Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טמפו זה אומנם גרסה ישנה ממקסימו אבל בהחלט מיצרים אותה, היה לי את שני הסטים ואתה יודע מה את המקסימו העפתי מהר מאוד ונשארתי עם טמפו, זה אחלה סט ואפשר להגיע איתו לתוצאות מאוד יפות בהגברה נכונה.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

אוקי.. למדתי משהו חדש, בכל מקרה כרגע אני מרוצה מאד מאד מהתוצאה שומעים באמת טוב

והם מוציאים לי צליל ממש יפה ונקי, אולי בעתיד אני אשדרג אותם למשהו באיכות גבוהה יותר, כרגע טוב לי עם זה.

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

כול הקטע של מקסימו זה שהוא מאוד דומה לדוטק (בצורתו) גם הטויטרים המבנה שלהם נראה כמו של MT12, לגבי איך הם עשויים זה כבר משהו אחר.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

אין ספק שאופיר יודע לעבוד, את זה יצא לי לראות במספר לא קטן של התקנות.

 

תתחדש ותהנה !!

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

תתחדש על המערכת ועל ההתקנה - רכב נהדר.

 

על הרכיבים של המערכת הייתי אומר שתמיד יהיה שם קצת מריחה בתחום הנמוך וגם קצת אי דיוקים בתחום הגבוהה אבל הטוויטרים שלך הם MT22 אז לא פלא שיש לך שם גם רמת פירוט ודיוק טובים.

 

ובנוסף לכך - אחרי שיצא לי לשמוע סט פולס 5.2 אינטש עובדים על מקור דיגיטלי שמגיע עד לDSP בטווח אופטי והלסת שלי כמעט נפלה - אפשר לאמר שאפשר להגיע לתוצאות מדהימות עם עובדים נכון על הרמקולים האלה.

 

אבל עצם העובדה שקנית מקסימו וקיבלת טוויטרים MT22 אומר שקיבלת סט שעבר מסחרה כזו או אחרת - במקרה שלך - אל תתקן את הטעות :-D

 

תתחדש!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא ניראה לי שבאמת יש שם MT22 לדעתי הוא מתבלבל, לא סגור על איזה טוויטר מגיע עם המקסימו (מורל כנראה מתביישים בו כמו בMT1 מכיוון ששניהם לא זוכים לקרדיט באתר) אולי זה נקרא MT2?

פורסם

אני גם זוכר שכשאופיר התקין לי את הסט מקדימה הוא אמר לחבר שלי שהיה נוכח שהטוויטר מספר אחד פחות

ממה שהוא התקין לו ( Morel Elate ) שהם באים עם ה MT23 יש פה את השרשור הזה בפורום על לקסוס IS250..

מי שמכיר את אופיר יודע.. לא תהיה לו שום סיבה להגיד שזה 22 אם זה משהו אחר... הוא לא מתקין חובבן..

 

אגב הסט עצמו הגיע מהסוכן של מורל בצ'יק צ'ק מהחלטה של עכשיו לעכשיו

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

עדכון קטן, קצת שכחתי

הפאנל הגיע מהצביעה והנה התוצאות, כדי שתהיה התאמה מדוייקת בין הצבע של

שאר הפלסטיק לפלסטיק הצבוע בררתי מה המספר צבע שלו ובקשתי שזה ייצבע באותו צבע..

גם המשענת יד רופדה מסקאי לבן עם שכבת ספוג מתחת במקום החתיכת גומי הלא נוחה שהייתה עליו.

בקרוב איטומים :)

 

אגב, כשאני יסיים זה אמור להראות כמו שזה נראה בתמונה האחרונה ( נלקח מקארדומיין )

 

עריכה:

עוד דבר שאני צריך לעשות הוא למצוא מקום שממנו אני אוציא את הכבל לאייפון

כי נכון לעכשיו הכבל לאייפון גם הוא זרוק בתא כפפות (איפה שהיה ה USB בהתחלה)

הצעות מקוריות ייתקבלו בברכה :D

img0672c.jpg

img0673ra.jpg

img0675bi.jpg

img0679is.jpg

img0680pu.jpg

img0681uq.jpg

38108980013large.jpg

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

×
×
  • תוכן חדש...