Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קצת התלבטתי לאיזה פורום לשייך את זה אך לדעתי כאן הכי מתאים.

בזמן האחרון אני בחיפושים אחר רכב (106 ראלי) לאחר הרבה התלבטויות עם עוד כמה רכבים.

במהלך החיפושים נתקלתי ברכב שנראה שמור ומופל היטב, אפילו יד נמוכה.

אבל כאן מתחילה הדילמה - הרכב עבר פורטינג.

אני די מפחד להתקרב מפני שאני לא יודע מה רמת העבודה בארץ ואני יודע שדי קל לפקשש את העסק הזה.

האם החשש שלי מוצדק?

מן הסתם בדיקה רגילה לפני קניה לא תספיק בשביל לראות עם הפורטינג נעשה כמו שצריך או שבעצם הרע את המצב.

האם זה הימור או שניתן לבדוק את הנושא לפני הרכישה?

תודה רבה על העזרה.

פורסם

יש מספיק מומחים בארץ שעושים את זה מעולה.

 

בד"כ עושים את זה לראש - אז מה הסיכון הגדול עם הרכב עובד תקין?

אני לא סופר מומחה לזה - אבל לא רואה איזו בעיה יכול לייצר פורטינג "לא מקצועי" (בתנאי שלא הרסו את הראש ודפקו מעברי שימון/קירור).

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

תודה!

הבנתי שה"דפקה" בראש אם תהיה כזאת היא לא פשוטה לגילוי כי זו עלולה להיות ירידה קלה בהספק שיהיה קשה להבחין בה במיוחד ברכב כזה ישן.

אבל בעצם אתם צודקים, אם זה כלכך מדאיג אותי אוכל פשוט להחליף ראש.

 

שוב תודה רבה!

פורסם

לי יש תחושה שאם הפורטינג פגע בראש - אז או שהכל בסדר או שהכל לא בסדר.

 

בעיות ראש קשות לגילוי זה נראה לי יותר בכיוון של עיוות שנוצר עקב התחממות יתר של המנוע.

וזה לא קשור בכלל לפורטינג.

 

אבל שוב - אני לא סופר מומחה בתחום - אז כדאי שתתיעץ עם בעלי מקצוע שמבינים ומנוסים.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...