Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צודק, יש אנשים שאותן הלכות רלוונטיות ביותר כלפיהם, כי הם כן מקפידים ברמה כזו.

מצד שני, זה לא צריך להגיד שום דבר לאלו שלא מעוניינים לשמור אותן כי אף אחד לא מנסה לכפות פה שום דבר.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה גם עצוב וגם מצחיק באותה מידה, שיהיו בריאים עם כל החוקים המוזרים האלה :roll:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם
כל מה שאני אומר, שזה בדיוק כמו לא לנסוע בשבת ולאכול כשר, מי שרוצה ישמור ומי שלא - לא.

.

 

זה לא נכון אין כאן בחירה! בשבת אסור ליהודי לעבוד בארץ ואם אני לא טועה גם אל על לא טסה בשבת וגם אין לך תחבורה ציבורית בשבת, מאלצים אותך לחיות בשעון קיץ/חורף לפי מה שנוח להם,אסור לך ליבא חזיר לארץ, ואני בכלל לא ניכנס פה לדיון "מאיפה הכסף" כי שם יש עוד אינסוף טיעונים.

הנקודה היא בסוף יסגרו לך את אותה גבעה עם השלג כדי שגם אתה לא תיגע.

 

הלוואי זה היה כמו שאתה אומר "מי שרוצה ישמור ומי שלא -לא" אז הכל היה מושלם.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המון מקומות שאני מכיר עובדים בשבת. מי שמחליט לעבוד בשבת מרוויח 200%. בטיב טעם (רשת גדולה ומוכרת) לא מוכרים חזיר? בנוגע לתח"צ בשבת אין לי מושג. אף פעם לא הצלחתי להבין מה הבעיה עם השעון קיץ, ולמה כולם רבים עליו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אלה שעובדים הם לא יהודים, אל פי חוק אסור לעבוד בשבת, העסק שאתה מדבר עליו מחזיק עובדים נוצרים ומוסלמים ודרוזים שלהם מותר לעבוד.

אותם עסקים גם זוכים לביקורים של פקחים (דרוזים) בשבתות לאכוף את זה.

לגבי שעון קיץ וחורף אתה יכול למצוע מידע מפורט באינטרנט.

פורסם

אלה שעובדים אינם יהודים? מאיפה השטויות האלה? תקפוץ היום בערב לנאפיס/ביג/מפעל כלשהו העובד מסביב לשעון הקרוב לביתך ותראה שיש שם גם יהודים שעובדים, בין השאר.

פורסם

נכון יש גם יהודים והעסק מסתכן בקנס, לפני שבועיים היה פקח במקום עבודה בו אני עובד.

העובדה היא שכן יש חוק וכן אוכפים אותו, ואתה כן תראה שהרוב המוחלט של העובדים בכל הרשתות בשבת לא יהודים.

יכל להיות שיש מרכזי קניות ספציפיים שיש להם קומבינות ושם תימצא הרבה יהיודים אבל הרוב המוחלט במרכזים שעובדים בשבת הם לא יהודים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני לא מכיר כזה חוק. אשמח אם תתן קישור לזה. אני יודע שאסור למעסיק להכריח יהודי לעבוד בשבת, אבל לאסור עליו? כשהשתחררתי ורציתי לעבוד בתחנת דלק אמרו לי שהמשמרות כוללות גם שבתות ויוצא לך לעבוד בשבת. כנ"ל בעוד הרבה מקומות, כמו חברות שמירה ומוקדים טלפוניים של שרות טכני וכאלה. ברחוב שלי יש בית קפה שעובד בשבת ומעסיק מלצריות יהודיות...

אני יודע שרפא"ל עבדו בשבתות במלחמת לבנון השניה, ושם אין עובדים לא יהודים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה שאתה לא מכיר לא אומר שאין, יותר מזה אני אומר לך שהיה במקום העבודה בו אני עובד פקח לפני שבועיים והם מבקרים כל מספר חודשים, זה לא מספיק בתור הוכחה?

בנוסף גם כבר הפסיקו לקחת עובדים יהודים משום שזה רשת גדולה שעובדת גם בשבתות ואין מספיק עובדים לשבתות אז יותר לא לוקחים יהודים, מספיק בשביל הוכחה?

אני בכל זאת אנסה לחפש קישור לחוק

http://news.walla.co.il/?w=/90/695809

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3336636,00.html

http://www.humanrights.org.il/main.asp?MainCategoryID=15&CategoryLevel02ID=174

פורסם
העניין הוא שיש המון כאלה בלי ראש על הכתפיים ואותו המון במקרה גם נימצא על הכתפיים של אלה שגם יש להם ראש עליו.

