Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה - התיעצות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל, אתה אשם לא פחות מאותו שיכור!

מצטער, פשוט אין דרך יפה לומר זאת.

 

אם אותו אדם היה נורמטיבי (כן, מישהו שנוהג בשלילה, ללא ביטוח וטסט, מבחינתי הוא לא נורמטיבי) הוא היה תובע אותך על הנזקים, ויש סיכוי טוב שגם היה זוכה.

לדעתי, ואני לא משפטן, גם לאותו שיכור יש את הזכות המלאה לתבוע אותך, כאשר בנוסף לנזקי הרכב הוא גם יכול לתבוע אותך על נזק גופני (אם יש). הסיכוי שזה יקרה נמוך, אך אם תגיע איתו לבית משפט אז הכל יכול לקרות.

 

ולגבי המשטרה, תגיד תודה שהם לא קנסו אותך על הפרעה לתנועה (לדעתי הם היו צריכים).

חבר של מכר שלי, נתקע עם הרכב בכביש חיפה-עכו והשאיר אותו בצד הדרך ללא השגחה ועקב כך גרם לתאונה.

המשטרה שללה לו את הרשיון לשנה וקנס כספי דיי גדול (זה לפחות מה שהמכר אמר לי).

 

תחשוב מה היה קורה אם ברכב הפוגע הייתה משפחה והאמא/אבא שבדיוק בדקו את התינוק שבוכה מאחור לא היו שמים לב לרכב שלך ונכנסים בו בעוצמה מאחור?

מה היה קורה אם באותו הרכב הילד בן ה-4 אשר לא היה חגור היה נזרק מהחלון?

אז כן, הנהג/ת ככל הנראה היה אשם, אך אתה היית אשם לא פחות!

 

 

אגב, מהנהג ככל הנראה לא תראה שקל.

 

אגב 2, זה שאתה צריך לסחוב את הציוד מעניין לי את ה#$@.

תקנה עגלה מתקפלת ב-150 ש"ח ואל תסכן את משתמשי הכביש.

פורסם

באמת מופרע!

 

אם במקום שיכור, היתה נהגת, אמא צעירה ויפה, עם תינוק צועק מאחור שהיתה מחליטה להעביר לטייס אוטומטי ולא מבחינה בברלינגו באמצע הכביש...

 

אז היית יוצא רע בכותרות בעיתון.

 

חברים, מדובר בהפרעה לתנועה, לא בסיכון של ממש למשתמשים!

תבדילו מעצירה בכביש מהיר!

פורסם

Eily

 

דעתי לא כדעתך

 

החניה הכפולה היא גורם לגרימת התאונה לא הגורם המכריע כמובן, ויש להניח כי השיכורניק היה פוגש רכב אחר בנסיעתו להיכנס בו. אבל את הסיכון גרם גם הברלינגו , וויש להניח כי בית המשפט ישקול זאת כאשר יצטרך לחלק את הנזק שנגרם בתאונה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא סיכון של ממש למשתמשים בדרך?

נראה מה אתה היית אומר לו חלילה וחס היית נוסע בדרך עירונית די חשוכה ופתאום מבחין בפיקאפ עמוס רמקולים עומד בלי אורות באמצע הכביש.

 

הפרעה לתנועה, היה "עובר" אם הוא היה משאיר לכל הפחות אורות דלוקים ומאותתי חירום פועלים.

 

נכון שאם ה"שיכור" שלנו היה נוסע במהירות סבירה לתנאי הדרך (הרי באותה מידה היה יכול לקפוץ לו ילד חו"ח), ונכון שאם הוא היה יותר עירני הוא היה מתחמק מהמכשול.

אבל עדיין- עמד לו בחושך ארגז במשקל טון וחצי בנתיב הנסיעה שלו!

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

לא יעצור אדם רכב, לא יעמידנו, לא יחנהו ולא ישאירנו עומד באופן –

(1) שיש בו כדי להפריע או לעכב את התנועה;

 

(2) שהוא מסתיר תמרור או חלק ממנו מעיני עוברי דרך.

 

בצד רכב אחר העומד או חונה בצדו של הדרך;

רכב שהיה הכרח לעצרו ולהשאירו עומד על פני הדרך, יציב נוהג הרכב משולש אזהרה כאמור בתקנה 367 שיהא נראה לעין נוהג רכב הבא מאחוריו ממרחק של 100 מטרים לפחות.

ברכב, למעט רכב כאמור בפסקה (1), רשאי הנוהג בו להשתמש במכשיר להפעלת מחווני כיוון.

אלה העבירות שעבר הברלינגו. כמובן שלא היה הכרח בעצירה.





את אלה שעבר השיכורניק אין צורך לפרט כי ייגמרו האותיות במקלדת.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

דעתי כדעתכם,

אני הראשון שהעיר על החניה הכפולה.

