Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקרה ואתה לא הולך להחליף HU עדיף לך להשקיע בפרוססור שזה גם מנחת ועוד הרבה מעבר.

יש JBL MS 8 למכירה גם 8) .

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה מגיע עם מסך ושלט, ויש לי תחושה שזה יוביל אותי אל מחוץ לתקציב (כיוון שאני קונה חדש...). זה לא overkill? אין פרוססור שמגיע "נקי"?

פורסם

לנסר?? אין בכלל מה לנסר אתה מתקין את הכול על פלטת עץ או כול דבר שתרצה.

1. אתה יכול לחבר את הכול לכסא האחורי (בגב הכסא כך שהגישה מתוך התא מטען).

2. אתה יכול לעשות רצפה כפולה אבל זה קצת יותר מסובך.

3. אם יש לך פתרון יצירתי אחר :-D .

וסאב מגיע בתיבה ואתה פשוט שם אותו בתא מטען.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

טוב ,זו דעתי בעניין:

 

ראשית אתה מחפש מערכת שאפשר יהיה להחזיר לאחר מכן

למצב מקורי ,כיום ניתן לפרק מערכת מקורית ולהחזיר אותה ללא בעיות זה לא צריך להוות מכשול כול שהוא

פרוססור מיותר לטעמי וטוב ככול שיהיה הוא לא יתן לך איכות סאונד כמו מכשיר אפטר מרקט איכותי

גודל הרמקולים אצלך הוא 6X8 בדלתות קדמי\אחורי אך ניתן להתאים בקלות למידות אחרות ע"י שבלונה עץ.

 

אני מציע :

מסגרת רדיו

רדיודיסק פיוניר 9350 {או קלריון CZ501 אם אתה מעדיף ממשק פשוט יותר ועם דיבורית בילד אין}

קומפוננט קדמי מורל הייבירד

רמקולים 5X7 בדלתות האחוריות מורל טמפו {לשיקול דעתך אם אתה רגיל סאונד היקפי או עם נוסעים מאחור מומלץ להוסיף}

מגבר סאנדאון SAX100.4

סאב סאנדאון E12 D2

--------------------

את כול אלו תוכל לרכוש באור יהודה

בבית ההתקנות ECA שזה 5 דקות מרשלצ

 

אסור להמליץ על מתקינים בפורום

אז תעיף מבט בגלריה באתר ECA וזה לשיקול דעתך

 

יש לי הרגשה שאם תקבל הצעת מחיר על המוצרים הנ"ל כולל התקנה

תצא עם 7000 שח בדיוק.

 

http://www.ecaudio.co.il/

פורסם

2DIN איכותי במקום הרדיודיסק יהיה חריגה גדולה מהתקציב ?

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם

דאבל דין איכותי חדש יכול גם לעלות בכל התקציב שצויין, (כשאיכותי זה לא כל הזבל הסיני שכולם קונים היום).

ואין טעם לאחד אם זה לא מה שהוא מחפש, זה ייצור בור בתקציב וגם יתפשר על איכות הסאונד לעומת מכשיר סינגל דין שיעלה הרבה פחות וייתן תוצאה הרבה יותר טובה.

פורסם

אם מדובר בליסינג (ואני אחד שמשקיע ברכב גם אם זה ליסינג) אתה לא מפחד מלשלוח כזה רכב לטיפולים אצל חברת ההשכרה?

אני שלחתי את המאזדה שלי בזמנו, הוצאתי הכל מלבד אוזניות של פלאפון והופ זה נעלם.

 

אני אישית הייתי חושב פעמיים לפני מהלך כזה, במיוחד על רכב ליסינג.

בכל מקרה תתחדש!

Polo 2012

פורסם

קודם כל, רציתי להגיד לכולכם שוב תודה. לא ציפיתי לכזו הענות! תודה רבה. הגעתי למקום הנכון :grin:

 

שנית, אני חייב, לצערי, להחזיר אתכם בחזרה למגבלה המקורית - אני לא מחליף HU. גם בגלל שאני מנסה לבצע כמה שפחות שינויים חיצוניים, גם בגלל שאני מנסה לשמור על המראה המקורי, ויכולות השליטה המקוריות מההגה (ובקרה נוספת על הרכב שמובנית בתוך ה-HU המקורי).

 

אני חושב שבסופו של דבר אני אלך לכיוון ה-DSP, לפי ההמלצות שקיבלתי עד כה. אני רק מקווה שבסיכום הכללי הרכיבים וההתקנה לא יחרגו מהתקציב המקורי.

 

gozal, יש בזה משהו, אבל מה עוד אני יכול לעשות? הייתי עד עכשיו עם רכב אחר, 3 שנים, והתבאסתי בכל פעם שהקשבתי למוסיקה.

פורסם

טוב ,אז במקרה הזה הייתי הולך על Alpine PXE-H660

שכח מרמקולים אחוריים ,תשאיר את המקורי אם אתה רוצה

ובמקום מורל הייבירד אוביישן לך על הרץ HSK165XL


×
×
  • תוכן חדש...