Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

חודש הבא אני צריך להעביר את האוטו טסט ויש לי בעייה מוזרה בפנסיים הקדמיים, לעניות דעתי הם פשוט מתקלפים ואם אני טיפה לוחץ על הפנס ומזיז את היד נופלת ממנו חתיכה דמות נילון דק דק.

משהו יודע מה הדבר הזה ואיך אפשר להוריד או להפתר מזה כי נראה לי שבמצב כיום לא יעבירו אותי טסט (הפנס נראה מעט מוזר חלק ממנו קהה במעט מהחלק השני.. ואני מתכוון כמובן לפנס קידמי במאזדה 323 שנת 99.

 

בנוסף אשמח לדעת איך אוכל לזהות שהצמיגים של הרכב עשו את שלהם והגיע זמנם..

 

תודה...

פורסם
שלום לכולם,

 

חודש הבא אני צריך להעביר את האוטו טסט ויש לי בעייה מוזרה בפנסיים הקדמיים, לעניות דעתי הם פשוט מתקלפים ואם אני טיפה לוחץ על הפנס ומזיז את היד נופלת ממנו חתיכה דמות נילון דק דק.

משהו יודע מה הדבר הזה ואיך אפשר להוריד או להפתר מזה כי נראה לי שבמצב כיום לא יעבירו אותי טסט (הפנס נראה מעט מוזר חלק ממנו קהה במעט מהחלק השני.. ואני מתכוון כמובן לפנס קידמי במאזדה 323 שנת 99.

 

בנוסף אשמח לדעת איך אוכל לזהות שהצמיגים של הרכב עשו את שלהם והגיע זמנם..

 

תודה...

 

לגבי צמיגים אוכל לענות לך ,

 

בדוק שהצמיגים נקיים מסדקים, בדוק את המסגרת של הגלגל מהצד , בחיבור בין הסוליה לדופן , האם יש סדקים?

חריצים בסוליה עמוקים, אין שחיקה נקודתית, אין חלקים קרועים בצמיג (משני צידיו) , רסס מפעם לפעם עם ספריי סיליקון על הצמיג ונגב עם מטלית לחה את הגלגל מצידיו , הדבר ישמור עליו לאורך זמן מסדקים.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

הייתה לי כזאת תופעה בדובלו,זה ניראה כמו לקרה נגד דהייה שלהם,אבל כניראה שזה עם הזמן לא אפקטיבי,אני קניתי ערכה לניקוי פנסים:

http://www.cartaract.com/117273/%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99-%D7%A4%D7%A0%D7%A1%D7%99-%D7%A8%D7%9B%D7%91

 

זה ממש שיפר את המצב,גבי הוריד כמעט לגמרי את הציפוי הזה,וגם הבריק את הפנסים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הייתה לי כזאת תופעה בדובלו,זה ניראה כמו לקרה נגד דהייה שלהם,אבל כניראה שזה עם הזמן לא אפקטיבי,אני קניתי ערכה לניקוי פנסים:

http://www.cartaract.com/117273/%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99-%D7%A4%D7%A0%D7%A1%D7%99-%D7%A8%D7%9B%D7%91

 

זה ממש שיפר את המצב,גבי הוריד כמעט לגמרי את הציפוי הזה,וגם הבריק את הפנסים.

 

 

נשמע הגיוני תודה...

×
×
  • תוכן חדש...