Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דיברתי עם סאוונד סטרום שטוען שיש לו את החומר של stp והוא יכול להביא אותו, לגבי זה שעם הוא היבואן לא שאלתי

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

  • תגובות 785
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הבנתי.



 

כן - אני יודע שהוא עובד עם החומרים שלהם כבר הרבה מאוד זמן - לא חשבתי על זה אף פעם...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הבנתי.



 

כן - אני יודע שהוא עובד עם החומרים שלהם כבר הרבה מאוד זמן - לא חשבתי על זה אף פעם...

 

לפי דעתי הוא גם היבואן כי לא יצא לי לשמוע על עוד מקום שמחזיק את החומר הזה

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

זה לא כזה משנה אם הוא היבואן או לא מאחר שזה לא מוצר שמגובה באחריות כמו רכיב אלקטרוני, משנה שהמחיר והחומר יתאימו לך.

פורסם

יוסי אתה צודק במאה אחוז

 

בשעה טובה קניתי 3 חבילות של חומר איטום שניראה לי שהכמות הזו מספיקה לכל הרכב חח, בסוף כל מה שישאר לי מההתקנה יפורסם כאן למכירה

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

חברים כל הציוד כבר כמעט מוכן להתקנה, יש לי כמה שאלות אחרונת שאשמח לקבל מידע אליהם והם חשובות לי, תזכורת למה שיש אצלי כרגע בבית להתקין ברכב:

 

 

דאבל דין ALPINE INA-W910r

 

פרוססר עם יחידת הראש המקורית שלו ALPINE PXA-H701

 

כבל I NET מקורי של ALPINE לחיבור בין היחידה לפרוססור

 

כבל אופטי מהפרוססור ליחידה ALPINE KWE-610A

 

סט קומפוננט לקדימה ולאחורה BOSTON ACOUSTICS SPZ-60

 

סאב וופר JL AUDIO 13W7

 

שני מגברים של שני יציאות לכל סט קומפוננט BOSTON ACOUSTICS GT-2200

 

מגבר לסאב וופר JL AUDIO HD1200/1

 

קבל ROCKFORD 10 FARD

 

אזעקה של ביפר

 

טיונר לקליטת טלויזיה

 

קיט התקנה של 0 ג'ייג

 

בית פיוז 200 אמפר

 

נעל מתח דיגיטלי מצופה זהב לפלוס של המצבר

 

חומר איטום לרכב

 

 

 

השאלות האחרונות שנשארו לי הם כך:

 

 

לגבי הפרוססור שוב אני שואל עם ניתן לחבר אותו גם ליחידת ראש המקורית שלו וגם לדאבל דין?

 

לגבי הנעל מתח של המצבר עם ניתן וכדאי לשים גם אחד מצופה זהב על המינוס או שאין צורך?

 

לגבי ה RCA הבנתי שצריך רק שלושה והשאלה שלי היא איפה אני ממקם את הפרוססור ואיזה אורך קצר אני צריך? פחות ממטר או שמטר זה בסדר?

 

האם אני צריך מפצל לכבל 0 גייג או שהמפצל הכי טוב זה הקבל שקניתי?

 

לגבי חיווט הרמקולים 2.5 מספיק? ואיזה חברה עדיף?

 

לגבי חיווט הסאב איזה כבל אני צריך?

 

לגבי המינוס גם לשים 0 גייג? והבנתי שצריך שהוא יהיה כמה שיותר קצר ורציתי לדעת איזה אורך מספיק לי להביא לכל החיבורים?

 

לגבי הכבל פלוס 0 גייג לפצל אותו ל 2 גייג או ל 4 גייג לכל מגבר וכמה אורך אני צריך בשביל החיבורים?

 

ושאלה אחרונה האם באמת יש צורך לעשות איטום ברצפה של הבגאז?

 

אשמח ועודה לכל מי שיוכל לעזור בשאלות אחרונות אלה, תודה רבה רבה לכל מי שהשתתף ועזר עד עכשיו ושוב במידה ויש עוד דברים שניתן להוסיף או צריך אשמח לקבל מידע על כך

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

לגבי הפרוססור - לא יודע, תשאל את חברי הפורום שיותר מתמצאים במפרטים של יחידות הראש עצמן.



 

לגבי נעלי המצבר - כן, הייתי מוסיף נעל מינוס למצבר תואמת לנעל הפלוס.

