Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטול תוספת ה"בלו" בינואר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובלי ה"קרנבל" לדבריך , אותם המלצות היו נשארות בגדר המלצות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
מאוד קל לצעוק "צדק חברתי, צדק חברתי". השאלה מאיפה יבוא הכסף?

 

העקרון הבסיסי העומד מאחורי כל הדרישות האלו הוא שלא שואלים את השאלה הזו. עקרון נוסף הוא שכאשר מגיעה ההתמוטטות הכלכלית הבלתי נמנעת, מאשימים את כל העולם ואשתו אבל לא את השיטה של מדינת רווחה.

 

צמצום ניכר בכספים שמועברים למגזרים שאינם תורמים שלא לאמר פרזיטים

 

כל העקרון של מדינת רווחה הוא ההיפך הגמור: "לכל אחד לפי צרכיו", כלומר, לא שואלים אף אחד אם הוא תורם או לא. אינך יכול לתמוך בשיטה של מדינת רווחה, ובעת ובעונה אחת לומר "אבל שלא יתנו לפלוני שאני לא אוהב".

 

אפשר לציין את ההשקעות המסיביות המושקעים בהתיישבות מעבר לקו הירוק וחסרות בצד הזה של הקו הירוק.

 

האם יש לך נתונים המראים על השקעות כאלו? לי ידוע רק על מקור אחד - דו"ח של מועצת יש"ע - הטוען את ההיפך: שההשקעה לאדם היא נמוכה מהממוצע. האם יש ברשותך נתונים אחרים? אני שואל כי אני חושד שיתכן שמדובר בתופעה הידועה של שקר שחוזרים עליו פעמים רבות וכולי.

 

לא הייתה שום סיבה למה צומת קיבלה בבחירות 7 מנדטים ומפלגת הגימלאים בבחירות אחרות 7 מנדטים .

 

יש סיבה ברורה: אי יציבות פוליטית, חוסר אמון במפלגות הגדולות, הצבעת מחאה - שמות שונים לאותה תופעה. במילים פשוטות, יש ציבור גדול שאינו מאמין או תומך באף מפלגה ויכול להצביע לכמעט כל דבר. בדרך כלל מפלגות כאלו נעלמות כפי שמופיעות, ודווקא בגלל הצלחתן - כי מי שקבל 7 מנדטים או יותר, מצפים ממנו לספק את הסחורה שהבטיח; וזה בדרך כלל הרבה יותר קשה מלנאום נאומים באופוזיציה. ואז אכזבה, התרסקות או העלמות של המפלגה - והופעת מפלגה אחרת. יכולת להוסיף לרשימה גם את "שינוי".

 

דני

פורסם

 

כל העקרון של מדינת רווחה הוא ההיפך הגמור: "לכל אחד לפי צרכיו", כלומר, לא שואלים אף אחד אם הוא תורם או לא. אינך יכול לתמוך בשיטה של מדינת רווחה, ובעת ובעונה אחת לומר "אבל שלא יתנו לפלוני שאני לא אוהב".

 

 

אין שום רווחה במתן פטור גורף משירות צבאי ושירות לאומי, וכמו כן גם תקצוב של אלפי בחורי ישיבות שלפחות 95% אינם עילויים שהגדרת "תורתו אמונתו" אמורה לחול עליהם.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
אם כבר אז דייק בדבריך.

הוכרזו בשלהי 2010 שתי העלאות, 1.1.2011 ואז 1.1.2012, כל אחת מהן 20 אגורות.

בתחילת 2011 אכן עלה הבלו ב20 אגורות על הבנזין ועל הסולר, כמתוכנן.

ב 14.2.2011 בעקבות המחאה החברתית הבלו ירד ב"הוראת שעה" על הבנזין בלבד בחזרה לרמה של סוף 2010. ההעלאה על הסולר לא בוטלה וההעלאה של 2012 לא רק שלא בוטלה אלא היתה אמורה להיות 40 אגורות (20+20) - כי הוראת השעה רק תיקנה את המצב עבור 2011 ולא הלאה.

בחודש אוגוסט השנה שוב היה משחק עם הבלו על הבנזין, ירד בתחילת אוגוסט ועלה חזרה בסופו.

הגענו לסוף השנה ולפי החקיקה הקיימת היתה אמורה להיות העלאה של 20 אגורות על הסולר (לפי המתווה שהוגדר בסוף 2010) ו40 אגורות על הבנזין (כנ"ל).

את הנ"ל כנראה ביטלו עכשיו. אני מניח שגם את זו של הסולר, כי אחרת הבלו על הסולר יהיה יותר גבוה מאשר בנזין (כיום ההפרש 13 אגורות, הבנזין יותר יקר) ואין בזה היגיון.

 

אחלה הסבר.

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away

×
×
  • תוכן חדש...