Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמנם הייתי מעוניין בהתחלה בדגם של 1.6, אבל נתקלתי באחת מנוע 2.0 מאד יפה במחיר טוב, הרכב יד 5 150 אלף ק"מ, עם בעיות ככל המגאנים - סאנרוף לא עובד, הגג דהוי בגלל השמש ושטויות קוסמטיות, בכל מקרה המחיר בהתאם ומוכר גמיש - עד 9 מתחת למחירון,

עכשיו- כעקרון זה יוצא לי כמו מגאן 1.6 משנים 97-96, ואי אפשר להשוות את האוטו אליהם מבחינת אבזור וכוח (האוטו בעל אופי סמי-ספורטיבי לעומת ה1.6 שלא סוחבות בגרוש), הדברים היחידים שמפחידים אותי- ביטוח לנהג חדש, דלק, טיפולים וחלקים.

בבקשה תענו לי האם ההפרש במחירים של הפחדים הנ"ל משמעותיים אל מול המגאן קופה 1.6? האם הרכב אמין יותר או פחות? יש עוד משהו שכדאי לשקול לפני בדיקה?

בכל מקרה כך או כך הרכב יהיה ידני (והספציפית ה2.0 הזו שחורה :twisted: )

תענו כמה שיותר מהר בבקשה.

פורסם

המגאן הזאת במקרה מבת ים?

כי אם כן היא למכירה לפחות חצי שנה אם לא יותר...

אני גם רציתי לקנות אותה (אז היה לה 147,000 ק"מ) עד שראיתי אותה...

אני לא ממש ממליץ.

 

בקשר לשאלה שלך, אין מה להשוות בין ה 1.6 ל 2.0! אם אתה מחפש רכב ספורטיבי רק את ה 2.0 ליטר.

 

אני זוכר שפתחת שרשור על הרכב הזה ואמרו לך לא לקנות... אני תומך בהם בגלל שראיתי את הרכב הספציפי הזה.

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=43022&highlight=%EE%E2%E0%EF+%F7%E5%F4%E4

 

אה... רק שתדע ש 9,000 מתחת למחירון זה לא הרבה במיוחד אם הסאן רוף לא עובד ועם יד 5 ו150,000 ק"מ.

 

מהבחינות שאתה דואג לגביהם אין הרבה הבדל בין ה 1.6 ל 2.0 ליטר. אולי רק בדלק כי תלחץ יותר על הגז...

פורסם

סבבה תודה רבה. דרך אגב השרשור הזה לא קשור לקודמו, פה אני רוצה לדבר בכלליות על ההבדלים במחירים בין הבעיות שציינתי בלי קשר לאוטו הספציפי עצמו, פה מדובר בהשוואת מחירים בין שתי המכוניות.

בכל מקרה היא לא מבת ים :) היא מגבעתיים וגם למכירה בסביבות ה3 חודשים, למה אין להם שוק כמו ה1.6 אם ההבדלים לא כאלה משמעותיים??

בכל מקרה המנוע של הסאנרוף עובד לכן התיקון יותר זול, אבל בכל מקרה זה לא כזה אכפת לי כי אני לא הולך לתקן אותו.

עוד תגובות?

פורסם

יש צהובה שעומדת בקריית הסביונים ביהוד כבר חודש. 2.0 ליטר.

יד 3 כמדומני. נראית שמורה יותר ממה שאתה מצאת.

כדאי לך לבדוק.

בכל מקרה: לפני 5 שנים הייתה לי קופה 2 ליטר אדומה (1 מתוך 4 שנמכרו בארץ)

אוטו חלום לנהג המתחיל. דלק לא נורא בכלל. מה שכן, החלפתי 4 צמיגים שעלו לי 4000 ש"ח. זו הייתה ההוצאה החמורה מכולן. וכן - יש בעיות סגג שמש. זה רנו....

בהצלחה.

---

פורסם
יש צהובה שעומדת בקריית הסביונים ביהוד כבר חודש. 2.0 ליטר.

יד 3 כמדומני. נראית שמורה יותר ממה שאתה מצאת.

כדאי לך לבדוק.

בכל מקרה: לפני 5 שנים הייתה לי קופה 2 ליטר אדומה (1 מתוך 4 שנמכרו בארץ)

אוטו חלום לנהג המתחיל. דלק לא נורא בכלל. מה שכן, החלפתי 4 צמיגים שעלו לי 4000 ש"ח. זו הייתה ההוצאה החמורה מכולן. וכן - יש בעיות סגג שמש. זה רנו....

בהצלחה.

 

אכן.. יש אחד בקרית הסביונים כבר מלא זמן.. הרבה יותר מחודש..

היא מידי פעם נודדת בין 2 מקומות (הכיכר המרכזית ומול ענק-הוידאו)

אבל לאחרונה לא יצא לי לראות אותה באף אחד מהמקומות הנ"ל - ולדעתי היא נמכרה. :roll:

 

בכל מקרה, היה לה שאסי.. :idea:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...