GT2300 מספק בגישור

1000RMS ב-4 אום

1400RMS ב-2 אום

 

הסאב שלך הוא בעל הספק מקסימאלי של 1000RMS

עם סליל של 4 אום.

ולכן המגבר GT2300 מתאים להגביר אותו בדיוק.

 

לדעתי עשיתה טוב שלקחתה את גירסאת ה-4 אום

בעבודה ב-4 אום אתה מעמיס פחות על מערכת החשמל

בנוסף המגבר מספק הגברה יציבה ואיכותית יותר בהתנגדות גבוהה יותר

ולכן הבחירה בסאב 4 אום היא טובה במקרה הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 785
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תודה גבר, ותודה לכל שאר החברים, יום שלישי הרכב יכנס לאחד המתקינים שאני יבחר סופית כמובן תלוי במחיר שירצו ואני ימשיך לעדכן, לבינתיים אחלה סוף שבוע לכולכם

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שרשמתי למעלה שזה כרגע במכס תקוע בגלל מכון תקנים וזה יכול לקחת גם עוד כמה חודשים ונמאס לי לחכות אז וויתרתי

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת מוזר לי שבסוף אחרי כל הדיבורים והוויכוחים לקחת הכל מחברה אחת שלא הרבה מתחברים למוצריה ולאופי שלה.

 

בכל מקרה בהצלחה שיהיה לך,נשמח לתמונות וחוויות סאונד.

Scan Speak

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"לקחת הכל מחברה אחת שלא הרבה מתחברים למוצריה ולאופי שלה"

אם הוא ואהב את הצליל, למה הוא צריך שכולם התחברו לזה? הוא קונה מערכת לעצמו ולא לכולם.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא חייב להתחבר לW7 על פני סאב וופרים אחרים בדיוק כמו שאף אחד לא חייב להתחבר לפרארי 458 יותר מלמבורגיני גיארדו.



 

וW7 זה בהחלט סאב וופר שמבין מבחר הסאבוופרים שקיימים בשוק נחשב לסוג של פרארי או כל מכונית על אחרת.

 

לפי מה שאני מבין, עד שהW7 ישתחרר מהמכס נבחר סאב אחר שיחליף אותו.

 

מה שאני לא מבין זה איך סאב וופר לכל הרוחות נתקע במכס בגלל חוסר תקינה? WTF!

 

עודד - תוכל להסביר מה קרה שם? עוד לא ראיתי דבר כזה שרמקול ועוד אחד ממותג כל כך מוכר - לא משתחרר ממכס.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה מה שקורה כפי שכולכם יודעים כבר מלפני כמעט שלושה חודשים סיימתי עם המערכת ועם כל הקניות ורק חיכיתי שיגיע הסאב והמגבר שלי מחו"ל והייתי בקשר רציף עם היבואן רדיו מילאנו וכל פעם אמרו לי עוד שבוע המשלוח יגיע לארץ, אחרי שהמשלוח הגיע אמרו לי כל שבוע שזה צריך להגיע אליהם מהמכס, לאחר מכן אמרו לי שהיה מזל נאחס ובמכס החליטו לעשות בדיקה שגרתית למשלוח שזה אומר שהם פותחים ארגז ארגז ובודקים שהסחורה תואמת לרישומים וזה יקח עוד שבוע שעבר כמעט חודש ואז אמרו לי שהמגברים מהדגם החדש שהוזמנו במשלוח יש איתם בעיה כי הם לא עברו מכון תקנים ואין אישורים והם לא יכולים להיכנס לארץ וזה יקח עוד שבוע ועבר כבר כמעט חודש ואז נאמר לי שזה מתעכב ויכול גם לקחת עוד חודש חודשיים ורק אמרו לי את זה ישר תפסתי עצבים וקניתי את מה שקניתי כי נמאס לי כבר לחכות ונמאס לי לראות את כל הציוד בבית שוכב, אולי בשלב יותר מאוחר אני יעשה שדרוג במידה ואני לא יהיה מרוצה למרות שהבוסטון עלה לי יותר מ ג'ל אודיו, זה כל הסיפור לצערי הרב

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אודיו קינג - זה לא מעט חלב - אתה יודע כמה עולה W713 ומגבר תואם של JL שירים אותו, נכון?



 

סליחה - אבל זה, כואב!

 

אם המשלוח אמור להגיע דרך רדיו מילאנו אני לא הייתי מתבקש מהם לספק לי סחורה חליפית מתצוגה בכדי שיהיה לי עם מה לנסוע לבינתיים.

 

מילא היו אומרים לך מראש שאתה תצטרך להיות סבלני אבל זה סיפור קצת שונה.

 

אני גם חיכיתי בזמנו בשביל רמקולים מעל חודשיים - אבל נאמר לי מראש שזה יקח הרבה מאוד זמן.

 

במקרה הזה בוצעה הזמנה והכל מתעקב, אני מקווה שלפחות מה שקורה כאן זה שבוצעה הזמנה אבל הכסף על הציוד לא שולם.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה ששמתי על החשבון הוחזר, שאלה נוספת אני צריך את החלק הזה שאפשר לשלוט בווליום של הסאב או שזה מיותר?

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לילה טוב חברי פורום יקרים, בשעה טובה היום הרכב נכנס למנוחה של כמה ימים והתחלתי סוף סוף בהתקנה, כמובן שאני ישתף אתכם בכל התהליך ואני ישים תמונות של הכל מהכל וכמובן אשאל שאלות במידת הצורך. אבל ראשית כל אני רוצה להגיד תודה מכל הלב לכם חברי הפורום, אדי, AUDIO KING, מור, וכל האחרים, וגם לכל למתקינים שפינו לי זמן מאוד יקר שלהם וישבו איתי ונתנו לי הכוונה והצעת מחיר לגבי ההתקנה, אז שוב תודה לכול מי שנפגש איתי בנושא ההתקנה והרכיבים, ותודה מיוחדת לשני מתקינים עיקריים שעוזרים כאן להרבה אנשים, הראשון לישראל לוי הרי הוא JUNIOR 66 והשני הוא יוסי אלפיין ( alpine) התותח שאני חייב לציין שבביקור אצלו נדהמתי מרמת ההתקנה שהבן אדם עושה, וחייב לציין שבחיים עוד לא נתקלתי בכזו סדנת התקנה כמו שיש אצלו ואופן העבודה שלו, ישר כוח!

 

אז ככה לבינתיים אני יתחיל בקצת תמנות, בהם ניתן לראות את תהליך פירוק הפלסטיקים ואני חייב לציין שכמעט כל הרכב מפורק, והתחלת איטום הדלתות הקדמיות

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמונות נוספות, של דלת שמאל ושל דלת ימין

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד תמונת של הדלתות, ושל הקרוסובר של בוסטון שאני חייב לציין שקרוס כזה גדול בחיים לא ראיתי, בקושי נכנס

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3584 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...