Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

 

אז ככה אני רוצה לשים משהו בסגנון של קומפוננט קדמי 6.5 אינץ' , זוג רמקולים בדלתות אחוריות 6.5 אינץ' , סאבוופר 12 אינץ' ומגבר 4 ערוצים + להחליף את הרדיו דיסק כי הבנתי שאם לא אז האיכות ירודה מאוד עם המערכת המקורית .

 

ביררתי באתר השוואת מחירים לגבי כל פריט בנפרד ויצא לי ככה :

 

קומפוננט קדמי של GT5650C JBL ב 350 שקל :

WAY 2

150 וואט

50 וואט RMS.

 

זוג רמקולים אחוריים TSG1643R Pioneer ב 200 שקל :

WAY 2

360 וואט

180 וואט RMS .

 

הסאב וופר המפורסם של Pionner TSW307D2 ב 360 שקל :

1200 וואט

400 וואט RMS .

 

והבנתי מנסיון של חברים שמגבר 4 ערוצים עד 500 שקל יעשה את העבודה ,אני לא יודע בדיוק אבל הנה כמה שבדקתי : Rockford R3004 ב 715 שקל ,או JBL GTO4000 ב 730 שקל ,או Premier PS630 ב 516 שקל . יש גם את ה V12 בסביבות ה 350 - 400 שקל .

 

רדיו דיסק אני לא יודע כמה יציאות אני צריך למגבר אם 4 אז מצאתי כמה בפחות מ 500 שקל ..

 

אשמח לשמוע את חוות הדעת של כולם בנושא מה אתם אומרים על הבחירה הצעות לשיפור תיקונים וכו' ,

תודה רבה לכל העוזרים מראש . !

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם

עשית פה סאמטוחה שלמה.

תלך פרה פרה. זה שהקצבת תקציב זה לא אומר שרק הריבים שיעשו את הסאונד זה רק מה שצריך לקחת בחשבון.

קודם כל ולפני הכל, אם אתה מעוניין ברדיו דיסק (שזה לדעתי הצעד הכי נכון שאתה יכול לעשות בהתחלה), אתה צריך מתאם דש-בורד. המתאם יכול לעלות כמה מאות שקלים, תבדוק את זה. לאחר מכן יש לך לשלם למתקין כסף על זה שהוא בעצם מתקין לך את הרכיבים.

גם אם לא היינו מכלילים את הדברים האלה, הרכיבים שבחרת דרך זאפ לפי המחיר, היה ועדיף לתרום את הכסף מאשר להתבאס.

לא תקבל כמעט כלום והשקעת 2000 שקל. אם הייתה תורם את הכסדף לפחות הייתה מבסוט על עצמך :-D .

מה שאני מציע לך לעשות זה לעשות צעד צעד.

עכשיו תקנה רדיו דיסק ממוצע ותתקין אותו (למשל כמו פיוניר 3250 או קלריון CZ200). לדעתי זה ייצא בסדר גודל של 1000 שקל כולל התקנה. לאחר מכן תקנה מגבר ורמקולים. בסביבות ה1000-1300 ש"ח תוכל לקנות סט קומפוננט ומגבר יחסית בסדר (למשל כמו מגבר של רוקפורד R3004 וסט קומפוננט מורל טמפו). על סט רמקולים בדלתות האחרויות תוותר, אתה לא תקבל מזה כלום רק עוד הוצאה כספית. בוא נגיד שמתקין "חאפר" יוכל לעשות לך את ההתקנה כולל כל הכבלים שצריך ייקחת לך משהו כמו 120 שקל. עדיף לך להשקיע קצת יותר ולקנות קיט התקנה למגבר ממותג ולא סתם משהו ותנסה ללכת למתקין שאתה יודע שהוא יודע מה הוא עושה. תבדוק לגביו, בסופו של דבר זה האוטו שלך ואין למה להרוס אותו בגלל זלזול של מישהו אחר.

בסופו של דבר תוסיף סאבוופר, סאבוופר בסיסי עם תיבה יעלה לך בסביבות ה500 שקל. כמובן שתוכל להביא סאבוופר יותר איכותי או חזק אך המחיר ייעלה.