 

לגבי עוביי החיווט - המינוס הראשי חייב להיות עבה לפחות כמו הפלוס הראשי.

 

לגביי כל השאר לדעתי זה כבר דברים שיסתדרו באופן דינאמי בזמן ההתקנה - תבחר מתקין טוב!! כי מערכת כזאת אפשר להרוס בקלות ואפשר גם לא למצות ממנה טיפת פוטנציאל אם ההתקנה והכוונים לא טובים.

 

אל תתפשר על פחות ממתקין שיודע באמת מה הוא עושה. יש לך רשימה של כאלו, תבחר אחד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

 

דאבל דין ALPINE INA-W910r

 

פרוססר עם יחידת הראש המקורית שלו ALPINE PXA-H701

 

כבל I NET מקורי של ALPINE לחיבור בין היחידה לפרוססור

 

כבל אופטי מהפרוססור ליחידה ALPINE KWE-610A

 

 

השאלות האחרונות שנשארו לי הם כך:

 

 

לגבי הפרוססור שוב אני שואל עם ניתן לחבר אותו גם ליחידת ראש המקורית שלו וגם לדאבל דין?

 

אפשר אבל זה מיותר לגמרי (וקצת מטומטם האמת). ברגע שמחובר כבל AINET, השליטה על הווליום מהתצוגה של הפרוססור (*לא קוראים לתצוגה יחידת ראש!) מתבטלת. כל השליטה על הפרוססור נעשית דרך המכשיר מולטימדיה (910) וזה כמובן היתרון הגדול של ה 701 שמאפשר שליטה מלאה מכל מכשיר מולטימדיה של אלפיין.

 

פורסם
אפשר אבל זה מיותר לגמרי (וקצת מטומטם האמת). ברגע שמחובר כבל AINET, השליטה על הווליום מהתצוגה של הפרוססור (*לא קוראים לתצוגה יחידת ראש!) מתבטלת. כל השליטה על הפרוססור נעשית דרך המכשיר מולטימדיה (910) וזה כמובן היתרון הגדול של ה 701 שמאפשר שליטה מלאה מכל מכשיר מולטימדיה של אלפיין.

 

אז בעצם אין לי צורך ביחידה המקורית והיא נשארת בצד?

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

אתה שם 50 אלף על המערכת ומביא H700?

 

תתקדם

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
אתה שם 50 אלף על המערכת ומביא H700?

 

תתקדם

 

רציתי לקנות h800 אמרו לי לא לגעת בו כי יש לו באגים ואת ה h900 לא מתאים לי לשים אליו עשר אלף שקל ובכלל אנשים שאני מכיר אמרו לי שאין לי צורך בפרוססור אבל הבאתי אותו בכל זאות שיתן עוד אפשרויות כיוון

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

לגבי הפרוססור - לא יודע, תשאל את חברי הפורום שיותר מתמצאים במפרטים של יחידות הראש עצמן.



 

לגבי נעלי המצבר - כן, הייתי מוסיף נעל מינוס למצבר תואמת לנעל הפלוס.

 

לגבי עוביי החיווט - המינוס הראשי חייב להיות עבה לפחות כמו הפלוס הראשי.

 

לגביי כל השאר לדעתי זה כבר דברים שיסתדרו באופן דינאמי בזמן ההתקנה - תבחר מתקין טוב!! כי מערכת כזאת אפשר להרוס בקלות ואפשר גם לא למצות ממנה טיפת פוטנציאל אם ההתקנה והכוונים לא טובים.

 

אל תתפשר על פחות ממתקין שיודע באמת מה הוא עושה. יש לך רשימה של כאלו, תבחר אחד.

 

חוץ ממךנומעוד כמה כל שאר חברי הפורום הפסיקו לעזור ואני כבר יודע למה אבל אני לא יפתח את זה, מי שעוזר אני מודה לו, בסופו של דבר אף אחד לא חייב לי כלום

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם
:-D :-D

 

+ הגברה פסיבית עם פרוססור...

 

אני לא חושב ש h701 הוא זבל ולא שווה שום דבר, אני חושב שהוא יעשה את העבודה מצוין

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

לא טענתי לרגע שהוא זבל. מאיפה אתה מביא את זה.

 

הוא יעשה את העבודה בסדר, ה H900 יעשה את העבודה מצויין.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45


×
×
  • תוכן חדש...