Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטול תוספת ה"בלו" בינואר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשתי השורות האחרונות בכתבה.

"ובתוך כך שר האוצר שטייניץ הודיע במליאת הכנסת על ביטול ההעלאה של הבלו על הדלק, שהייתה אמורה להיות מיושמת באחד בינואר."

 

http://www.iba.org.il/bet/bet.aspx?type=1&entity=805120

 

אתם שמעתם על זה?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

הייתה אמורה להיות תוספת של 40 אגורות לליטר בדומה להעלאה של 1.1.2011 שהיתה בין הדברים שהציתו את מחאת הדלק. במקור תוכננו 2 העלאות כאלה בתחילת 2011 ו-2012, לכיסוי הגרעון הצפוי או שקר כלשהו, אבל כנראה שהמחאה החברתית עזרה לנו במקרה הזה ויושמה רק ההעלאה של לפני שנה.

פורסם

יש מצב אני חולם.

 

מבטלים את הבלו, מעלים את הפטור ממכס...

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

 

מבטלים את הבלו

 

מתי ואיפה? בינתיים כל מה שקרה זה שהבלו נשאר אותו דבר וממשיך להיות חצי מהמחיר של הדלק.

פורסם
הייתה אמורה להיות תוספת של 40 אגורות לליטר בדומה להעלאה של 1.1.2011 שהיתה בין הדברים שהציתו את מחאת הדלק. במקור תוכננו 2 העלאות כאלה בתחילת 2011 ו-2012, לכיסוי הגרעון הצפוי או שקר כלשהו, אבל כנראה שהמחאה החברתית עזרה לנו במקרה הזה ויושמה רק ההעלאה של לפני שנה.

 

אם כבר אז דייק בדבריך.

הוכרזו בשלהי 2010 שתי העלאות, 1.1.2011 ואז 1.1.2012, כל אחת מהן 20 אגורות.

בתחילת 2011 אכן עלה הבלו ב20 אגורות על הבנזין ועל הסולר, כמתוכנן.

ב 14.2.2011 בעקבות המחאה החברתית הבלו ירד ב"הוראת שעה" על הבנזין בלבד בחזרה לרמה של סוף 2010. ההעלאה על הסולר לא בוטלה וההעלאה של 2012 לא רק שלא בוטלה אלא היתה אמורה להיות 40 אגורות (20+20) - כי הוראת השעה רק תיקנה את המצב עבור 2011 ולא הלאה.

בחודש אוגוסט השנה שוב היה משחק עם הבלו על הבנזין, ירד בתחילת אוגוסט ועלה חזרה בסופו.

הגענו לסוף השנה ולפי החקיקה הקיימת היתה אמורה להיות העלאה של 20 אגורות על הסולר (לפי המתווה שהוגדר בסוף 2010) ו40 אגורות על הבנזין (כנ"ל).

את הנ"ל כנראה ביטלו עכשיו. אני מניח שגם את זו של הסולר, כי אחרת הבלו על הסולר יהיה יותר גבוה מאשר בנזין (כיום ההפרש 13 אגורות, הבנזין יותר יקר) ואין בזה היגיון.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
באמת תודה רבה להם.

שנה הבאה הם יאשרו העלאה של 1 ש"ח, ואחרי צעקות ומחאות יורידו את זה ל 40 אג'.

מורחים אותנו, ואנחנו אומרים תודה...

 

לא מורחים ולא נעליים. אתה רוצה צדק חברתי? יותר קיצבאות לנכים, לאימהות חד הוריות ועוד ועוד? הכסף צריך לבוא מהיכן שהוא לא? שמעת את הפריץ עמיר פרץ? הוא רוצה שהמדינה תשלם לכל חייל בסדיר משכורת מינימום. וואלה, מגניב, מוסרי, אחלה, באמת הגיע הזמן. שאלה אחת בלבד. מאיפה יבוא הכסף? תעשה חשבון לבד. נגיד יש 100,000 חיילים בסדיר (במציאות יש הרבה הרבה יותר) כמה זה בחודש? 400,000,000. כמה זה בשנה? .4,800,000,000 כלומר כמעט 5 מליארד שקל. וזה רק על 100 אלף חיילים בכאילו. אתה יודע מה מדינת ישראל עשתה עם 4 מילארד שקל וזה עוד אחרי מתנה מגרמניה שמשתתפת ב 30 אחוזים? ישראל הצליחה לקנות עוד צוללת דולפין. רק שתראה איזה משמעותי 5 מילארד שקל יכולים להיות.

