Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברים תמונות חדשות מהמסלול, מרגש לראות את זה במדינתנו, גם אם מדובר במסלול זמני (וחבל שכך).

 

באופן אישי אני רוצה להגיד שכל כך חבל שזה מסלול זמני ולא קבוע, כזה שאפשר לבוא אליו עם המכונית הפרטית לשלם כמה שקלים בכניסה ולפרוק הכל על המסלול.

המדינה שלנו לאט לאט תשתכנע שכדאי וחשוב שיהיה לנו מסלול כזה, זאת ההתחלה.

פורסם

אני מקווה מאוד, מאוד שהטריבונות שרואים בתמונות, ב 2 קצוות המסלול, אלו המקומות ה "זולים" יותר ועיקר הקהל יהיה במקום נורמלי יותר

פורסם

המסלול הזה, פחד אלוהים, מזל שהוא מאוד איטי. באיזה 3-4 מקומות בטונדה חצי מטר מהמסלול. פניה איטית אחרי ישורת ישר לתוך הקהל, פניה אחרת, אם אתה מפספס, כדאי שתדע לשחות...

 

 

אני מאוד מקווה שהכל ילך כמו שצריך, אחרת לא נראה פה ספורט מוטורי בחיים.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

כיף לראות את המסלול על אדמת ישראל! באמת חבל שהוא זמני, אני רואה בו פוטנציאל גדול לאירועים שאפילו אני יכול להרים.

 

עידן אברג׳ל, TunerHolics.com

Power Is Nothing Without Control

פורסם

לחמור מראים חצי עבודה.

 

בוא נראה איך ייראה המסלול ביום המירוץ ואז נחליט אם הוא אכן מסוכן או לא.

 

אני מבין את הכעס של רבים מכם על המארגנים אבל תנו צ'אנס.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מי שראה את הכתבה אתמול עם דני קושמרו לא יכל שלא להתכווץ לנוכח התנהלות הרשויות.

תוך כדי צילום הכתבה מגיעים הקב"ט ומזהיר את המשתתפים שמדובר בשטח הנמל ומגבלת המהירות היא 50 קמש

תוך זמן קצר פקידוני המכס מפגינים שרירים.

לכל מומחי המסלולים שתיכננו עשרות ומאות מסלולים בארץ ובעולם כדאי לתת לאחרים גם קרדיט ויש סיכוי קטנטן שמי שתכנן מסלול ידע להפיק את המקסימום במסגרת האילוצים.

פורסם
עם מסלול כזה.. עדיף כנראה שיהיה זמני. מסלול מאוד מסוכן כפי שכבר נאמר

+1

לא מומחית בבטיחות או בנהיגה במסלול, אבל מעקות הבטיחות בצידי המסלול, שטח מאוד קטן ומצומצם שלא מאפשר תמרון או בריחה בטוחה בעת תקלה ברכב או בעת תאונה חלילה נראים מאוד מסוכנים ולא בטיחותיים.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

הנה צופאר,תמונות מתהליך בנית המסלול

וכבר יש מומחים ומלכלכים..כרטיס קניתם?

או שכאן תחכו לרגע האחרון באיפוק

 

לא קראתי שהתמונות למטרת "מצא את ההבדלים"

 

הרי הצמיגים לא מפוזרים במקומם

אין עמדות דגלנים

אין-עוד הרבה דברים

 

עובדים על זה

 

אבק על הכסאות לא מדאיג אותכם ?

וחניה?

מה חשבתם ללכת ברגל מאילת??

 

ברור שעדיף מסלול רחב וארוך ומהיר עם כרי דשא ומגרשי טניס ואזור למנגל ורכבי שטח..ובנק

פורסם
מי שראה את הכתבה אתמול עם דני קושמרו לא יכל שלא להתכווץ לנוכח התנהלות הרשויות.

תוך כדי צילום הכתבה מגיעים הקב"ט ומזהיר את המשתתפים שמדובר בשטח הנמל ומגבלת המהירות היא 50 קמש

תוך זמן קצר פקידוני המכס מפגינים שרירים.

לכל מומחי המסלולים שתיכננו עשרות ומאות מסלולים בארץ ובעולם כדאי לתת לאחרים גם קרדיט ויש סיכוי קטנטן שמי שתכנן מסלול ידע להפיק את המקסימום במסגרת האילוצים.

 

 

בלי לבדוק, אני בטוח באלף אחוז שכל אלה קפצו כמו קופים ברגע ששמעו שיש במקום טלויזיה

(הרי צריך להראות שעובדים לא ? )

פורסם
בלי לבדוק, אני בטוח באלף אחוז שכל אלה קפצו כמו קופים ברגע ששמעו שיש במקום טלויזיה

(הרי צריך להראות שעובדים לא ? )

 

בכתבה זה נראה כאילו שמרגע שהמשאית הגיע והם החלו לפרוק את הרכבים תוך מספר דקות העלוקות הגיע לבדוק ולבחוש.

×
×
  • תוכן חדש...