Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן...הרכב הוא מיצובישי גאלאנט שנת 2003 דגם ספורט,

את המערכת האמת התקנתי לפני מספר שבועות אבל עדיין לא יצא לי להעלות תמונות אז אני אעשה את זה עכשיו

בצירוף של מספר דברים שעשיתי בבית, ההתקנה עדיין לא בסיומה עוד יש המשך, כרגע אני עובד על שיפוץ פנים הרכב

לאחר שסיימתי זמנית עם הרמקולים החיווט המגבר והסאב

 

קצת פרטים ומידע על הרכיבים שיושבים ברכב, אומנם לי רכיבים ברמה גבוהה מידי אבל אני מרוצה מאד מאד מהתוצאה

שקיבלתי בסופו של דבר מהם.

 

HU - ניפון nav-d70 (דאבל דין - בלוטוס מובנה + IGO8)

מגבר - Crunch PZT900.4 ארבעה ערוצים שכרגוע 2 מהם מגושרים

קומפוננטים קדמיים - Morel Maximo 6.5"

רמקולים אחורים - היו במקור קומפוננט של PowerBass אבל הורדתי מהם את הטוויטר והקרוס אובר והם הפכו לקואקסליים

טוויטרים שבאו כסט עם הקומפוננטים - Morel MT22

סאב - Hifonics hfi12d4

 

אז ככה, את המגבר החלטתי להתקין מתחת לכיסא הקדמי של הנוסע, פחות בלאגן בבגאז' ומקום יותר קר.

אל המגבר חוברו הקומפוננטים הקדמיים של המורל והסאב, הרמקולים האחוריים של PB לא הוגברו והם נמצאים כרגע רק

כדי לתת צליל רקע לשמע

 

את ההתקנה ביצעתי אצל אופיר(חיפה\קריות) למי שמכיר, הכל נעשה בצורה הכי טובה לדעתי.

והתוצאה הסופית מדהימה, אין כל מיני קירקושים וחירבושים, גם כשהווליום עד הסוף הסאונד לא מתעוות

הצליל שיוצא מהרמקולים הוא נקי והבאס מוגרש באוויר, את הרכיבים התאמתי לסוג המוזיקה שאני שומע (שחורה בעיקר, גם עברית נשמע לא רע ברכב)

 

בקשר לקומפוננטים הקדמיים, קראתי פה מספר חוות דעת שפוסלות בעיקרון את המקסימו והטמפו עדיפים עליהם,

אני דווקא שמעתי את שתיהם ואהבתי את המקסימו יותר, הוא מוציא צליל באמת באמת מדהים יורד לנמוכים כמו שצריך ובועט

ובנוסף לכל הם נקנו במחיר כמעט זהה לטמפו ככה שהבחירה שלי לדעתי הייתה מוצלחת בקטע הזה.

 

בקרוב מאד אני יחזור לעשות איטומים לדלתות הקדמיות ובבגאז' כנראה.

 

אז יאללה קצת תמונות, מההתקנה

img0621wj.jpg

img0622v.jpg

img0623s.jpg

img0624f.jpg

img0625gkj.jpg

img0626z.jpg

img0627v.jpg

img0628ai.jpg

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

אוקי ה3 הראשונות הם מההתקנה, וההמשך זה משהו שעשיתי בבית ואני אסביר.

אז ככה, דבר שנורא הציק לי במערכת היה הגישה לדיסק און קי שהיה זרוק בתא כפפות בצורה ממש מזוויעה,

המתקין שהתקין לי אותו ( לא אותו אחד של המערכת ) טען שהכבל לא מספיק ארוך והוא לא יגיע לשום מקום הגיוני.

אתמול לקחתי יוזמה פרקתי את הקונסולה בבית ומשכתי את הכבל וגיליתי שהוא דיי ארוך ומספייק אפילו יותר מידי למקום

שאליו ייחלתי, התא בין המושבים אחרי מעט מחשבה החלטתי מאיפה אני מוציא את החיבור של הUSB, פרקתי פלסטיק מסויים

ונפתח לו חור בצורת מלבן שדרכו כביכול יצא אור מנורה שיושבת שם תשימו לב לתמונות אתם תבינו על מה אני מדבר ואיך

העברתי את זה,

עלתה לי בעיה קטנה ופרסמתי הודעה אבל היא נפתרה אחרי חצי שעה, רציתי לתפוס את הכבל המחבר של ה USB לגוף הפלסטיק

עצמו שיהיה יציב ולא יהיה זרוק גם שם, ומה שמנע ממני זה זה שהכבל עצמו לא מתפרק מהדאבל דין ואם אני ארצה מתישהו לפרק

שוב את הפלסטיקה בין המושבים זה פשוט לא יצליח כי יהיה כבל דבוק אליה, אז קניתי מאריך של 20 ס"מ ב 9 שקל

שאותו הדבקתי לפלסטיק.

 

אוקי אחרי שסיימתי עם זה עברתי לקונסולה.

הקונסולה עשויה ממן ציפוי גומי ממש מציק שמשאיר אחרי כל נגיעה טביעות אצבע וחורים אם ציפורן נגעה במקרה

אז החלטתי לשייף את כל הקונסולה עם נייר מים גס, כן זה לקח סביב ה 5 וחצי שעות לשייף הכל בגלל עובי הציפוי,

אחרי שסיימתי עברתי על זה עם נייר מים עדין יותר עד שזה הפך לחלק כמו *** של תינוק ושכבת גובה אחידה בלי בליטות

 

 

מחר אני אקח את הפלסטיק של הקונסולה לפחח ואני אצבע בצבע ששאר הפלסטיקה צבועה במקור.

img0629q.jpg

img0631vs.jpg

img0633gm.jpg

img0647t.jpg

img0649i.jpg

img0650ab.jpg

img0655n.jpg

img0656s.jpg

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

דבר ראשון תתחדש. ותהנה.

