Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

לאור הפעלת מסחטת הכספים החדשה של מדינת ישראל.

רציתי לדעת אם קיים,קובץ לGPS שיש בו את המיקומים המועדכנים?.

 

אני חושב שזה יעזור להרבה חברי פורום.

 

תודה רבה

ותזהרו.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה יכול להוריד משם את הקובץ, אבל פיספסת את זה:

"לבעלי חבילת מצלמות מהירות בלבד."

כדי שתוכל להשתמש בו, החברה צריכה להתקין לך את הרשיון על המכשיר שלך, או על כרטיס הזכרון שלו.

פורסם
תודה יש אפשרות בלי תשלום?:shock:

 

הרישיון עולה 100 ש"ח בשנה, אתה מתקמצן על 8.5 ש"ח לחודש?

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

^

לא נראה לי שעל 8 וחצי שקל הוא מתקמצן, צריך גם תוכנת IGO חוקית ורק אז אפשר לקנות את זה, לפי מה שהבנתי מהאתר.

איך מפעלים דבר כזה בIGO של האייפון.

לדעתי זה עניין של זמן את שתצא אפליקציה.

מגניב המכשיר הזה, תגיד לי משהו, בניתוח, הרדימו לך את הבולבול? כי זאת תחושה מה זה כייפית
פורסם

הכי מעודכן שאני מכיר:

 

ספירת מלאי - גאטסו:

 

 

מהירות (אפורות):

 

 

כביש 2 (כביש החוף):

 

לצפון:

 

לפני אולגה

 

אחרי גשר ג'יסר א-זרקא

 

לדרום:

 

אחרי מחלף זכרון

 

אחרי ג'יסר א-זרקא

 

אחרי אולגה

 

 

כביש 4:

 

לצפון:

 

אחרי מחלף גהה (אחרי הגשר - הכניסה לאזור תעשייה פ"ת)

 

כניסה לחדרה מדרום

 

לפני אור-עקיבא

 

מקביל לעין המפרץ

 

אחרי לוחמי הגטאות

 

לדרום:

 

אחרי רגבה

 

אחרי בנימינה

 

ביציאה מחדרה לדרום

 

 

כביש 44:

 

לצפון/מערב:

 

לפני מחלף חולון (אחרי גשר הולכי הרגל של מקווה ישראל)

 

אחרי ניר צבי

 

לדרום/מזרח:

 

אחרי מחלף חולון (אחרי גשר הולכי הרגל של מקווה ישראל)

 

לפני פסי הרכבת שבכניסה לרמלה

 

 

כביש 65:

 

לצפון/מזרח:

 

מול המשטרה

 

לדרום/מערב:

 

אחרי צומת מגידו

 

אחרי ערערה

 

כביש 784

 

לצפון - מקביל לכפר מנדא

לדרום - אחרי צומת מורשת

 

 

רמזור/מהירות (כתומות):

 

 

מצפון לדרום:

 

עכו מזרח - לצפון

 

אחיהוד - למזרח

 

יבור - לדרום

 

אעבליים - לדרום

 

שפייה - למערב

 

חנה - למזרח

 

נחל חדרה - למערב

 

בית-ליד - לדרום

 

נווה ימין - למערב

 

מחלף הכבישים 40 ו-531 (כ"ס) - למערב/דרום

 

מורשה - לצפון

 

השבעה - למערב

 

בית-דגן - למזרח

 

גנתון - לדרום

 

עזר - לדרום

 

גבעתי - למערב

 

פלוגות - לצפון

 

בית-קמה - לדרום

 

תל-שבע - לצפון

פורסם

JANT18

צודק אני לא מתקמצן על 8 שקל בחודש,ובנוסף אין לי מכשיר האלה זה מותקן בפלאפון.

לפי מיטב זיכרוני, באחד הקצבים של ATOO ,היה גם את המצלמות החדשות.

מי מתנדב, למצוא ולעלות?.

פורסם
JANT18

צודק אני לא מתקמצן על 8 שקל בחודש,ובנוסף אין לי מכשיר האלה זה מותקן בפלאפון.

לפי מיטב זיכרוני, באחד הקצבים של ATOO ,היה גם את המצלמות החדשות.

מי מתנדב, למצוא ולעלות?.

 

הודעה מעליך.

פורסם
צריך גם תוכנת IGO חוקית

 

אז הIGO שמגיע עם המכשירי GPS מחו"ל לא חוקי? אי אפשר לקנות רק את המפות ולהתקין?

 

נצל"ש - יש IGO לאנדרואיד ? 8)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:


×
×
  • תוכן חדש...