 

אני מתנגד למשפטים כמו:

 

אתה אשם לא פחות מאותו שיכור!

מצטער, פשוט אין דרך יפה לומר זאת.

 

או מגדילים לעשות ומצדיקים "טייס אוטומטי":

 

מה היה קורה אם ברכב הפוגע הייתה משפחה והאמא/אבא שבדיוק בדקו את התינוק שבוכה מאחור לא היו שמים לב לרכב שלך ונכנסים בו בעוצמה מאחור

 

הפרעה לתנועה? בהחלט!

מעצבן? ממש!

 

רחוב חשוך? ממש לא!

 

יכל למנוע? כנראה.

 

אשם? אשמה תורמת, מועטה לאין שיעור מהנהג הפוגע.

חניה כפולה זו לא סיבה להיכנס בעוצמה ברכב! זו דעתי.

פורסם
קודם כל, טוב מאוד שלא נפגעת ואתה איתנו!

לי נראה שהיית קרוב מאוד (מספר שניות) מלהפגע קשה או יותר מזה!

 

ביטוח חובה מכסה פגיעות גוף בלבד.

 

במקרה כזה (אנשים מפוקפקים) עדיף שתהיה כתובת - חברת ביטוח. אתה צריך לתבוע את הביטוח (צד ג') של הצד הפוגע.

אפשר להגיש את התביעה באמצעות הביטוח שלך (גם אם יש לך רק צד ג', יש סיוע משפטי, לדעתי הם הכתובת בכל מקרה).

 

אם הנהג הפוגע לא מבוטח - צריך לתבוע אותו ישירות!

 

אני חושב שנהגת בסדר גמור! (משטרה, תמונות - מקווה שיש לך יותר תמונות עם חזית הרכב הפוגע, מספר רישוי והנהג)

ואני לא מצדיק את הנהג הפוגע, אבל לא הבנתי איפה החנת את הברלינגו, אם מעבר לקו המכוניות החונות (דאבל פארק) אז יכולת למנוע את התאונה!

 

על המוכחל אין חולק .

 

השאר נתון לשיקול דעת השופט .

 

ותהיה סמוך ובטוח שהוא יחלק את האשמה בין שניהם. האם 100% 0% או 70% 30% קשה לקבוע.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

היות והייתי במקום התאונה,כמה דברים ברשותכם:

אורות המצוקה(4 מחוונים) כן הופעלו ועבדו.

דבר נוסף,על הכביש לא נמצאו סימני בלימה. הסימנים שנשארו הן של הברלינגו לאחר התאונה שנגררה כאשר בלם היד נעל את הגלגלים האחוריים.

יש אשם תורם זה נכון,אבל,וזה אבל גדול,אין הצדקה לפגיעה בכל עצם כלשהו על הכביש אם הוא לא הופיע כהפתעה לנהג בלי שניתן לו זמן תגובה מספק. נהג צריך לנהוג,לא לצעוק על הילד,לא ללטף את עצמו,לא לחפש תחנה ברדיו.

הרחוב הנ"ל מואר לכל אורכו,והכביש ישר לכל אורכו. אין סיבה לא לראות את הרכב עומד בצד ממרחק המספק תגובה שלווה ללא דרמה. כך גם רשם בוחן התאונה.

סתם אנקדוטה,לאחר המקרה ולאחר שפונו הרכבים בגרר, נעמד באותו מקום אמבולנס שבא לפנות בעלת דירה שנפטרה. כאשר יצאו מהרכב נשאר האמבולנס עומד באותו מקום,ללא אורות פועלים בכלל.אז נכון,דין רכב חירום אינו כדין רכב רגיל, אבל אם היה נכנס בו שיכור,תגובותיכם היו שונות אני מניח.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם

לא כתבתי כאן כדי שיגידו לי אם אני אשם ,לא אשם או באיזו מידה אני אשם. אני יודע בדיוק באיזו מידה אני אשם במה שקרה. כתבתי כאן כדי לקבל חוות דעת\ייעוץ ממישהו שעבר מקרה דומה ונאלץ לתבוע את האדם הפוגע מכיוון שהנ"ל נהג ללא ביטוח.

 

למר alonjp היקר ,אני חושב שאתה צריך לעבוד על חוש הצדק שלך כי במשפט כמו "אתה אשם לא פחות מהאדם השיכור" לא נראה לי שיש הרבה ,ואם כבר מדברים על נושא כמו חניה כפולה ,אני מוכן לחתוך את ה*** שלי אם אתה מעולם לא העמדת את רכבך לרגע בחניה כפולה כדי לקנות משהו בקיוסק או כל דבר אחר. מה דעתך שכל אחד שיעצור לרגע בחניה כפולה נשלח איזה שיכור להוריד אותו?? באמת מזל שאתה לא שופט במדינת ישראל ,ותאמין לי שאני אראה מהנהג הרבה יותר משקל על אפך וחמתך ,ואני לא מאחל לך להיקלע לסיטואציה כזאת גם בפעם הבאה שתעצור לרגע בחניה כפולה ,אבל אל תשכח לחשוב עלי כשתעשה את זה.

