Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה ברכישת מערכת ב 50 אלף ש"ח


שימו לב! השרשור הזה בן 3584 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה רק אני או שהחובר בבגאז' בתא מטען נראה כאילו לא יושב עד הסוף? :roll:

 

בכל מקרה כמו שאמרו לך כאן לגבי הקרוסים עדיף להריץ אותם למקום אחר,לחבר עשו התקנה עם קרוס בדלתות,אחרי 4 חודשים פתחתי לו את הדלת כי הרמקול הפסיק לעבוד והסתבר שכל החיבורים של הקרוסים היו חלודה ולא הצלחנו לפתוח את הברגים(בכך נהרסה ההברגה שלהם) לדעתי חבל...

Scan Speak

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 785
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כמה הארות והערות



 

אמנם היה עדיף לעשות את זה קודם אבל בלי תמונות אי אפשר לדעת.

 

1. קרוסים - הקורוזיה על הברגים, ניתן למנוע אותה בעזרת חומרים כמו plastidip או loctate או כל חומר לציפוי נעלי מצברים נגדר קורוזיה (ציפוי ורוד שכזה שמגיע בספריי) - קצת יהרוס את המראה של הקרוס (איזה חרוז) אבל למי איכפת הוא מאחורי הדיפון.

 

2. קרוסים המשך - למה בכל זאת לא לשים את הקרוס מאחורי הדיפון? - כי בכדי לשנות משהו בכווני הסט במובן הפיזי, דרך הקרוס - אתה תיאלץ לפרק דיפונים ובכל פעם שאתה עושה את זה אתה מחליש את הקליפסים שלהם שגם ככה תוכננו להיות חד פעמיים - עוד יותר.

 

3. זוויות הטוויטרים - זה זווית שהיא הרבה מעבר לאוף אקסיסס. יכול להיות שזה ירגיע את הצרימה שלהם ואתה תקבל השתקפות שלהם והחזרים מהשמשה הקדמית אבל אתה עלול לאבד כאן הרבה פירוט. עדיף כבר לכוון אותם למראה המרכזית או און אקסיס (למרות שאני לא ממליץ על זה עם טוויטרים של בוסטון מהיכרות שיש לי איתם עד עכשיו) - הייתי מעדיף לאזן אותם דרך האקולייזר של הפרוססור מאשר להרוס להם ככה את הזווית - אם כי, עם טוויטרים של פוקל למשל TN52 ברכב אחד שהם היו מותקנים בו ככה הם נשמעו פשוט נהדר.

 

אז תן לזה צ'אנס מקסימום תשנה.

 

4. חומרי בידוד - בחרת בחומר בידוד מצויין רק שלדעתי בוצעו שם כמה הגזמות בכמות שהושמה למשל על דלת תא המטען.

 

היה עדיף לו היית קונה שלוש יריעות של סטינגר ROADKILL (לא השטיח אלא הספוג הנצמד) ושם על כל שטח דלת תא המטען, על כל הדיפון או הדופן הפנימית -> זה ביחד עם היריעות הבוטילניות שכבר שמת ישתיק לך את הרכב בצורה הרבה יותר טובה.

 

לגבי הפתח שנשאר שם בדופן הפנימית בכדי לאפשר למוט המנעול לזוז - אתה יכול לסגור גם אותו - שרשיר שחור של צנרת חשמל ומעל זה חתיכת יריעה בוטלינית שתסגור את רוב הפתח הזה.

 

זהו לבינתיים.

 

עריכה - סליחה - לספוג של סטינגר קוראים OVERKILL מוצר פנטסטי!!!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עדיין לא מבין מה ההתלהבות מההתקנה.

עם כל הכבוד זה נראה כמו עבודה סבירה.

במכסה של התא מטען צריך לשים קצף פולאוריטן (עולה גרושים! 25 ש''ח)

האיטום בדלתות לא בוצע כראוי והשאירו (לפי מה שרואים בתמונות) הרבה שטחים לא מכוסים

בנוסף לאיטום הם יכלו לשים שרשור (צינור שחור שמחגן על חוטים) ולסגור את החור הקטן שהשאירו

ובקשר לקרוסים היה עדיף להתקין אותם על הפלטה של המגברים מאחורה.

איטום של הרצפת תא מטען בייחוד ליד הגלגלים

וגם באיזור של הרגליים מקדימה

 

החיווט נראה קצת פשוט אבל זה לא קריטי.

 

אבל! הדבר שהכי הרגיז אותי זה עצם העובדה שהם החליטו על המיקום והכיוון של הטוויטרים על דעת עצמם לפני שהתחילו בכיוונים!