ככה אולי זה ייקח לך זמן, אבל התוצאה שתקבל, ואני יכול להבטיח את זה אם הכל הולך קשורה, טובה פי כמה וכמה מהצד שאתה מתכוון לעשות לפי מה שרשמת.

פורסם

נראה כאילו שבחרת מוצרים 'עממים' עם שמות 'גדולים' .

יש המון הצעות לתיקון ושיפור במיוחד לאחר הבחירה הגרוע והפזיזה של המוצרים.(אל תעלב חלילה)

1.מידת הרמקולים בדלתות הם 5X7 ולא 6.5 .סט קומפוננט טוב יעשה עבודה נאמנה אך עם התקנה ראויה .

יש אפשרות לשים קומפוננט במידה 5X7 מקדימה אך המבחר מצומצם במידות האלה ודי יקר מ 6.5 .

יש אפשרות לשים 6.5 עם טבעות עץ וכאן נכנס עניין ההתקנה הטובה.

2.לגבי הר"ד יש שני אפשרויות אחת טובה ותתפוס לך חלק נכבד מהתקציב ואחרת זולה יותר אך הרבה פחות איכותית.

אפשרות ראושנה-לשים מנחת על המערכת המקורית שמחירו מ 100 שקלים ועד אלפי שקלים.

אפשרות שנייה-לשים רדיו דיסק עם פאנל מתאם .עלות פאנל מתאם אם אני לא טועה עולה סביב ה 350 ש"ח .

ומשם אתה ממשיך לאיזה מכשיר שבא לך .

3.לא לקחת בחשבון את עלות ההתקנה שמחירה הוא 500 ומעלה (או שיש לך מתקין בחינם או משהו דומה)

 

 

2000 שקל לכל הרכיבים זה די מעט ואני לא מתכוון שתשים סדרות גבוהות פשוא לא ניכנס הכל לתקציב .

מה שכן הייתי ממליץ לך להשקיע על סט קדמי טוב ורדיו דיסק בתור התחלה ובהמשך להוסיף את השאר .

סט קומפוננט טוב שנכנס בתקציב הוא המורל טמפו והרץ DSK שעולה קצת יותר .

מתאם +רדיו דיסק יש את הפיונר 3250 שזה מוריד לך עוד אלף שקלים מהתקציב .

התקנה של קומפוננט בערך 250 ש"ח .

מה שנשאר תשקיע בעתיד במגבר ובסאב .

פורסם

אואה קצת קטלתם אותי פה אבל זה בסדר אני לוקח את זה לצד החיובי ,

 

תראו אני לא רוצה לשים מערכת הכי מדויקת וחזקה שיש .. המערכת המקורית במאזדה יחסית סבבה .. איכותית קצת אפשר להגיד פשוט חסר לי הסאב והעוצמה .. אז הבנתי שאני צריך להחליף בעצם את הכל .. לשים מגבר רדיו דיסק וכו' .. מה שמצאתי באתר שחיפשתי היו נתונים יחסית סבבה במחירים סבירים .. אשמח אם תתנו לי הצעות יותר טובות לזוג אחורי עד 400 שקל קומפוננט עד 500 שקל סאב כבר מצאתי.. מגבר אין לי מושג אני לא יודע איך זה הולך 4X50 או כל זה .. אבל גם בסביבות ה 400 - 500 .. אני מאוד שמח שיש פה חברה כמוכם מבינים עניין , תודה .

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם

רציתי גם לשאול אם אני בוחר להתקין את המערכב ללא החלפת פאנל ורדיו דיסק שזה הופך את כל העסק להרבה הרבה יותר פשוט , כמה המנחתים יורידו לי את האיכות ... זה יהיה זניח ? או שזה יהיה יותר גרוע מהמצב הנוכחי של המערכת כרגע ( המערכת הרגילה של הרכב ) ?

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם

נשמע שהבחור לא מחפש להחליף את כל הרכב.

מהכרות עם המערכת במאזדה בסה"כ היא עושה את העבודה, ולא הייתי רץ להחליף רדיו דיסק שזה יהיה מכוער (אלא אם כבר ילך עד הסוף וישים מערכת עם מסך מגע בגנון פולקסווגן)

 

אם המערכת במאזדה בסה"כ סבבה מבחינתך הייתי מנסה להחליף רק את הרמקולים וקונה קומפוננט מוכח של אחת החברות המוכרות.