 

natco ,אני לא מבין איך הגעת למסקנות כמו "כביש חשוך" ,"לא השאיר 4 אורות" וכד' - הכביש היה מואר לכל אורכו ו-4 אורות היו דולקים ואפילו מהבהבים.

פורסם

ברור שלא כתבת כאן כדי שיגידו לך אם אתה אשם או לא, כתבת כאן כי קיבלת חוות דעת מבוחן שכנראה היה בדרך למסיבת יומהולדת בתור הקוסם או איציק הבלון וחשב שאם הוא יחפף טיפה לא ישימו לב ועקב כך הסקת שאתה יצאת בסדר...

אתה לא! אתה אשם במידה מסויימת בתאונה ולכן אל תסיק שאתה ישר הולך לתבוע את השיכור וכמובן להוציא ממנו כל אגורה.

 

 

היות והייתי במקום התאונה,כמה דברים ברשותכם:

אורות המצוקה(4 מחוונים) כן הופעלו ועבדו. וואו! נהדר! שגעון! עדיין זה לא פותר מעמידה באמצע הכביש

דבר נוסף,על הכביש לא נמצאו סימני בלימה. הסימנים שנשארו הן של הברלינגו לאחר התאונה שנגררה כאשר בלם היד נעל את הגלגלים האחוריים. שוב - וואו! נהדר! שגעון! עדיין זה לא פותר מעמידה באמצע הכביש

יש אשם תורם זה נכון (זה מספיק כדי שהוא יהיה אשם),אבל,וזה אבל גדול,(אין פה אבל, הוא אשם בתאונה, אם לא היה עומד באמצע הכביש אולי השיכור היה שם לב לנתיב כמו שצריך וממשיך לנסוע רגיל, אתה יכול להוכיח אחרת?)

הרחוב הנ"ל מואר לכל אורכו,והכביש ישר לכל אורכו. אין סיבה לא לראות את הרכב עומד בצד ממרחק המספק תגובה שלווה ללא דרמה. כך גם רשם בוחן התאונה. (שוב תחזור למה שרשמתי לפותח השרשור)

סתם אנקדוטה,לאחר המקרה ולאחר שפונו הרכבים בגרר, נעמד באותו מקום אמבולנס שבא לפנות בעלת דירה שנפטרה. כאשר יצאו מהרכב נשאר האמבולנס עומד באותו מקום,ללא אורות פועלים בכלל.אז נכון,דין רכב חירום אינו כדין רכב רגיל, אבל אם היה נכנס בו שיכור,תגובותיכם היו שונות אני מניח. (אני כמובן מניח שהדיי ג'יי מיהר מאוד למסיבה כי ההמון הזועם פשוט רצה מוסיקה בצורה דחופה ואם לא היה מגיע או מעלה את הציוד בזמן היינו עדים לקטטה המונית שבסופה כנראה היו הרוגים/דקורים/ירויים בסצינת הערב, או לחלופין אני מניח שהיית רוצה שאותו אמבולנס יחפש חניה אולי באיזה 2-3 רחובות קרובים כדי שיחנה כחוק ואז יבזבז זמן בעת הגעה לנפגע, או שוב לחלופין כאשר יעמיס אותו גם ימתין ברמזורים אדומים כדי לא לסכן את התנועה)

 

תשובותיי באדום,

אין הצדקה למעשה שעשית ולכן אין פה 100% אשמה בשיכור, אל לכם לפתח ציפיות שתצאו מזה כשידכם על העליונה.

ישנם עורכי דין, במידה והשיכור ייפול על אחד מוצלח צפו להנחתה נגדית מבחינתו...

מילה אחרונה שי היות ואתה לוקח את הנושא כמאוד אישי וכבר על סף פגיעה במשתמשים אחרים שמעירים לך:

העלת את הנושא לפורום על מנת להתייעץ משמע אתה כרגע פתוח לביקורת - סיכנת נהגים בעת עצירת בכביש, לכן מגיעה כרגע תשובתנו

Confidence In Motion

פורסם

בניגוד להתלהמות שהשרשור הזה הגיע אליה, תמצות קר וקצר המתבסס על העובדות אותן מסרת:

 

תתבע את הנהג הפוגע, במקרה הכי גרוע לא תזכה להיפרע במלוא הנזק עקב רשלנות תורמת, שאת השיעור שלה יקבע בית המשפט.

 

לתבוע אתה יכול באמצעות חברת הביטוח (באם יש לך כיסוי מתאים), בבית המשפט לתביעות קטנות (בלי עו"ד), בבית משפט השלום (עם או בלי עו"ד).

