Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה לכל המגיבים.

 

scoob - קיבלתי את עצתך לגבי כמות הרמקולים. האם כדאי להשבית את שאר הרמקולים? כמו כן, לגבי הרדיו דיסק - האם מנחת ישפר את האיכות? האם ידוע לך לגבי בעיה ספציפית שיש בדגם שיוצא עם הפורוד פוקוס? אם אני לא מקבל תוצאה טובה, אני לא רואה טעם להשקיע סכום גדול...

 

mefisto - הכיוון הוא איזון בין עוצמה לאיכות.

 

Avhishai22 - אשמח אם תוכל לפרט לגבי עניין ה-"התקנות יקרות". למה הכוונה? אני מחליף רק רמקולים, ומתקין מגבר, מנחת וסאב, מה עלול להיות יקר בהתקנה? לגבי הציוד - אני מחפש לרכוש ציוד חדש, לא יד שניה.

 

חיובי לגמרי,

לנתק את שאר הרמקולים, הצלילים פשוט יתערבבו והם רק יפחיתו מאיכותו של הסט שתביא.

לדעתי פרוססור יהיה בזבוז פה במיוחד אם אין בכוונתך לעבוד בצורה אקטיבית, זריקת כסף מיותרת וזה לא סכום פעוט.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מנחת איכותי של אודיסן SLI4 .

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם

scoob, shaylpz, תודה לשניכם.

 

מגבר: sundown 100.4

רמקולים: morel hybrid ovation ii

סאב: hertz es300

מנחת: audison sli4

 

איפה מתקינים? והאם אני יכול לדעת מראש האם הרמקולים יתאימו מבחינת המימדים לתושבות של הרמקולים המקוריים?

פורסם

יש רכיבים ביד 2 בפורום ברמה מאוד גבוהה, המלצה שלי:

 

HU (רדיו דיסק) Eclipse CD-7200 mkII.

קומפוננט: Focal K2P Upgraded Version\הייבריד אודיו קלארוס "6.5\Audison Voce AV K6.

מגבר: סאנדאון 100.4 \audison LRX5.1\ALPINE PDX F4\hertz epx4.

סאב: הרץ ES300.

 

וישאר לך עוד תקציב להתקנה טוב+פנל מתאם.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

את האקליפס 7200 אתה יכול לשכוח מלהשיג חדש בכל העולם אין, כבר לא מיוצר.

זה מכשיר ברמה מאוד גבוהה ויש לו ביקוש. יש כאן בפורום שלוש מכשירים למכירה אחד של אוסטר (פבל) אחד של פלויד 88 ואחד שלי :twisted:

 

את שאר הרכיבים המצויינים ש- pashok.tr המליץ לך ניתן להשיג בחנויות סטריאו לרכב או אצל היבואנים.

Clarion HX-D3 Special Edition

 

פורסם
איפה קונים את הציוד הזה בארץ, שלא מיד 2? התוצאות בגוגל לא מעודדות

 

אם תחפש את זה אצל מתקינים או חנויות המחיר יהיה כמעט גבוהה ב50 אחוז.

 

כמעט כול הציוד שלי קניתי פה מיד 2 ואני מכיר עוד הרבה שקנו, יש הרבה דברים שמורים כחדשים.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

אני יודע שזה קצת (הרבה) חורג מכללי הפורום, אבל אני לא ממש יודע איפה להתחיל, אז אני אנסה בכל זאת לשאול: יש המלצה לחנות טובה, בה אפשר גם לבצע את ההתקנה? רציתי להגיע עם מפרט מהפורום, עדיף באזור השפלה (גדרה עד ראשון-לציון, ומה שביניהן).

פורסם

יש איסור על פרסום המלצות אבל בכללי יש כמה מתקינים שבולטים בפורום ורוב החברה פה התקינו אצלהם

תחפש דיונים קודמים על התקנות שבוצעו

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם
יש רכיבים ביד 2 בפורום ברמה מאוד גבוהה, המלצה שלי:

 

HU (רדיו דיסק) Eclipse CD-7200 mkII.

קומפוננט: Focal K2P Upgraded Version\הייבריד אודיו קלארוס "6.5\Audison Voce AV K6.

מגבר: סאנדאון 100.4 \audison LRX5.1\ALPINE PDX F4\hertz epx4.

סאב: הרץ ES300.

 

וישאר לך עוד תקציב להתקנה טוב+פנל מתאם.

 

אין מה להוסיף פה! +1

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

אבל חברים הוא לא מעוניין להחליף את הפאנל ,אז השאלה היא האם הרכיבים הללו ינוצלו כמו שצריך עם הפאנל המקורי של הרכב ומנחת ,האם זה שווה את ההשקעה.

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם

shaylpz צודק. האמת היא ששכחתי מהנקודה הזו, למרות שהעלתי אותה בהתחלה :?.

 

האם הציוד שהומלץ בחום ע"י כולכם עדיין רלוונטי ללא ה-HU, קרי, עם מנחת audison sli4 במקום?


×
×
  • תוכן חדש...