Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם בכלל בפרוייקט השאפתני של שי אגסי (בטר פלייס)


joker2k

פוסטים מומלצים

כאשר לחברה יש יתרת התחייבות מסים נדחים, יש להכיר בנכס מס לפחות באותו גובה, ללא קשר לתחזית הרווח, כל עוד ההפסדים ניתנים לקיזוז - מכיוון שהחברה לא תגיע לחבות מס בגין אותם הפסדים. כך, אספן גרופ הכירה בדו"חות 2011 בנכס מס נדחה של כ-23 מיליון שקל כנגד הכנסת מס, בעקבות המיזוג הסטטוטורי עם החברה הבת אספן נדל"ן.

זהו הסבר קצת יותר פשוט להבנה מאשר ההסברים הקיימים באתרי רשות המיסים

 

בהרחבה נכתב כאן

 

http://www.themarker.com/markets/ifrs/1.1674782

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סאנרייז לא הצליחו לגייס אפילו את התשלום הראשון לקניית בטר פלייס, 4.5 מליון שקל. עלות של שתי דירות 4 חדרים בתל אביב (בלי חניה בטאבו שמתאימה לפלואנס :lol: ).

 

http://www.themarker.com/law/1.2081539

 

רצו ארכה של 3 שבועות, קיבלו שבוע (עד ה 31.7.2013).

נראה מה יהיה.

 

תקציר מה שהיה בשבועיים האחרונים מאז עודכן השרשור הזה:

1. אושר שחרור מהמכס של ה350 פלואנסים שבבונדד ומכירתן.

http://www.calcalist.co.il/local/articles/1,7340,L-3608119,00.html

2. אושר גם באופן חריג שחרור 58 מכוניות שעברה יותר משנה ממועד ייצורן:

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3608429,00.html

3. פורסמה רשימת 15 תחנות ההחלפה שיישארו פעילות. כיסוי ארצי כבר לא קיים:

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3608137,00.html

 

 

לדעתי אף גוף לא יסכים לתת מימון לדבר הזה בלי שיש רשיון ייבוא להביא מכוניות נוספות.

עם 1300 לקוחות העסק לא יכול אפילו להתקרב לרווחיות.

 

אני צופה שעסקת סאנרייז תיפול, "חניוני הצלחה" או מישהו אחר ירכשו את פעילות הטעינה בלבד

ו"רנו" ידרשו מבעלי הרכבים לקנות או לחכור את הסוללה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אני צופה שעסקת סאנרייז תיפול, "חניוני הצלחה" או מישהו אחר ירכשו את פעילות הטעינה בלבד

ו"רנו" ידרשו מבעלי הרכבים לקנות או לחכור את הסוללה.

 

אני איתך.

 

לא מבין איך אנשי עסקים עם, לכאורה, בינה בקודקודם לא מבינים שאין פה בשר על העצם היבשה הזו.

 

תשובת סאנרייז הולכת ככה:

 

מסאנרייז המפעילה את בטר פלייס נמסר בתגובה כי היא "שמחה להודיע כי היא קיבלה הצעות למימון החברה ביותר מ-30 מיליון דולר שנמצאות כעת בשלבים מתקדמים של בדיקת נאותות. חלק מהותי בתוכנית העסקית של בטר פלייס שלא צלח, היה מכירה מהירה של כ-200 רכבים חשמליים הנמצאים בבעלות החברה ושהיו יכולים להניב לחברה הכנסות של כ-40 מיליון שקל על מנת ולשלם את התשלומים הראשונים למפרקים. יש לחברה רשימת המתנה של מעל ל-100 לקוחות שמוכנים לשלם מקדמות ולרכוש בימים הקרובים את המכוניות הללו. אנו משוכנעים כי דחיית מועד התשלום תביא לעמידה מלאה בהתחייבות שקיבלנו על עצמנו כשהודענו על רכישת ההחברה".

 

אז איך 200 מכוניות הופכות אפילו ברמה התאורתית ל 40 מליון ש"ח, אין לי שמץ של מושג אבל רשימת המתנה של 100 רוכשים?

