Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם..

יש לי לאנטיס 2003 BJ,יד שנייה 112000 ק״מ

יש לי בעייה של נפילת טורים ברמזור,נקיתי את הבית מצערת וחיישן חמצן

בדקתי צינורות וואקום, שרוול אוויר כולם שלמים ומחוברים

אתמול 1/3, קניתי ספרי קרבורטורים ושוב ניקיתי את חיישן האוויר ממש ממש טוב, ניתקתי את המינוס לפני שהוצאתי אותו

לאחר מכן הכנסתי אותו חזרה, חיברתי את הפלג חיברתי חזרה את המינוס לחצתי על הברקס 30 שניות

התנעתי את האוטו עבד כדקה על P הסלד יציב על 900, על R גם יציב אחרי עוד דקה, שילבתי ל D אחרי 15 שניות הסלד נפל ל300 וחזר ל800 למה זה קורה רק במצב D?

עוד משהו מוזר, היום התנעתי את האוטו נוסע ברמזור הסלד שואף כלפי 1000 סלד כאילו האוטו רוצה לנסוע, והסלד יציב משהו, מה זה שמחתי

אחרי סיבוב קניות, מניע לחזור הביתה, עוד פעם נפילות מה זה הדבר הזה?

פורסם

כדאי לגשת למכון להזרקות דלק/מוסך מורשה לחבר סורק אבחון תקלות ולבדוק ,האם יש קודי תקלות (אולי בעיה באחד החיישנים).

אם אין קודי תקלות יתכן והמצערת סיימה את חייה וכדאי לבדוק עלות (יתכן וניתן לקנות רק מצערת ללא חיישנים).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
שלום רב לכולם..

יש לי לאנטיס 2003 BJ,יד שנייה 112000 ק״מ

יש לי בעייה של נפילת טורים ברמזור,נקיתי את הבית מצערת וחיישן חמצן

בדקתי צינורות וואקום, שרוול אוויר כולם שלמים ומחוברים

אתמול 1/3, קניתי ספרי קרבורטורים ושוב ניקיתי את חיישן האוויר ממש ממש טוב, ניתקתי את המינוס לפני שהוצאתי אותו

לאחר מכן הכנסתי אותו חזרה, חיברתי את הפלג חיברתי חזרה את המינוס לחצתי על הברקס 30 שניות

התנעתי את האוטו עבד כדקה על P הסלד יציב על 900, על R גם יציב אחרי עוד דקה, שילבתי ל D אחרי 15 שניות הסלד נפל ל300 וחזר ל800 למה זה קורה רק במצב D?

עוד משהו מוזר, היום התנעתי את האוטו נוסע ברמזור הסלד שואף כלפי 1000 סלד כאילו האוטו רוצה לנסוע, והסלד יציב משהו, מה זה שמחתי

אחרי סיבוב קניות, מניע לחזור הביתה, עוד פעם נפילות מה זה הדבר הזה?

 

נפתרה הבעיה על ידי החלפת צינור מגבר בלם, הצינור העבה שמתחבר ממגבר בלם לבית מצערת

הצינור הוזמן ממורשה מאזדה, עלות כ300₪

צינור זה לא סתם צינור, יש לו שסתום בתוכו

מי שיכול לקנות צינור איכותי ולהכניס את השסתום בפנים,

מברוק תחסוך הרבה כסף

×
×
  • תוכן חדש...