 

אתה רואה? מאוד קל לצעוק "צדק חברתי, צדק חברתי". השאלה מאיפה יבוא הכסף?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

@Cerebral Cortex

רגע זה שהמס פה על רכב הוא 100% זה לא מספיק? לאן הולך "הרכב השני" שכל מי שרוכש רכב חדש משלם עליו? הכסף מושקע בתחבורה ציבורית? כבישים יותר טובים?

או המס על קניות מחול? (ולא אני לא מאמין שיהיה שינוי דרסטי מזה שסכום הפטור ממס הועלה ל 1200ש"ח) המוצרים פה זולים יותר? מעודדים רכישה בארץ?

או מדרגות המס המוטלות על כל השכירים? לאן הולכים ה 23%-47% מהמשוכרת של כל שכיר במדינה? בפיתוח המדינה? מושקע בציבור? לעניים?

כולם מדברים, כולם רוצים לעלות משכורות, לבנות כבישים, להשקיע בלימודים ובתרבות, בפועל אף אחד לא עושה כלום. רק "בלה-בלה" עם הלשון.

פורסם

השאלה מאיפה יבוא הכסף?

 

1) צמצום או ביטול של פילים לבנים במשרד הבטחון והתעשייה הצבאית

 

2) צמצום ניכר בכספים שמועברים למגזרים שאינם תורמים שלא לאמר פרזיטים

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

חרדים מקבלים כספים מחוק הביטוח הלאומי. תאמץ אורך חיים של עני מרוד עם שבעה ילדים וגם אתה תוכל ליהנות מקצבאות הביטוח הלאומי.

 

סוציאליסטים לא יודעים ליצור רווחה אמיתית. סוציאליסטים יודעים ליצור רווחה מדומה שקורסת ברגע שנגמר הכסף.

פורסם
@Cerebral Cortex

רגע זה שהמס פה על רכב הוא 100% זה לא מספיק? לאן הולך "הרכב השני" שכל מי שרוכש רכב חדש משלם עליו? הכסף מושקע בתחבורה ציבורית? כבישים יותר טובים?

או המס על קניות מחול? (ולא אני לא מאמין שיהיה שינוי דרסטי מזה שסכום הפטור ממס הועלה ל 1200ש"ח) המוצרים פה זולים יותר? מעודדים רכישה בארץ?

או מדרגות המס המוטלות על כל השכירים? לאן הולכים ה 23%-47% מהמשוכרת של כל שכיר במדינה? בפיתוח המדינה? מושקע בציבור? לעניים?

כולם מדברים, כולם רוצים לעלות משכורות, לבנות כבישים, להשקיע בלימודים ובתרבות, בפועל אף אחד לא עושה כלום. רק "בלה-בלה" עם הלשון.

 

כנראה שזה לא מספיק אם המדינה נאלצת לגבות כאלה מיסים.

 

1) צמצום או ביטול של פילים לבנים במשרד הבטחון והתעשייה הצבאית

 

2) צמצום ניכר בכספים שמועברים למגזרים שאינם תורמים שלא לאמר פרזיטים

 

אתה יודע שזה בחיים לא יקרה. כולנו צריכים להיות גאים בש"ס. כאשר הרבי מבקש להצביע כולם רצים להצביע. זה לא שהם הרוב במדינה אבל אצלם יש בהחלט אחוזי הצבעה גדולים.

 

חרדים מקבלים כספים מחוק הביטוח הלאומי. תאמץ אורך חיים של עני מרוד עם שבעה ילדים וגם אתה תוכל ליהנות מקצבאות הביטוח הלאומי.

 

סוציאליסטים לא יודעים ליצור רווחה אמיתית. סוציאליסטים יודעים ליצור רווחה מדומה שקורסת ברגע שנגמר הכסף.