 

דבר שני האחוריים שלך לא הפכו לקוקסיאלים. הם הפכו משהוא שינסה לנגן את כל התדרים בצורה גרועה ביותר.

זה שהם רק וופרים לא אומר שהם לא צריכים את הקרוס שלהם.

תחבר להם את הקרוס אובר בחזרה. זה ישמע הרבה יותר טוב.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

תודה על התגובה, נכון לעכשיו הסאונד מכוון קדימה ב 75% בערך ככה שאני שומע את האחוריים רק כדי

שינגנו ברקע, הבמה הקדמית חשובה לי יותר למרות שבעתיד הקרוב הם יוחלפו למשהו מסדרת מורל.

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

תתחדש , הבנתי בערך מה עשית עם הUSB אבל לא הבנתי איך זה אמור להראות בסוף , תוכל לצלם?

בנוסף לזה , בקשר למגבר , מה אתה עושה אם יש תקלה? או כבל משוחרר או כל דבר שמצריך הגעה למגבר?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

פרסמתי תמונות של התוצאה הסופית (התמונה עם הארנק)

בקשר לאם אני רוצה לכוון דוחף את הכיסא קדימה עד הסוף ומקפל את המשענת קדימה.. הכל נגיש

ובמידה וצריך יותר גישה, להוציא את הכיסא זה עניין של 3 דקות על השעון

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

אם כך אז אשריך.

רק עכשיו קלטתי שהאדום שם זה USB , נראה מגניב.

כמה זמן לוקח לעשות התקנה של מגבר מתחת לכסא?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

תתחדש יפה מאוד,

 

לא הבנתי מזאת אומרת הטוויטר שבא עם הקומפוננט MT22, זה טוויטר של ההיבריד, איך זה הגיוני שקיבלת אותו עם המקסימו?

 

והרמקולים האחוריים ממש לא הפכו לקואקסיאלים, רמקול קואקסיאלי זה רמקול שמורכב משני אלמנטים או יותר (וופר וטוויטר) כאשר הטוויטר(ים) נמצא מעל הממברנה של הוופר כלומר כל הסאונד יוצא מנקודה אחת, ולא וופר שמחובר לנגן את כל התדרים ועושה את זה גרוע.

 

שוב תתחדש תהנה ושבת שלום.

פורסם
אם כך אז אשריך.

רק עכשיו קלטתי שהאדום שם זה USB , נראה מגניב.

כמה זמן לוקח לעשות התקנה של מגבר מתחת לכסא?

 

ההתקנה של המגבר מתחת לכיסא דרשה יותר זמן וסבלנות מהתקנות אחרות של מגבר בבגאז'

במקרה הזה יש להרים את הכיסא לפרק את הפאנלים מהפלסטיק שמתחת לדלת והחיווט עצמו נכנס מתחת לשטיח

מבלי שום צורך בחיתוכים מיותרים שאחר כך יראו מכוערים ( כבר נתקלתי בדברים כאלה )

 

תתחדש. למה לא הלכת על הטמפו? לפי דעתי הוא הרבה יותר טוב מהמקסימו

 

האמת שמעתי את שתיהם, ולפי מה שהבנתי כשקניתי אותם הטמפו זה גרסא ישנה יותר שכבר לא מייצרים

המקסימו לעומת זו זה הגירסא החדשה שלהם עם איזה שיפור כלשהו ברמקול עצמו, לדעתי הם נשמעו יותר טובים

עניין של טעם..

 

חבל שהשתמשת בחור בשביל הDOK. זה בכלל מיועד לכפתור של הכיסא מפלט!

תתחדש! זבל של סאב ;)

 

דודי לא הייתי צריך את הכיסא מפלט זה כבר מיותר הפסקתי לזרוק אנשים מהאוטו :-D

ומתישהו כשאני יראה אותך אני ישמיע לך אותו.

 

 

עוד תמונות ועדכונים מחר

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

"האמת שמעתי את שתיהם, ולפי מה שהבנתי כשקניתי אותם הטמפו זה גרסא ישנה יותר שכבר לא מייצרים

המקסימו לעומת זו זה הגירסא החדשה שלהם עם איזה שיפור כלשהו ברמקול עצמו, לדעתי הם נשמעו יותר טובים

עניין של טעם.. "

 

הסיפור שסיפרו לך הוא חרטא אחת מהלכת שגלגלה לך את הדיעה ונתנה לך להבין שהמקסימו הוא חדיש וטוב יותר.

בעבר היה סט קומפוננט ששמו של הדגם היה PULSE. הטמפו הוא זה שהחליף את הפולס לעם שינוי קטן בבניה של הרמקול עצמו, לא משהו משמעותי יותר מידי אך קצת יותר מתקדם. מה שכן, המקסימו הוא דגם אחד מתחת לטמפו, זאת אתה יכול לראות אפילו בעצמך

http://morelhifi.com/products/mob_2way.html

 

באתר עצמו המקסימו נמצאים מתחת לטמפו

פורסם

+1 לבזוזית (ליאור כן?) המקסימו טיפה יותר יקר מהטמפו, אבל לפי דעתי טמפו נותן תמורה גדולה יותר. אבל הכי חשוב שיצאת מבסוט

A3

K04 Inside

×
×
  • תוכן חדש...