Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שלום!!הייתי מעוניין לדעת.....


bender
שימו לב! השרשור הזה בן 7772 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

1-האם אפשר לבצע העברת בעלות לרכב ללא טסט(האם זה משנה כמה זמן היה ללא טסט? גם לרכב ישן וגם לרכב אספנות??)

2-אם קניתי רכב ישן\אספנות והוא עמד ללא טסט כמה שנים מה הפרוצדורה להחזרתו למוטב(טסט וכו)

3-האם רכב ישן\אספנות שבבעלותי ולא העברתי אותו טסט ,האם יש תשלום שנתי או תשלום כלשהוא על הרכב מלבד טסט???

 

 

תודה רבה מראש!!!

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1-האם אפשר לבצע העברת בעלות לרכב ללא טסט(האם זה משנה כמה זמן היה ללא טסט? גם לרכב ישן וגם לרכב אספנות??)

2-אם קניתי רכב ישן\אספנות והוא עמד ללא טסט כמה שנים מה הפרוצדורה להחזרתו למוטב(טסט וכו)

3-האם רכב ישן\אספנות שבבעלותי ולא העברתי אותו טסט ,האם יש תשלום שנתי או תשלום כלשהוא על הרכב מלבד טסט???

 

 

תודה רבה מראש!!!

 

1) כן, אם הרישיונות לא מופקדים.

2) אם מדובר ברכב ישן (מתחת לגיל 30) אז צריך לשלם את כל האגרות שלא שולמו, אם מדובר ברכב אספנות (מעל 30 שנה) אז צריך לשלם רק אגרה אחת. בשני המקרים רכב שעמד מעל שנתיים מחוייב בתקינה מיוחדת שהשם שלה לא עולה לי לראש . . . . .

3) אין תשלום שנתי.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זאת אומרת רישיונות מופקדים??

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ברצונך להעמיד רכב (שאיננו רכב אספנות) לתקופה מסויימת ואינך רוצה להיות מחוייב באגרת רישוי עבור התקופה בה הרכב יעמוד, באפשרותך להפקיד את הרשיונות במשרד הרשוי ע"מ שלא תחוייב באגרת רישוי בתקופה שהרכב לא בשימוש.

 

מיותר לציין שרכב שרישיונותיו מופקדים אסור לתנועה בדרכים.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם רכב מיושן יכול להיות מופקד ליותר משנה. נדמה לי שאחר כך הוא נמחק מהכביש

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם ניתן\מקובל לבדוק במכון רישוי רכב אספנות\ישן לפני בדיקה??

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם ניתן\מקובל לבדוק במכון רישוי רכב אספנות\ישן לפני בדיקה??

האם ניתן? בטח!, אם תשלם אתה יכול להביא לבדיקה גם בחורות...

האם מקובל? לא כל כך. בדרך כלל מי שקונה רכב אספנות הוא בעל ידע מסויים או מביא איתו בעלי ידע, ובודקים את הרכב לבד. הסיבה היא שברכב אספנות אתה בודק דברים אחרים מברכב חדש.

בדיקה לרכב אספנות לא קמה ונופלת על קומפרסיה נמוכה או קצה שאסי. הדברים אליהם מתייחסים יותר הם מצבו הכללי של הרכב, חלקים שחסרים וחלקים שיעלה הרבה כסף לשפץ. בשביל זה צריך מישהו שמבין ומכיר את התחום ויידע לתת לך הערכה כללית של כדאיות ועלות השיקום/שיפוץ.

 

אם תלך למכון ויגידו לך - מנוע כמעט גמור, חורים במערכת פליטה, כנף לא מקורית, בלאי במערכת היגוי וכו'. מה זה יגיד לך? מה זה משנה? במילא אלו דברים שתדרש אליהם בזמן שיפוץ, ושבדרך כלל קל יותר להשיג להם חלקים ובעלי מקצוע מיומנים. הדברים היקרים והמסובכים יותר בשיפוץ רכב אספנות הם דווקא הקוסמטיקה וחלקים ייעודיים לדגם שאינם מופיעים בדגמים מקבילים של הייצרן. ואת הזמינות והקושי של עבודות כאלו יידע הכי טוב בעל נסיון בשיפוץ רכב דומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנוהל לגבי העברת בעלות שונה.

כיום לא ניתן לבצע העברת בעלות לרכב אשר אין לו טסט.

בעבר היה ניתן עד מרחק של שלושה חדשים ללא טסט, כאשר אספנות נהנה מיתרון ארוך יותר מכך.

אך כל זאת שונה לאחרונה ולפקיד/ה בדואר/משרד רישוי מופיעה הערה על כך שלרכב לא ניתן לבצע העברת בעלות עקב היותו ללא טסט.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאונת שילדה היא קריטית או משפיעה ברכב אספנות כמו על רכב רגיל??

כמובן כל עוד אין פגיעה בבטיחות ובהתנהגות הרכב!!!

(הן מבחינת מחיר וערך ללא קשר למצב שאר הרכב אפילו אם הוא מצויין!!)

תודה מראש!

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאונת שילדה היא קריטית או משפיעה ברכב אספנות כמו על רכב רגיל??

כמובן כל עוד אין פגיעה בבטיחות ובהתנהגות הרכב!!!

(הן מבחינת מחיר וערך ללא קשר למצב שאר הרכב אפילו אם הוא מצויין!!)

תודה מראש!

 

בוא נתחיל מזה שפעם לא ידעו מזה בטיחות, כל הקטע של בטיחות התחיל רק בעשר השנים האחרונות . . .

נמשיך עם זה שפעם לא היו בונים כמו היום את המכוניות ממרכב אחד (שלדה) אלא מכמה חלקים (בקטע הזה אני לא בטוח ולכן יתקנו אותי אם אני טועה) . . .

אני מכיר מלא רכבי אספנות שעברו ריתוכים של כל מני חלקים שונים ברכב בגלל ריקבונות של הפח, דבר זה מעיד דווקא על השקעה ברכב . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם בנו את המכונית משילדה לחוד ומרכב לחוד.

השילדה היתה מסגרת המורכבת משתי קורות פלדה לאורך ושתיים או שלוש לרוחב, בצורה שיצרה מעין סולם. היו שילדות שקורות הרוחב היו בהצלבה, בצורת X. על השילדה הרכיבו את כל החלקים המיכניים ובעצם כבר משלב זה היא יכלה לנוע בכוחות עצמה...

על השילדה+החלקים המיכנים הבריגו את גוף הרכב.

 

כיום המכוניות נבנות כ"מרכב אחוד". כלומר יוצקים את גוף המכונית ואת השילדה ביחד כאשר החלק התחתון הוא חזק יותר ובנוי גם כן מקורות, אבל הן חלק מכל העסק.

 

מי שרוצה לראות איך שילדה לחוד ומרכב לחוד נראים, שיציץ במשאית. שם הכל נראה מאד ברור.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7772 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...