Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אמור להפקיד את הרשיון שלי בבימ"ש לתעבורה עקב שלילה של חודשיים.

 

האם אפשר לקבל מבימ"ש אישור לחזור הבייתה- של עוד כשעה לנהוג אחרי שהפקדתי את הרשיון?

כשקצין משטרה שלל לי את הרישיון במקום ל30 יום, הוא כתב בטופס שאני רשאי לנהוג עוד שעה בשביל לאפשר לי להחזיר את הרכב באותו לילה הבייתה. רציתי לברר אם יש נוהל דומה בבימ"ש, זה יקל עלי מאוד היות ואני יוצא לחו"ל באותו היום ליותר משבוע.

 

אפשרות אחרת שחשבתי עליה וראיתי גם אזכור בפורום, היא לתת למישהו להפקיד בשבילי את הרשיון אחרי שיצאתי לחו"ל, מה הנוהל המדוייק של זה? מה צריך להשאיר למי שמפקיד והאם זה יכול להיות כל אחד או רק בן משפחה?

תודה.

פורסם

בבית המשפט אתה עובד מול המזכירות והם אינם רשאים לאשר לך דבר.

 

לא צריכה להיוות בעיה שמישהו אחר יפקיד בשבילך את הרשיון ( לא סגור על זה ).

 

הזמן של השלילה מתחיל רק מיום ההפקדה בפועל , כך שאתה יכול לעשות זאת גם אחרי שתשוב מחו"ל רק לא בנהיגה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם אני אפקיד את הרשיון כשאחזור מחו"ל אז ספירת הימים לשלילה תתחיל מאז, זה בזבוז זמן של 10 ימים וחבל.

אשמח אם למישהו פרטים מדוייקים לגבי נוהל הפקדה בידי חבר/בן משפחה.

פורסם

ממליץ לך לברר מול בית המשפט בטלפון את הסוגיה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

סע לביהמ"ש באוטובוס, יותר פשוט ויותר זול, ממילא החניה שם יקרה רצח ברוב המקרים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

בסוף זה מה שעשיתי (מונית), אבל למען הדורות הבאים ביררתי את הסוגיה:

 

1. ניתן לתת למישהו אחר שיפקיד לך את הרשיון, הוא צריך לבוא עם הרישיון ועם הטפסים של הפסק דין והעונש.

2. אם אני מפקיד את הרשיון ורוצה לנהוג אח"כ, זה לא בסמכות המזכירות שם והם לא נותנים את זה, אלא אם כן יש לך אישור מראש- מסתבר שיש אפשרות לבקש את האישור הזה ככל הנראה מהשופט בזמן הפס"ד.

×
×
  • תוכן חדש...