Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

 

יש לי חיפושית שנת 73 , שאני רוצה למכור (אני לא מהאספנים ומעדיף רכב בסגנון קצת אחר ).

 

מבחינה מכנית הרכב במצב טוב מאוד ,

אבל מבחינת פחחות וצבע קשה לומר שהאוטו נראה צעיר לגילו .

 

רציתי לקבל המלצות לאנשי מקצוע שיכולים להכין את האוטו למכירה במחיר טוב ,

 

תודה ,

 

יניב

פורסם

אגב , אני נמצא באיזור בת ים חולון , אז זה בעדיפות ,

אבל לא פוסל את המעגל של השרון , אשדוד-אשקלון מודיעין וכו אם המחיר מצדיק .

פורסם
כמה אתה דורש על החיפושית?

לפני הפחחות והצבע כמובן

 

מצטרף לשאלה :wink:

'06 Daihatsu Sirion > '72 1302 VW Beetle > '94 Renault Twingo > '02 Fiat Punto HGT > '14 Suzuki Alto > '15 Citroen C4 Cactus > '20 Hyundai i20 > '23 Mazda 2 > '74 1300 VW Beetle + '16 Volvo V40

פורסם

יש לי מישהו בשבילך פנה בה"פ.

אבל לדעתי תנסה למכור ככה כי עדיף שהקונה ידע מה יש לו ושהפחח לא יכסה את הפגמים.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

המחיר שאני דורש ב יד2 הוא 8250ש"ח .

 

המחיר שאני רוצה הוא בסביבות ה 7,500 ( עם מצב לגמישות מסויימת )

אני יודע מה ההיסטוריה של הרכב היות שאני יד 2 תוך המשפחה .

הרכב שימש עד לפני שנה וחצי לנסיעות כמעט יומיומיות ( קצרות אמנם ) כך שהטיפול בו מכנית הוא טוב , והמצב בהתאם .

 

אשמח גם לשמוע את דעתכם ( בנוסף להמלצות על פחחים :-)

 

 

יניב

פורסם

מחיר מעט מוגזם לדעתי, אם תתגמש לאיזור ה-5 אני מאמין שתעיף את הרכב תוך דקה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

כמה אתה חושב שתקבל על האוטו אחרי הצבע? נגיד שתמצא פחח ב3000 שח לא תקבל יותר ממה שאתה דורש עכשיו. תמכור בפחות ובלי הפחחות עדיף לך, פחות כאב ראש

פורסם

לירוי1 ו redroze :

ברור שאני מעדיף למכור את הרכב לפני הפחחות והצבע .

גם כי כרגע אין לי את כל הזמן להתעסק עם זה , אבל בעיקר מתוך הבנה שמי שקונה רכב כזה הוא מישהו שאוהב להתעסק עם זה ויש לו את הזמן ,ההבנה והאהבה להשקיע בשיפוץ לפי טעמו .

 

לגבי מחיר הרכב , עברתי קצת על מחירים מבוקשים ביד2 , והמחיר שאני רוצה יחסית לרכבים אחרים שם הוא די ריאלי . אם אתה משווה ק"מ , מספר ידיים , ומצב מכני אז זה די ברור .

 

אל תשכחו שהמדינה נותנת היום 3K על כזה רכב ( סכום שכנראה עוד יעלה קצת ) , ויש היום מבצע בבאדג'ט של 6000 שח על רכב מיושן . ( אני רוצה 7,500 )

למרות שאני לא אספן , יש בי הערכה רבה לשירות שהרכב הזה נתן לי במרוצת השנים מאז 2006 , ואני מעדיף למכור אותו למישהו שידע להעריך ולהשקיע ברכב , מאשר סתם לגרוט .

 

לגבי פחחות וצבע : ברור לי שמצב הצבע דורש טיפול , וזה מפריע לרוכש הפוטנציאלי , לכן חשבתי לבדוק מחירים של שיפוץ ופחחים , להשקיע סכום בפחחות וצבע . מחיר של רכב כזה משופץ הוא לפחות פי 2 ויותר ממה שאני רוצה .

 

מעבר לזה כמו שאתם יודעים , ההשקעה השוטפת ברכב , מלבד תחזוקה טכנית , היא די לא יקרה .

אני אשמח למכור את הרכב , אבל אני ממש לא לחוץ ויכול למשוך את זה כמה שצריך .

פורסם

לגבי מחיר הרכב , עברתי קצת על מחירים מבוקשים ביד2 , והמחיר שאני רוצה יחסית לרכבים אחרים שם הוא די ריאלי . אם אתה משווה ק"מ , מספר ידיים , ומצב מכני אז זה די ברור .

 

אל תשכחו שהמדינה נותנת היום 3K על כזה רכב ( סכום שכנראה עוד יעלה קצת ) , ויש היום מבצע בבאדג'ט של 6000 שח על רכב מיושן . ( אני רוצה 7,500 )

למרות שאני לא אספן , יש בי הערכה רבה לשירות שהרכב הזה נתן לי במרוצת השנים מאז 2006 , ואני מעדיף למכור אותו למישהו שידע להעריך ולהשקיע ברכב , מאשר סתם לגרוט .

 

כל מה שרשמת זה טוב ויפה אבל בד"כ המרחק בין המחיר שהמוכרים דורשים במודעה לבין כמות מזומנים שנשארים בכיס של המוכר אחרי שהוא נפרד מהרכב הוא גדול בהרבה ממה שאתה חושב.

 

לגבי פחחות וצבע : ברור לי שמצב הצבע דורש טיפול , וזה מפריע לרוכש הפוטנציאלי , לכן חשבתי לבדוק מחירים של שיפוץ ופחחים , להשקיע סכום בפחחות וצבע . מחיר של רכב כזה משופץ הוא לפחות פי 2 ויותר ממה שאני רוצה .

 

אתה מוכן להשתתף בניסוי? אני מוכן לממן לך פחחות ב-3K ש"ח, אם תצליח למכור ב-15K ש"ח אז אני הפסדתי 3K ש"ח ואתה הצלחת למכור את הרכב בפי 2 ממה שהוא שווה, אבל אם אתה מוכר בפחות אתה מחזיר לי 6K ש"ח. הולך?

 

מעבר לזה כמו שאתם יודעים , ההשקעה השוטפת ברכב , מלבד תחזוקה טכנית , היא די לא יקרה .

אני אשמח למכור את הרכב , אבל אני ממש לא לחוץ ויכול למשוך את זה כמה שצריך .

 

סבלנות וזמן זה האופציה הכי טובה כדי להשיג את המחיר שאתה דורש. רק אל תשכח שרכב לא משתבח עם הזמן, הוא מצריך תשלום ביטוח, אגרות ותיקונים ולכן עדיף להפרד מהרכב עכשיו בפחות ממה שאתה דורש מאשר להמשיך להשקיע ברכב עוד כסף ועדיין למכור בפחות ממה שאתה דורש.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

שלום אלעד ,

 

רציתי להתחיל בזה שאני בהחלט לוקח את המלצותיך כחלק ממכלול השיקולים שלי לגבי הרכב .

 

 

אני לא בדיוק הטיפוס המהמר , אז אני אוותר הפעם על הצעתך לסבסוד של 3K בשיפוץ הרכב 8) .

 

 

בכל מקרה , כרגע 5K עבור הרכב זה סכום נמוך מידי עבורי .

 

 

יניב

×
×
  • תוכן חדש...