 

בנושא טיפונת שונה. אין לך מושג כמה אתה צודק.

יצא לי להבין משהו על הישראלי הטיפוסי היום:

1) אם תפרסם שקר כלשהו מספיק זמן, הוא יאמין שזו אמת.

2) הוא יודע הכי טוב, כך שהאמת שלו זה האמת היחידה.

3) תשלב את 1 ו-2, ותקבל אדיוט שמאמין לכל מה שאומרים לו והוא בטוח שזה קדוש.:x

עכשיו, לך תילחם בטחנות רוח.לך תנסה להסביר למר בחור שמה שאתה אומר הוא אמת, המנוגדת לכל מה שהוא שמע בשטיפות מח עד היום, ועוד שהוא בטוח שהוא יודע הכי טוב.

אנחנו עם מוזר.:roll:

 

נ.ב. אני מבטיח שאני לא אעשה שימוש לרעה בלקח הזה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
זה שאתה לא מכיר לא אומר שאין, יותר מזה אני אומר לך שהיה במקום העבודה בו אני עובד פקח לפני שבועיים והם מבקרים כל מספר חודשים, זה לא מספיק בתור הוכחה?

בנוסף גם כבר הפסיקו לקחת עובדים יהודים משום שזה רשת גדולה שעובדת גם בשבתות ואין מספיק עובדים לשבתות אז יותר לא לוקחים יהודים, מספיק בשביל הוכחה?

אני בכל זאת אנסה לחפש קישור לחוק

אני לא מאמין כי חוק כזה נשמע לי מאד מטופש, ולכן קישור יעזור. אין לי מושג מה הולך אצלך בעבודה, אבל אתה יכול לראות בעצמך שיש יהודים שעובדים "באופן חוקי" בשבת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
זה שאתה לא מכיר לא אומר שאין, יותר מזה אני אומר לך שהיה במקום העבודה בו אני עובד פקח לפני שבועיים והם מבקרים כל מספר חודשים, זה לא מספיק בתור הוכחה?

בנוסף גם כבר הפסיקו לקחת עובדים יהודים משום שזה רשת גדולה שעובדת גם בשבתות ואין מספיק עובדים לשבתות אז יותר לא לוקחים יהודים, מספיק בשביל הוכחה?

אני בכל זאת אנסה לחפש קישור לחוק

http://news.walla.co.il/?w=/90/695809

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3336636,00.html

http://www.humanrights.org.il/main.asp?MainCategoryID=15&CategoryLevel02ID=174

 

דבר ראשון, כמו שכבר אמרתי, יש הרבה מקומות שבהם יהודים עובדים בשבת (מרכזי קניות, מקומות בילוי, מפעלים, מלונות ועוד ועוד), אז זה שיש חוק זה יפה, אבל המצב בשטח הוא שונה לחלוטין, ובשורה התחתונה מי שרוצה לעבוד בשבת יכול לעשות זאת ללא בעיה, גם אם הוא יהודי. זה מספיק בשביל הוכחה?

 

דבר שני, החוק שאוסר העסקה של יהודים בשבת הוא לא בהכרח חוק דתי נטו אלא חוק חברתי, והוא בא להסדיר את יום המנוחה השבועי של העובד, בדיוק כמו שעובדים זרים זכאים ליום מנוחה שבועי לפי דתם או משהו דומה, ולא דווקא בשבת.

פורסם

גדי יש 2 חוקים אחד חברתי ואחד דתי

החברתי מסדיר את חוק ימי/שעות עבודה של כל עובד

הדתי מסדיר את זה שליהודי אסור לעבוד בשבת ולנוצרי,מוסלמי,דרוזי מותר.

2 דברים נפרדים

 

ושוב כן יש אכיפה לחוק, אבל זה מסריח מקומבן, יש המון מרכזי קניות שהפקחים מבקרים שם קבוע אבל למשל תחנות דלק בחיים אף אחד לא מבקר בחנויות נוחות שלהם.

פורסם

בעייני כל דבר שמפורסם בYNET צריך לקחת בהומור או ערבון מוגבל.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

פעם ראשונה שאני שומע על זה, שאסור לפי החוק ליהודי לעבוד בשבת.

WTF, זה כל מה שיש לי להגיד לך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...