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לא כתבתי כאן כדי שיגידו לי אם אני אשם ,לא אשם או באיזו מידה אני אשם. אני יודע בדיוק באיזו מידה אני אשם במה שקרה. כתבתי כאן כדי לקבל חוות דעת\ייעוץ ממישהו שעבר מקרה דומה ונאלץ לתבוע את האדם הפוגע מכיוון שהנ"ל נהג ללא ביטוח.

 

למר alonjp היקר ,אני חושב שאתה צריך לעבוד על חוש הצדק שלך כי במשפט כמו "אתה אשם לא פחות מהאדם השיכור" לא נראה לי שיש הרבה ,ואם כבר מדברים על נושא כמו חניה כפולה ,אני מוכן לחתוך את ה*** שלי אם אתה מעולם לא העמדת את רכבך לרגע בחניה כפולה כדי לקנות משהו בקיוסק או כל דבר אחר. מה דעתך שכל אחד שיעצור לרגע בחניה כפולה נשלח איזה שיכור להוריד אותו?? באמת מזל שאתה לא שופט במדינת ישראל ,ותאמין לי שאני אראה מהנהג הרבה יותר משקל על אפך וחמתך ,ואני לא מאחל לך להיקלע לסיטואציה כזאת גם בפעם הבאה שתעצור לרגע בחניה כפולה ,אבל אל תשכח לחשוב עלי כשתעשה את זה.

 

natco ,אני לא מבין איך הגעת למסקנות כמו "כביש חשוך" ,"לא השאיר 4 אורות" וכד' - הכביש היה מואר לכל אורכו ו-4 אורות היו דולקים ואפילו מהבהבים.

 

אני יכול רק לנחש מה אתה רוצה לחתוך..

אני, בניגוד גמור אליך, מעולם לא חניתי בחניה כפולה, אני פשוט לא כזה טיפוס.

להביא לך סכין חדה או כהה, איך אתה מעדיף את זה?? :shock:

 

ולגבי זה שככל הנראה לא תראה ממנו שקל, זה לא נאמר בכוונת זדון וכמובן שאני לא מאכל זאת לך.

פשוט זאת דעתי על סמך הטיפוס אותו אתה הולך לתבוע, עושה רושם שהוא לא בדיוק אחד שמציית לחוק.

חבר שלי זכה בעבר בתביעה של 200K ש"ח מול אדם מסוג זה, וכן, עד היום הוא לא ראה שקל.

יכמובן שהוא הפעיל את ההוצאה לפועל, וגם הם לא הצליחו להוציא ממנו שום דבר למעט מכונת כביסה ישנה.. :roll:

 

חבר אחר זכה בתביעה כנגד אדם שלא שילם לו חובות בסכום של כמה עשרות אלפי שקלים.

הבחור אמר שאין לו כסף לסגור את החודש והשופט הגיעה להסדר תשלומים של כמה עשרות שקלים לחודש.

מסיבה זו לדעתי אין לך הרבה סיכוי לראות כסף משמעותי מטיפוס כזה. :x

פורסם

אם הואלתם לקרוא את הפרסום השני שלי הייתם רואים שכתבתי שאני מבין בדיעבד שזו היתה טעות חמורה להעמיד את רכבי בצורה כזאת. לא התכחשתי ואני גם לא מתכחש לעובדה שגם לי יש חלק בגרימת התאונה ,אבל מכאן ולומר לי שאני אשם לא פחות מהנהג השיכור...משהו פה לא מתיישב לי.

 

תשמע alonjp,כנראה שלא פירשתי נכון את כוונתך שכתבת שלא אראה ממנו שום שקל וזה קצת עצבן אותי ,לגבי עניין החניות הכפולות ,תסלח לי אבל עדיין קשה לי להאמין שקיים מישהו במדינה הזאת שמעולם לא העמיד את רכבו בחניה כפולה ולו לדקה אחת בלבד אז די עם הההתיפיפות הזאת.

 

אני חוזר לא פתחתי את השרשור הזה כדי להתלהם באף אחד ,פתחתי את השרשור כדי לקבל ייעוץ\הכוונה בתור אחד שאיבד כרגע כ-30K ו"קצת" מבואס מזה.

פורסם

שי

 

אם אני מבין נכון אין לך ביטוח מקיף.

 

קרא את הודעתי מספר 14 , של נתקו מספר 13 ושל RK ותבין שתוכל לתבוע את האשם אבל גם לאחר שתזכה אין זה מבטיח כי תראה גרוש מהשיכור שאולי אין לו גרוש על התחת .

 

כפי שכתבתי תבדוק שנית ולעומק אם יש לו ביטוח צד ג' . אני מסופק אבל את הבדיקה כדאי לבצע.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...