Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הנה צופאר,תמונות מתהליך בנית המסלול

וכבר יש מומחים ומלכלכים..כרטיס קניתם?

או שכאן תחכו לרגע האחרון באיפוק

 

לא קראתי שהתמונות למטרת "מצא את ההבדלים"

 

הרי הצמיגים לא מפוזרים במקומם

אין עמדות דגלנים

אין-עוד הרבה דברים

 

עובדים על זה

 

אבק על הכסאות לא מדאיג אותכם ?

וחניה?

מה חשבתם ללכת ברגל מאילת??

 

ברור שעדיף מסלול רחב וארוך ומהיר עם כרי דשא ומגרשי טניס ואזור למנגל ורכבי שטח..ובנק

 

לא קניתי וגם לא אקנה...

 

ועם אבק על הכסאות דווקא אין לי בעיה, אבל עם בטיחות כן, אם תבחן מסלול או שניים בחול (היכן שקיימים כאלה אמיתיים ולא זמניים) מהחוויה המועטה שיש לי על מסלולים, נראה כי מרווח גדול אין לפי התמונות, אם בכלל יהיה (כורכר) לעצירה במקרה של החלקה (נמתין לסיום הבניה לראות כמובן).

 

ומהחצי תוכנית שראיתי שמלווה את FIL, אחת הבחורות שברה שם שני משולשים לרכב אחד אחרי שעפה מהמסלול לתוך קיר וזה עוד במסלול יעודי ולא זמני.. אז פה הייתי חושש טיפה יותר.

אברה קדברה

פורסם
לא קניתי וגם לא אקנה...

 

ועם אבק על הכסאות דווקא אין לי בעיה, אבל עם בטיחות כן, אם תבחן מסלול או שניים בחול (היכן שקיימים כאלה אמיתיים ולא זמניים) מהחוויה המועטה שיש לי על מסלולים, נראה כי מרווח גדול אין לפי התמונות, אם בכלל יהיה (כורכר) לעצירה במקרה של החלקה (נמתין לסיום הבניה לראות כמובן).

 

ומהחצי תוכנית שראיתי שמלווה את FIL, אחת הבחורות שברה שם שני משולשים לרכב אחד אחרי שעפה מהמסלול לתוך קיר וזה עוד במסלול יעודי ולא זמני.. אז פה הייתי חושש טיפה יותר.

 

אל חשש הם יזמינו אותך למדוד את המסלול ואם לא תאשר יבטלו את הארוע , רק תדאג לתאם עם המארגנים שעה למסוק ומתורגמן כדי שמדריך הנהיגה הצרפתי שמלווה את הארוע יוכל להבין את שאתה מסביר לו.

פורסם
אל חשש הם יזמינו אותך למדוד את המסלול ואם לא תאשר יבטלו את הארוע , רק תדאג לתאם עם המארגנים שעה למסוק ומתורגמן כדי שמדריך הנהיגה הצרפתי שמלווה את הארוע יוכל להבין את שאתה מסביר לו.

 

המטר מוכן ומזומן ביד. מילון יספיק.

 

יגאל גילוי נאות, חסרת לי מעט.

אברה קדברה

פורסם

ראיתי את הכתבה בערוץ 2 וקנאתי בקושמרו שקבל לנהוג ועוד מול המצלמות. מה שכן נראה שיש הרבה גורמים שמקשים שם על ההפקה ואני מקווה שתצליחו עד שישי להרגיע אותם. ממש מחכה לזה.

פורסם
לא קניתי וגם לא אקנה...

 

ועם אבק על הכסאות דווקא אין לי בעיה, אבל עם בטיחות כן, אם תבחן מסלול או שניים בחול (היכן שקיימים כאלה אמיתיים ולא זמניים) מהחוויה המועטה שיש לי על מסלולים, נראה כי מרווח גדול אין לפי התמונות, אם בכלל יהיה (כורכר) לעצירה במקרה של החלקה (נמתין לסיום הבניה לראות כמובן).

 

ומהחצי תוכנית שראיתי שמלווה את FIL, אחת הבחורות שברה שם שני משולשים לרכב אחד אחרי שעפה מהמסלול לתוך קיר וזה עוד במסלול יעודי ולא זמני.. אז פה הייתי חושש טיפה יותר.

 

 

הכוונה כמובן למהירות בה כולם בוחשים בגועל ולאופן המגוחח

 

מצד אחד -ממש כמו ילדים קטנים שקוראים בקול כל שלט ותמרור בשלוש שעות נסיעה לסבתא

מצד שני- כמו שרנאל (מהתכנית בטלויזיה) אמר לאחד המצליחנים..אני שונא אותך בגלל שהצלחת לעשות את מה שאני חלמתי עליו

 

אתמול צפיתי בפרק 2 של מסע פורמולה ישראל

מדהים כמה מיקצועיים באו להיבחן

נראה שלא הגיעו רחוק

את האופניים כנראה עברו

ואולי זו ריצת ה 1000 מטר שהכריעה אותם

 

 

שאלה למחשבה לי אילך בנוגע לכתובית בתחתית הודעתך,

 

מהידע בעולם,כמו שכתבת,אולי יש גם ידע שאפשר לעקוף בכל נתיב ?

 

המסלול הימני לרכב איטי - מתחת למהירות המותרת

המסלול השמאלי - לנהיגה ועקיפה במהירות המותרת

בחוק אין מצב שבו מותר לנהוג מעל המהירות המותרת,ובוודאי אסור לחלוק נתיב ולינהוג בשוליים בכל מהירות שהיא

 

יש איזה תיקון חוק לגבי דרך עם שלושה או ארבעה נתיבים ?

או שכולנו צריכים לנהוג בימני?

פורסם

מה עם כיוון הנסיעה

זה בסדר עם כולם ?

כנראה שלא יפלו לים,כמו שכתבו פה

הכניסה לאיזור טיפול חשבתי מהצד השני (בכיוון ההפוך) מיתמזג יותר נכון

 

מכל מקום דווקא בגלל גודל המסלול לא אמורים לקרות אסונות גדולים

היישורת קצרה מדי ואי אפשר יהיה להגיע למהירויות גבוהות ושאר המסלול יותר טכני ואיטי

סיכויי עקיפה נמוכים

 

ואחרי הכל לא יוצא מזה שלא יהיה הרס למכוניות

אלו מכוניות עדינות, שנקראות "גלגל פתוח" שלא כמו רכב רגיל מכונף

ולכן קירבה ואיבוד ריכוז (או עיסוק רב מדי וגורם הפתעה) גורמים עיקריים למגע של הגלגל החשוף ברכב אחר לתאונות והרס

גלגל בגלגל והימראת לחלל

 

 

והכי חשוב שהגבות לא נמחקו

פורסם
נראה לי אתה שוכח שמדובר באנשים שעד לפני חודשיים לא התחרו אפילו בקרטינג.

 

 

פה אתה טועה, זה מה שמנסים אולי להגיד בפורמולה.

 

חלקם לפחות מתחרים שנים, אחד אפילו התחרה מספר פעמים בראלי פריז-דאקר. אחרים התחרו בתחרות דריפטים בהונגריה, ובעצמם מוציאים קורסים לנהיגת מירוצים בארץ ובחו"ל, ואפילו על מכוניות דומות!

פורסם

אמרו שרק 10 מהם, דיינו מקצה אחד של, נהגים מקצועיים (ואני לא מתכוון נהגי מונית ואוטובוסים).

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

×
×
  • תוכן חדש...