 

ההמון המשולהב נהר בהמוניו וצעק "העם רוצה צדק חברתי" בלי להבין בכלל מה המשמעות של זה. הבעיה של מדינת ישראל היא לא חוסר סוציאליות, אלא ההיפך בדיוק. ישראל מעניקה יותר מדיי סוציאליות. למרבה האירונייה, המדינה נאלצת לגבות מיסים גבוהיים על מנת לעזור לשכבות החלשות. במציאות זה כמו כדור שלג. רוצים לעזור לשכבות החלשות וגובים מיסים שמן הסתם מייקרים את רמת החיים בשביל לגבות כסף בעבור הקיצבאות שהם מקבלים.

כלכלנים בכירים ומומחים יותר ממני קבעו:

1. אפשר להוריד את מחיר המשפחתיות ממחיר 120 אלף בבמוצע ל 75-80 אלף ש"ח.

2. הורדת המע"מ ל 8-12 אחוזים במקום 16 היום.

3. הורדת מס הכנסה ושאר המיסים לכך שסך הכל ינוכו מקיסמום 30 אחוזים מהמשכורת.

4. הורדת מחיר הדלק ל 5 שח לליטר.

 

בתמורה המדינה תיאלץ לנקוט כמה צעדים.

1. ביטול המוסד לביטוח לאומי על כל קיצבותיו.

2. הפרטת ענף הרפואה והפיכתו לפרטי. כל משפחה תשלם פרמייה חודשית מסויימת.

3. עוד כמה צעדים כאלה ואחרים.

 

נשאר רק לשאול, מי מסכים לתנאים הנ"ל? האם זה שליטר בנזין יעלה 5 שקלים ולפיכך לשנע את הסחורות ממקום יעלה הרבה יותר זול ולכן יוזיל את הלחם, הגבינות ומוצרי הבסיס יותר טוב?

האם הצעדים הנ"ל יטיבו עם המדינה?

 

לגבי המגזרים שחיים בסרט ועושים הרבה ילדים ואחרי זה נופלים בין הכיסאות. גם אני רוצה גי'פ יוקרתי. האם זה אומר שהמדינה צריכה לשלם לי אחזקת רכב במידה ואני לא עומד בתשלומים?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

בגבייה נתונה של מיסים אפשר להקצות אותם בהדגשים אחרים לשימושים שונים.

 

לכן אין שום קשר בין הדרישה לצדק חברתי לבין קיימים לכך מקורות. תקציביים.

 

mystopp הצביע על מקום בו ניתן להקצות מקורות שיתפנו משם לכאן.

 

אפשר לציין את ההשקעות המסיביות המושקעים בהתיישבות מעבר לקו הירוק וחסרות בצד הזה של הקו הירוק.

 

ונכון שהרבי פוסק וכולם רצים לבחור, 100% , וכך מיעוט מקבל ייצוג העולה על גודלו המספרי, מה עוד שתמיד לכל אורך חיי המדינה הם מהווים לשון מאזניים לקואליציות וכוחם גדל עוד יותר , והתוצאה קבלת הטבות שאין להם אח ורע לעומת הסיוע שמקבלת משפחה חילונית.

 

לכן יש מקום לבצע מהפיכה חברתית יסודית , אבל ללא מהפיכה והלחץ של השטח כפי שהיה בקיץ , הסיכוי לכך יורד.

 

אולי יהיה מפנה בבחירות הבאות בהם הצעירים במקום ללכת לים או לקניון או סתם להסתלבט ילכו ויצביעו ואז גם ישפיעו.

 

לא הייתה שום סיבה למה צומת קיבלה בבחירות 7 מנדטים ומפלגת הגימלאים בבחירות אחרות 7 מנדטים .

 

כך שמפלגת צעירים אוטנטית תזכה גם היא להצלחה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא הייתה שום מהפכה ולחץ בשטח. אנשים יצאו לרחובות בגלל אווירה של חגיגה בקיץ בסיוע ארטלריה של אומנים ועיתונאים. איפה צדק חברתי עכשיו? איפה דפני ליף? אה, נכון, קר בחוץ ואף אחד לא יבוא להפגנת צדק חברתי. אגב, נחשף שרוב המלצות טרכטנברג גובשו חודשים לפני המאבק.

×
×
  • תוכן חדש...