 

באיזה פלנטה בדיוק?:drinking::screwy::loco:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתרון שלדעתי לא מומש כמו שצריך הוא שברכב חשמלי אתה משלם לפי ק''מ לעומת רכב בנזין ממשיך לבזבז לך כסף גם כשאתה עומד, במילים אחרות - לחכות למישהו עם מזגן שעתיים מבלי לדאוג לכסף.

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני איתך.

 

לא מבין איך אנשי עסקים עם, לכאורה, בינה בקודקודם לא מבינים שאין פה בשר על העצם היבשה הזו.

 

תשובת סאנרייז הולכת ככה:

 

 

 

אז איך 200 מכוניות הופכות אפילו ברמה התאורתית ל 40 מליון ש"ח, אין לי שמץ של מושג אבל רשימת המתנה של 100 רוכשים?

 

באיזה פלנטה בדיוק?:drinking::screwy::loco:

 

1. אכן לא שמתי לב לחשבון ההזוי של 200 מכוניות ב40 מליון. 200K לרכב? נראה לי ברח להם אפס מיותר.

"אלבר" הציעו לכונס הנכסים לקנות מכוניות (לא כולל סוללה) ב20K. זה נשמע לא מאוד רחוק משווי השוק...

 

2. ברור שיש רשימת המתנה של 100 רוכשים.

אם סופרים כל אחד שעשה סיבוב במרכז המבקרים ורשם את השם שלו והאימייל בתור "מתעניין".

בצורה הזו גם אפשר לטעון שיש רשימת המתנה של אלף איש לקליאו ספורט ב176 אלף שקל...

 

אחרי הקרקס עם בטר פלייס לדעתי אנשים יסכימו לנסוע ברכב הזה רק במודל של עסקת ליסינג חסרת סיכון לחלוטין, כלומר אפס תשלום ראשוני ורק תשלומים חודשיים.

וגם במודל כזה לא בטוח שיהיו יותר מדי קופצים על המציאה עם כיסוי גיאוגרפי מאוד חלקי. מצפה רמון מחוץ לטווח למשל. וגם אם נוסעים בצפון הארץ אתה לא ממש יכול לנסוע בכל מסלול סביר אלא פחות או יותר "מתחנה לתחנה".

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתרון שלדעתי לא מומש כמו שצריך הוא שברכב חשמלי אתה משלם לפי ק''מ לעומת רכב בנזין ממשיך לבזבז לך כסף גם כשאתה עומד, במילים אחרות - לחכות למישהו עם מזגן שעתיים מבלי לדאוג לכסף.

 

שעה של המתנה עם מזגן בקליאו ספורט עולה לי בסביבות 8 ש"ח.

כמה שעות המתנה אתה סופר בקיץ ממוצע?

20 שעות?

זה חיסכון של 160 שקל לעונה.

13.3 שקל לחודש בפריסה על כל השנה.

לא שיקול ברכישת אוטו.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותה המתנה של שעה-שעתיים עם מזגן לא מהווה שיקול בארץ - אבל בהחלט במדינות שבהן הדבר אסור בחוק משיקולי זיהום אויר. המתנה כזו במדינות מתוקנות עלולה לעלות בקנס כבד מאד.

הצד השני הוא שבפלואנס ZE תצטרך לשים עין על מד הסוללה כל הזמן, ובשלב מסויים לנסוע ממקום ההמתנה לתחנת החלפה הקרובה, שבתנאים הנוכחיים היא דבר נדיר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שעה של המתנה עם מזגן בקליאו ספורט עולה לי בסביבות 8 ש"ח.

כמה שעות המתנה אתה סופר בקיץ ממוצע?

20 שעות?

זה חיסכון של 160 שקל לעונה.

13.3 שקל לחודש בפריסה על כל השנה.

לא שיקול ברכישת אוטו.

