Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חלב - מזיק?


Smiro
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ההתיחסות לתקופתנו בעוד 5,000 שנה תגזר מהתיעוד שנשאיר. כיון שהתיעוד כיום הוא בעייתי - תלוי טכנולוגיה ונשמר על מידה קצרת חיים (נסה, למשל, לקרוא קובץ שנכתב ב"אינשטיין" ונשמר על floppy disk, רק לפני 15 שנה). אם נשכיל להשאיר תיעוד טוב יתיחסו ל"סיפורי הסבתא" כמבוססים, בדיוק כפי שאנו מכבדים היום תיעוד היסטורי שנחקק באבן, נטבע בחרסים, נכתב על פפירוסים או כל מדיום אחר, ומשתלבים בממצאים ארכיאולוגיים שאינם כתובים. כמובן שהכל נתון לפרשנות, אך ככל שתהיעוד יותר מדוייק הפרשנות יותר צרה.

 

 

 

אולי תוכל להביא את המקור לגבי הטלומרים לפני 40,000 שנה, ובמה הם שונים מהטלומרים כיום?

 

מצאתי את המאמר הזה - http://www.guardian.co.uk/education/2004/apr/08/science.highereducation

 

לצערי, דרך גוגל SCHOLAR לא הצלחתי למצוא משהו "מדעי" יותר, אני אנסה להשיג את זה דרך המנחה שלי בימים הקרובים.

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מניח שהדיווח יהיה על הנאה מהאוכל.

ד"א - מאיזה עדה אתה? כדאי לקרוא כאן. אמנם ויקיפדיה, אך מגובה בהפניות לפרסומים המקוריים (אולם המאמרים המקוריים מחייבים תשלום תמורת הורדתם). כדאי לראות גם את ההערה לגבי יהודים אשכנזים בהערות מתחת לטבלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
יש סברה שבספר בראשית כשכתוב שנה התכוונו לחודש

 

בתגובה מס' 40 התייחסתי לאפשרות הנ"ל:

אדם היה בן 130 כאשר נולד בנו שת. לפי החשבון שלך, הוא עיבר את אימו של שת, כשהיה רק בן 10.

שת היה בן 105 כאשר נולד בנו אנוש. לפי החשבון שלך, הוא עיבר את אימו של אנוש, כשהיה רק בן 8.

בגיל 8 עוד אין בשלות מינית, לא היום ולא אז.

 

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
מצאתי את המאמר הזה - http://www.guardian.co.uk/education/2004/apr/08/science.highereducation

 

לצערי, דרך גוגל SCHOLAR לא הצלחתי למצוא משהו "מדעי" יותר, אני אנסה להשיג את זה דרך המנחה שלי בימים הקרובים.

 

העניין של התקצרות טלומרים במשך חיי פרט מוכר וידוע. לגבי תפקידו האבולוציוני - הבאת מאמר מעיתון יומי כללי (אם כי כנראה רציני) מ-2004 שבו מצויין שמדובר בתאוריה קונטרוברסלית, לא מצויינות שום ראיות לנכונות התאוריה וולא ראיתי שום התיחסות קונקרטית לאבולוציה האנושית ב-40,000 השנים האחרונות שהזכרת קודם, אלא רק הספקולציות שבסוף הכתבה.

 

ד"א - אם אתה מדבר על מנחה אני מניח שאתה עוסק במדעי החיים - אולי תוכל לציין במה הוהיכן?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
העניין של התקצרות טלומרים במשך חיי פרט מוכר וידוע. לגבי תפקידו האבולוציוני - הבאת מאמר מעיתון יומי כללי (אם כי כנראה רציני) מ-2004 שבו מצויין שמדובר בתאוריה קונטרוברסלית, לא מצויינות שום ראיות לנכונות התאוריה וולא ראיתי שום התיחסות קונקרטית לאבולוציה האנושית ב-40,000 השנים האחרונות שהזכרת קודם, אלא רק הספקולציות שבסוף הכתבה.

 

ד"א - אם אתה מדבר על מנחה אני מניח שאתה עוסק במדעי החיים - אולי תוכל לציין במה הוהיכן?

 

מיפוי הגנום של הניאדרטלי הוא תהליך שהחל ממש לא מזמן, והוא עדיין לא הושלם, לכן יש קושי בלמצוא מאמרים כרגע בתחום. בזמנו שהתעניינתי בתחום, המנחה שלי הפנה אותי למאמר שמראה על דמיון כללי בין הניאנדרטל לבין ההומו ספיאנס, ובין היתר התייחסו שם לאורך הטלומרים, שהוא זהה פחות או יותר(או לפחות לא מכיל פי כמה יותר בסיסים על מנת להגיע למספר האסטרונומי של 900 שנה)

 

אני כרגע עושה פרוייקט מחקר במסגרת השנה השלישית במכללה במרכז הארץ , ובהמשך אני אמשיך ככול הניראה את המחקר אצלו בסגרת תואר שני, במכון ויצמן.

 

ודרך אגב, לא הבאתי את המאמר כסוג של הסבר אבולציוני כזה או אחר, אלא רק מתוך הפרכה לטענה שהיו בני אנוש שהגיעו לגיל מופלג של 900 שנה

פורסם
על מנת להחזיר את הדיון לנושא, אני אוכל בזה הרגע קערת "כריות" (אינעל אחותם של "חצי חינם", מבצע של שלוש אריזות של 700 גרם ב60 ש"ח צריך להיות לא חוקי מבחינה בריאותית) עם כמות נכבדה של חלב. מבטיח לעדכן אם יהיו התפתחויות דרמטיות.

בחזרה לנושא השרשור, הא?

נחש מה, את אותן "כריות" אפשר להשיג ב-3 כפול 400 גרם ב-20 שקל

אם אתה קונה אותן שבוע לפני שפג התוקף, או 4 ב-20 אחרי שפג התוקף.

לא בסופר, כמובן, אלא במקום אחר.

 

אבל זה לא מה שיהרוג אותי, הרי חלב זה מה שמסוכן פה.:twisted:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

הנס, אין בידי שום הסבר על ההרכבים. אני רק מתבסס על מה שאני קורא.

מספיק שתפתח בחיפוש בגוגל "הבדל בין חלב בקר לצאן", אתה תראה כמה הבדל יעלה במידע.

זה כולל גם את הלקטוז, גם כולסטרול, גם יותר סידן ויותר ויטמינים, ועוד כמה דברים שאינני זוכר.

אני לא חוקר זאת, אני רק אומר ממה שידוע לי, שזו לא תובנה חדשה.


×
×
  • תוכן חדש...