תמיר.

פורסם

אוקיי אחרי התלבטויות זה באמת הכיוון לא לגעת בפאנל .. אני רוצה לשים מקדימה קומפוננט טוב .. סאב ומגבר מתאים אבל אין לי מושג איזה מגבר יספק אותי עד 800 שקל אני מוכן להשקיע על מגבר..והשאלה אם אני צריך לשים מנחתים או שיש מגברים שאפשר לחבר אותם למערכת שאין לה יציאות למגבר כמו במאזדה .

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם
אוקיי אחרי התלבטויות זה באמת הכיוון לא לגעת בפאנל .. אני רוצה לשים מקדימה קומפוננט טוב .. סאב ומגבר מתאים אבל אין לי מושג איזה מגבר יספק אותי עד 800 שקל אני מוכן להשקיע על מגבר..והשאלה אם אני צריך לשים מנחתים או שיש מגברים שאפשר לחבר אותם למערכת שאין לה יציאות למגבר כמו במאזדה .

 

עשיתי כמה חיפושים , איך JBL CS-60.4 או Magnat ROCK600 , על Rockford R3004 אמרו לי שהוא קצת חלש אם אני יחבר אליו קופנוננט של מורל פולס + סאב של פיוניר 12" 1200 , Lanzar MXA422 ראיתי אותו ב 860 שקל איך הוא ?

אני חושב שאני בסוף אלך על קומפוננט מקדימה סאב מאחורה ומגבר מתאים .. אני לא יודע אם לקנות גם זוג רמקולים לדלתות אחוריות כי אני אשים מגבר של 4 ערוצים.

 

תודה רבה חברה מראש !

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם

אני רץ עם מאזדה 3, קומפוננט 6.5 מורל טמפו קדמי,

רוקפורד 1653 לאקסטרה עומק בדלתות אחוריות

HU מקורי

סאונד מעולה, ממש.. לא עוצמה מטורפת אבל איכות סופר.

אתה תצא כאן עם כ-800 ש"ח,

תתקין מתאמים מעץ לרמקולים לאטימה מקסימלית

 

 

צא לדרך

פורסם
אני רץ עם מאזדה 3, קומפוננט 6.5 מורל טמפו קדמי,

רוקפורד 1653 לאקסטרה עומק בדלתות אחוריות

HU מקורי

סאונד מעולה, ממש.. לא עוצמה מטורפת אבל איכות סופר.

אתה תצא כאן עם כ-800 ש"ח,

תתקין מתאמים מעץ לרמקולים לאטימה מקסימלית

 

 

צא לדרך

 

איזה מגבר מפעיל את כל הסיפור ? ואין לך סאב וופר ?

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם

יש מנחתי סאונד מצויינים בתקציב של 200-300 ש"ח שיעשו עבודה מצויינת !!

אין צורך לרוץ ולהפוך את הרכב.

אני אישית לא הייתי משקיע ב 6X9 אלא בסט קדמי וסאב יותר טובים קצת בהתפנות התקציב ל 6X9.

פורסם
איזה מגבר מפעיל את כל הסיפור ? ואין לך סאב וופר ?

 

שום מגבר.

אין סאב

אני עם 2 בנות קטנות ותא מטען של מאזדה מתאים לעגלה וחצי...

חוץ מזה שזה רכב ליסינג אז לא היה בא לי להשתגע מדי

 

שוב, תופתע מהאיכות.

 

אם בכל זאת מגבר אז אני ממליץ לקנות באמאזון או איביי, זול בצורה משמעותית, וכבר כתבו על זה בפורום... גם המנחתים.

פורסם
יש מנחתי סאונד מצויינים בתקציב של 200-300 ש"ח שיעשו עבודה מצויינת !!

אין צורך לרוץ ולהפוך את הרכב.

אני אישית לא הייתי משקיע ב 6X9 אלא בסט קדמי וסאב יותר טובים קצת בהתפנות התקציב ל 6X9.

 

אתה יכול בבקשה להמליץ לי על מנחתים אלו ?

 

ובקשר לתגובה מעלי,המשלוח מחו'ל עולה המון כסף ככה שלא כלכך משתלם לי...

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

×
×
  • תוכן חדש...