שכחת לציין המתנה לרמזור, עצירה בתמרורים, מעברי חצייה, תאוצה ברכב שגם מגביר את הצריכה, ובמיוחד בשביל אנשים שעובדים חלק מהזמן ברכב עושים טלפונים או דברים אחרים(אני בכול יום מבזבז איזה שעה-שעתיים במצטבר בלעמוד ברכב מותנע בגלל המזגן)

וכמובן השאלה אם זה באמת יתרום לאיכות הסביבה.

 

בעניין הטעינה, אם ברשותכם חנייה בתוך חצר הבית הפרטית אז לדעתי אם הטווח נסיעה היה קצת מעל 200 היה אפשר להסתדר בלי תחנות החלפת הסוללות(אם מדובר ביום עבודה רגיל וממוצע).

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמישהו יעשה כבר המתת חסד לפרויקט הזה, ההנשמה המלאכותית הזו עלולה לעלות למשלם המיסים המון כסף.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחת לציין המתנה לרמזור, עצירה בתמרורים, מעברי חצייה, תאוצה ברכב שגם מגביר את הצריכה, ובמיוחד בשביל אנשים שעובדים חלק מהזמן ברכב עושים טלפונים או דברים אחרים(אני בכול יום מבזבז איזה שעה-שעתיים במצטבר בלעמוד ברכב מותנע בגלל המזגן)

וכמובן השאלה אם זה באמת יתרום לאיכות הסביבה.

 

בעניין הטעינה, אם ברשותכם חנייה בתוך חצר הבית הפרטית אז לדעתי אם הטווח נסיעה היה קצת מעל 200 היה אפשר להסתדר בלי תחנות החלפת הסוללות(אם מדובר ביום עבודה רגיל וממוצע).

אבי מחזיק רכב כזה מהעבודה , זה פשוט סיוט , כל נסיעה צריך לספור , אתה חושב פעמיים לפני שאתה נוסע בעיר , כי אין תחנת החלפה ויש צורך לסוע ליבנה או קסטינה , הטווח כל כך קטן זה לא פרקטי בכלל.

אכזבה , אני מקווה שיסגרו את הפרוייקט ויתנו לו אוטו חלופי , רצוי דיזל

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסתבר שלא נשפך פה חלב לחינם, הנה יש אתר אחד שבעליו ידוע כגורו רכב לא קטן, שמספר עכשיו באתרו שלולא ה"צונאמי החשמלי" של אגסי, כפי שהוא מתאר זאת, ב.מ.וו בכלל לא היו חולמים לייצר אוטו חשמלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היו מכוניות חשמליות לפני BP? מה זה השטויות האלה?

כל החידוש שלו היה הרעיון של ההחלפת מצבר, וגם זה לא צלח

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא פשוט הביא את זה למודעות של המון חברות והראשון שניסה להשתלט על שוק שלם עם מונופול ויצירת תשתית רצינית.

 

למזלנו הפרוייקט שלו נפל ויצר חלל שבו חברות אחרות יכולות להתחיל להתחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסתבר שלא נשפך פה חלב לחינם, הנה יש אתר אחד שבעליו ידוע כגורו רכב לא קטן, שמספר עכשיו באתרו שלולא ה"צונאמי החשמלי" של אגסי, כפי שהוא מתאר זאת, ב.מ.וו בכלל לא היו חולמים לייצר אוטו חשמלי.

 

ב-ס-ד-ר. כי במו פשוט חיכו לאגסי שיראה להם את הדרך הנכונה :roll: מישהו צריך להחזיר אותו למציאות

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא פשוט הביא את זה למודעות של המון חברות והראשון שניסה להשתלט על שוק שלם עם מונופול ויצירת תשתית רצינית.

 

למזלנו הפרוייקט שלו נפל ויצר חלל שבו חברות אחרות יכולות להתחיל להתחרות.

 

אם לא היה ברור, אז התגובה הקודמת שלי ( שמצוטטת אצל החבר מעלינו ) שלי כיוונה לחוש הציניות של הקורא. אם לא נקלט הענין, אז אולי באמת בזכות אגסי יש לנו ב.מ.וו על בטריה, לך תדע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...