Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:mm_yeah::mm_yeah:

 

גם לי לא ברור מה הסיבה שבגינה נשלח המנוע לבדיקה?

האם יש איבוד של נוזל קירור ? האם המנוע מתחמם?

תופעה של יציאת מים מהאגזוז היא טבעית לחלוטין ואין שום קשר בינה לבין איבוד נוזל קירור.

במצב של איבוד נוזל קירור יצאו אדי מים מהאגזוז ולא טיפות מים, המנוע הופך את הנוזל לאדים.

מה שאתה מתאר (כל עוד המנוע לא נבדק היטב) היא תופעה ידועה של איבוי נוזלים שנמצאים בתוך מערכת הפליטה.

בקיצור, התיאור שלך לא ברור וחסרים פרטים.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

את זה אוכל לדעת רק ביום ראשון שהאוטו יהיה מוכן.

לאוטו בוצע בדיקה בלחץ למערכת קירור כי חשדתי שהיה נזילה ברדיאטור חימום ולא נמצאה נזילה, זאת אומרת שהרדיאטור חימום תקין? ואכן היה בעייה של חוסר במים ברדיאטור.

לא הייתה לי בעייה שהאוטו מתחמם- נוסע ב70-85 בבין עירוני ובעירוני ובעמידה עובר קצת את ה90, אבל לפי מה שנראה לי הייתה בעייה של איבוד מי קירור כי יוםלפני ששמתי את האוטו במוסך המפלס של המים היה בערך בחצי. (היו באוטו מים רגילים כנראה כי לפי מה שראיתי המים היו בצבע חום)

פורסם

לרכב שלך יש מיכל עיבוי? או שאתה ממלא מים ישירות לרדיאטור? אם יש מיכל עיבוי והנוזל ירד שם לאמתע המיכל אין לך שום בעיה. אם אין לך מיכל עיבוי ואתה ממלא ישירות לרדיאטור גם אין לך בעיה מכיוון שכמה שלא תמלא עד הסוף הרדיאטור יפלוט את העודפים וכשהרכב קר מפלס הנוזל יהיה נמוך, כשהרכב מתחמם המפלס עולה לגובה הנכון.

ד"א האם משאבת המים נבדקה?

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

בוצע למערכת הקירור בדיקה בלחץ ולא התגלו נזילות- זאת אומרת שגם ברדיאטור חימום תקין או שזה לא קשור?

ולא נראה לי שמשאבת מים נבדקה.

פורסם

אם הוא לא נוזל אז הוא כנראה תקין, למרות שלא ברורה הסיבה מדוע היתה רטיבות בתוך האוטו.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

אם נעשתה כפי שצריך אז כן.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

היום לקחתי את האוטו מהמוסך לאחר הטיפול.

אכן העשן מהאגזוז הפסיק לצאת וכך גם טיפוץ המים נעלמו.

המוסכניק אמר לי לסוע בעדינות עכשיו בין 700 ל1000 ק"מ זה מעין הרצה, לאחר מכן לחזור לבדיקה לראות שהכל בסדר ולחזק את הראש.

שתי דברים ששמתי לב אליהם:

1. אכן אחרי הטיפול (ניקוי בית מצרעת וכיוון שסתומים) הסל"ד סרק יציב אבל אחרי שיצאתי מהמוסך שמתי לב שבעמידה האוטו רועד וגם הידית הילוכים, זה תקין?

2.גם מה שעוד שמתי לב שהאגזוז גם רועד.

פורסם
היום לקחתי את האוטו מהמוסך לאחר הטיפול.

אכן העשן מהאגזוז הפסיק לצאת וכך גם טיפוץ המים נעלמו.

המוסכניק אמר לי לסוע בעדינות עכשיו בין 700 ל1000 ק"מ זה מעין הרצה, לאחר מכן לחזור לבדיקה לראות שהכל בסדר ולחזק את הראש.

שתי דברים ששמתי לב אליהם:

1. אכן אחרי הטיפול (ניקוי בית מצרעת וכיוון שסתומים) הסל"ד סרק יציב אבל אחרי שיצאתי מהמוסך שמתי לב שבעמידה האוטו רועד וגם הידית הילוכים, זה תקין?

2.גם מה שעוד שמתי לב שהאגזוז גם רועד.

12345

פורסם
היום לקחתי את האוטו מהמוסך לאחר הטיפול.

אכן העשן מהאגזוז הפסיק לצאת וכך גם טיפוץ המים נעלמו.

המוסכניק אמר לי לסוע בעדינות עכשיו בין 700 ל1000 ק"מ זה מעין הרצה, לאחר מכן לחזור לבדיקה לראות שהכל בסדר ולחזק את הראש.

שתי דברים ששמתי לב אליהם:

1. אכן אחרי הטיפול (ניקוי בית מצרעת וכיוון שסתומים) הסל"ד סרק יציב אבל אחרי שיצאתי מהמוסך שמתי לב שבעמידה האוטו רועד וגם הידית הילוכים, זה תקין?

לא !

2.גם מה שעוד שמתי לב שהאגזוז גם רועד.

הרעידה בסרק, שכוללת את ידית ההלוכים, והאגזוז, בוודאי אם היא לא היתה קיימת בעבר הלא רחוק.

חזור למוסך , והפנה את תשומת לבם לכך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

התופעה הייתה קיימת גם לפני, אבל לעיתים רחוקות יותר ובצורה חלשה יותר (כמובן רק בעמידה/סרק)

ממה זה יכול לנבוע והאם זה יכול לגרום נזק?

לגבי ה״הרצה״ וחיזוק הראש- זה דבר נהוג אחרי החלפת ראש מנוע?

פורסם

זה יכול לגרום נזק כלשהו? חייב לטפל בזה כרגע? ולא נראה לי שזה תושבות כי עכשיו האוטו עבר טיפול ראש והאוטו נבדק ע"י המוסכניק, יכול להיות שהוא לא ראה כזה דבר?

 

עוד שאלה:

האם חום המנוע הזה תקין בעמידה/נסיעה עירונית?

תמונה:

5lg1czyzzdtn.jpg

בעמידה ממושכת המחוג מגיע ממש קרוב לקו אחרי ה90 מעלות, זה תקין? (במצב כזה המאוררים מופעלים,שתיהם עובדים)

 

בקיץ החום יהיה יותר גבוה? עד איפה הטפ' עבודה של המנוע תקינה?

בניסעה בין עירונית (80-100 קמ"ש) האוטו לא עובר את ה80, נע בין 75-78 זה תקין?


×
×
  • תוכן חדש...