יכול להיות שהיית מקבל תוצאה טובה יותר בקורות או על הדש-בורד!

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לילה טוב חברים, שוב עבר יום מעייף ביותר אבל יש התקדמות רבה, ראשית לגבי הקרוסים בדלתות, הוסבר לי שכרגע זה בעיה להזיז אותם כי יש כבר חומר איטום אבל היות וכל הדלת אטום הוסבר לי שלא יכול להיכנס מים או לחות וכמו כן המתקין נתן לי אחריות כתובה בנושא שהוא מתחייב שלא יהיה לי מים או קורוזיה או חלודה על הקרוסים ובמידה וכן הוא יחליף את הסט, כמו כן הציע לי לבצע מן אטימה לקרוס לשקט שלי אך הוסבר שהקרוס מתחמם כי יש שם נורה מסוימת שמתחממת ולא מומלץ לאטום את הקרוס אז ויתרתי על זה.

 

לגבי מיקום הטויטרים במידה והסאוונד לא ישמע טוב הם יעברו מקום, בגדול יוצא שהם מנגנים לכיוון השמשה

 

לגבי צינור שחור שמגן על החוטים בדלתות, אני מסכים איתך BMW_525_89 ומחר אבקש את זה

 

שוב תודה לכולם על כל ההערות והעזרה, לבינתיים תמונות נוספות מהיום ושוב כמובן אשמח לקבל חוות דעת והצעות לשיפור

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתמונות הבאות רואים את ניקוי תא המטען והתחלת איטום בצד הימני

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתמונות הבאות רואים עוד תמונות של סיום הצד הימני גם בתוך הפח ותחילת איטום בסוף הרכב איפה שנסגר המכסה ובריצפת הרכב שלא בוצע איטום מלא כי הוסבר לי שיש כבר חלקים של איטום מקורי מהחברה על הרצפה של הרכב ולכן אין צורך לעשות את כל הרצפה חוץ מכמה חלקים שהם ללא איטום

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתמונות הבאות רואים איטום של הצד השמאלי ותמונות איך יצא איטום תא המטען מכל הכיוונים והחזרת הפלסטיקה

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתמונות הבאות רואים את סיום תא המטען ואיטום מספרי הרישוי של הרכב והמקום שלהם

24.jpg

25.jpg

26.jpg

28.jpg

29.jpg

30.jpg

32.jpg

33.jpg

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתמונות הבאות רואים עוד כמה תמונות של מספר הרישוי, התקנת המצלמת רוורס, התקנת המסכים במשענות, והתקנת הטיונר (טלויזיה) תמונות של האנטנה שלו

34.jpg

35.jpg

36.jpg

37.jpg

38.jpg

39.jpg

41.jpg

42.jpg

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתמונות הבאות רואים את הכנת הסאב, הטרמינל שלו וההרכה לקופסא שלו וגם התחלת התקנת הכבל פלוס של ה 0 ג'ייג' עם הבית פיוז ונעל המתח למינוס ונעל המתח הדיגיטלי לפלוס המצופים זהב לקטבים של המצבר

43.jpg

44.jpg

45.jpg

46.jpg

47.jpg

48.jpg

49.jpg

50.jpg

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתמונות הבאות רואים את סיום חיבור הכבל 0 למצבר וההתקנה שלו בתוך פנים הרכב, כאשר הוא עובר בצד הנהג ביחד עם כבל הרמקולים שיש לציין ששמתי כבל רמקולים של van den hul וביחד עם כבל הרימווט עד למושב האחורי ואז לתוך הפלטה שתיהיה בבגאז

51.jpg

52.jpg

53.jpg

54.jpg

55.jpg

56.jpg

57.jpg

58.jpg

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתמונות הבאות והאחרונות להיום רואים את חיבור כבל ה 0 מינוס לפח הרכב ובזה לבינתיים הסתיים העברת הכבלים בצד הנהג ותמונות מהצד שלייד הנהג ששם עוברים הכבל של ה INET בין היחידה לפרוססר ביחד עם הכבל רמקול, רק שלא הבנתי למה את הריצו דרך השטיח ולא דרך הקורת פח כמו בצד השני, זהו חברים להיום, מחר עדכונים ותמונות נוספות של התקנת היחידת ראש והכנת הפלטה למגברים ולכל שאר הדברים וחיבורם והפעלתם, ושוב אשמח לקבל תגובות והצעות לשיפורים, במהלך היום אני קורא אותם דרך הנייד, לילה טוב

59.jpg

60.jpg

61.jpg

62.jpg

63.jpg

64.jpg

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יגיב בעדינות.

התקנה חביבה. ממש לא התלהבות. יש מ ל א מקום לתיקונים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3584 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...